Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Sekretarz Gminy

 

Ewa Deląg
Sekretarz Gminy

Pokój nr 102
tel. 91 322 08 14
fax 91 326 14 29
e-mail sekretarz@gminawolin.pl

 

Zakres obowiązków:

  • wykonywanie funkcji kierownika administracyjnego Urzędu Miasta i w tym zakresie:
    -   opracowywanie zakresu czynności dla poszczególnych komórek organizacyjnych,
    -   informowanie Burmistrza Wolina o konieczności dokonywania zmian personalnych,
    -   nadzorowanie czasu pracy pracowników samorządowych,
    -   prezentowanie nowoprzyjętych pracowników,
    -   dbanie o wygląd budynku i jego otoczenia,
    -   nadzorowanie prawidłowości wydatkowania funduszu na utrzymanie urzędu,
    -   planowanie kosztów utrzymania urzędu i rozliczania się z wydatków przewidzianych na ten cel w budżecie gminy,
    -   wykonywanie obowiązków w granicach udzielonego pełnomocnictwa Burmistrza.

  • pełnienie nadzoru nad funkcjonowaniem urzędu w tym organizowaniem pracy biura i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjnej,

  • współdziałanie z jednostkami pomocniczymi gminy,

  • organizowanie biblioteki urzędu i dbanie o stałe uzupełnianie zbiorów urzędu w tym przede wszystkim aktów normatywnych,

  • prowadzenie kontroli wewnętrznej w szczególności w zakresie rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywatela oraz skarg i wniosków, a także organizowanie działalności kontrolnej pracowników urzędu,

  • inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,

  • zapewnianie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie gminy,

  • wydawanie wszelkich wymaganych świadczeń i poświadczeń urzędowych,

  • zapewnienie obsługi prawnej Urzędu Miasta,

  • zabezpieczanie mienia Urzędu Miasta,

  • przyjmowanie ustnie oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy,

  • nadzorowanie przestrzegania przepisów p.poż. I BHP przez pracowników urzędu,

  • zapewnianie zgodności wydawanych decyzji i działania biura z obowiązującymi przepisami prawa,

  • wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów prawa i czynności powierzonych przez Burmistrza,

  • wykonywanie zadań administratora bezpieczeństwa informacji na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,

  • nadzorowanie realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Stanisław Łaszcz 09-02-2004 10:44
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-01-2013
Ostatnia aktualizacja: Daniel Nesteruk 01-04-2019 11:46