Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Remont ścian zewnętrznych budynku Przedszkola Miejskiego w Wolinie II etap prac -remont ścian zewnętrznych oś 5-6, 6-7, 11-12


?

Numer sprawy : BIG/ HP. 341-12/2009 Data: 04.05.2009 r.

Wolin: Remont ścian zewnętrznych budynku Przedszkola Miejskiego w Wolinie II etap prac -remont ścian zewnętrznych oś 5-6, 6-7, 11-12
Numer ogłoszenia: 131770 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ścian zewnętrznych budynku Przedszkola Miejskiego w Wolinie II etap prac -remont ścian zewnętrznych oś 5-6, 6-7, 11-12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ścian zewnętrznych budynku Przedszkola Miejskiego w Wolinie II etap prac -remont ścian zewnętrznych oś 5-6, 6-7, 11-12 W ZAKRES PRAC REMONTOWYCH WCHODZĄ : - Demontaż obudowy ścian zewnętrznych wykonanych z płyt azbestowych wraz z kosztami jego utylizacji, - Częściowa wymiana zniszczonej szkieletowej konstrukcji drewnianej ścian zewnętrznych, - Wymiana instalacji wod - kan. i energii elektrycznej wraz z osprzętem, zamontowanym na remontowanych ścianach, - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, - Impregnacja szkieletowej konstrukcji drewnianej ścian zewnętrznych preparatami grzybobójczym i ogniochronnym, - Obudowa ścian zewnętrznych balem drewnianym na istniejącej konstrukcji, - Odbudowa poszycia na wewnętrznych płaszczyznach ścian zewnętrznych wraz z montażem okładzin z płytek ceramicznych i malowaniem ścian i sufitów. Integralną częścią niniejszej specyfikacji jest Przedmiar robót UWAGA : 1. Demontaż obudowy ścian zewnętrznych wykonanych z płyt azbestowych oraz prace związane z jego złożeniem na odpowiednim składowisku mogą wykonywać tylko te podmioty, które posiadają Decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wydaną przez Starostę Powiatu lub inny organ uprawniony do jej wydania.. 2. Odpady zawierające elementy niebezpieczne takie jak azbest winny zostać unieszkodliwione na uprawnionym do tego celu składowi ku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00-1, 90.12.00.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, dla udokumentowania spełnienia warunku przedłożą:: a. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wydaną przez Starostę Powiatu lub inny organ uprawniony do jej wydania, bądź wykażą dysponowanie podwykonawcą posiadającym taką decyzję i przedłożą oświadczenie podwykonawcy o gotowości podjęcia prac związanych z demontażem ścian zawierających azbest oraz jego złożeniem na uprawnionym do tego celu składowisku , 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, dla udokumentowania spełnienia warunku przedłożą:: - wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych , odpowiadającej swoim rodzajem robotom , stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 50 000 zł każda , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane /są wykonywane należycie, 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia udokumentowanie poprzez oświadczenie 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dla spełnienia warunku: - wykażą, iż dysponują osobą, która będzie kierownikiem budowy branży budowlanej i przedłożą odpowiednie uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osoby wskazanej na kierownika budowy. 1) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dla spełnienia warunku : - wykażą posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.). - oświadczenie.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wydaną przez Starostę Powiatu lub inny organ uprawniony do jej wydania - samego Wykonawcy składającego ofertę, bądź podwykonawcy ( jeśli Wykonawca przewiduje podwykonawcę do prac w tym zakresie ) , d) wykaz podmiotu do wykonania prac budowlanych w zakresie demontażu obudowy ścian zewnętrznych wykonanych z płyt azbestowych oraz złożenia materiałów zawierających azbest na uprawnionym do tego celu składowisku ( załącznik Nr 4 do SIWZ) e) oświadczenie podwykonawcy - oświadczenie innych podmiotów ( jeśli Wykonawca przewiduje podwykonawcę) o gotowości podjęcia prac związanych z demontażem ścian zawierających azbest oraz złożeniem materiałów zawierających azbest na uprawnionym do tego celu składowisku, ( załącznik Nr 5 do SIWZ) , f) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadającej swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 50 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane /są wykonywane należycie ( załącznik Nr 3 do SIWZ) , g) wykaz osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze ( załącznik Nr 6 do SIWZ), h) oświadczenie o gotowości przyjęcia funkcji kierownika budowy budowlanej (załącznik Nr 7 do SIWZ) i) uprawnienia budowlane osoby wskazanej jako kierownika budowy, j) zaświadczenie o przynależności osoby wskazanej jako kierownika budowy do Izby Inżynierów Budownictwa, k) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23. 72-510 Wolin , pokój 105 ( I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23, pokój nr 12 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

BURMSITRZ WOLINA

mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_o_zamA_wieniu.doc 2009-05-05 13:12:36 41KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ___-_Remont_przedszkola_II_etap_..doc Po terminie otwarcia ofert 2009-05-05 13:12:36 25KB 14 razy
2 dodatkowe_dane.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-05-05 13:21:59 3,6MB 15 razy
Wynik postępowania
1 OGA_OSZENIE_O_WYBORZE_NAJKORZYSTNIEJSZEJ__OFERy__-_przedszkole_2009_r..doc 2009-06-08 14:06:46 29KB
2 ZP-21.doc 2009-06-08 14:06:55 31,5KB
Udzielenie zamówienia
1 OgA_oszenie_o_udzieleniu__zamA_wienia.doc 2009-06-17 07:49:13 36KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 05-05-2009 13:12
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 05-05-2009
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 17-06-2009 07:49