Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zorganizowanie realizacji części historycznej XX Festiwalu Słowian i Wikingów Miasto Zatopionych Bogów w Wolinie


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.wolin. pl

 

Wolin: ZORGANIZOWANIE REALIZACJI CZĘŚCI HISTORYCZNEJ XX FESTIWALU SŁOWIAN I WIKINGÓW MIASTO ZATOPIONYCH BOGÓW W WOLINIE
Numer ogłoszenia: 126299 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE REALIZACJI CZĘŚCI HISTORYCZNEJ XX FESTIWALU SŁOWIAN I WIKINGÓW MIASTO ZATOPIONYCH BOGÓW W WOLINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje : I. REALIZACJĘ PROGRAMU HISTORYCZNEGO FESTIWALU SŁOWIAN I WIKINGÓW. 1.Zorganizowanie grup historycznych w liczbie min. 1500 uczestników festiwalu wraz z ich zaproszeniem dla potrzeb realizacji założeń programu Festiwalu. Dobór grup historycznych winien być podporządkowany realizacji założeń programu festiwalu - Zał. nr 9 do SIWZ. 3. W trakcie trwania festiwalu, podmiot realizujący zadanie, będzie odpowiedzialny na wyspie Ostrów tj. wczesnowiecznej dzielnicy, za: a) za organizację pobytu grup festiwalowych i realizację zatwierdzonego programu historycznego imprezy, b) grupy historyczne są zobowiązane do udziału w korowodzie rozpoczynającym festiwal Słowian i Wikingów, c) zapewnienie dla uczestników grup historycznych noclegów, w tym w namiotach (udostępniając c teren/miejsce na lokalizację) dla ok. 20 osób przez cztery doby w schronisku, hotelu , itp. d) wyżywienia uczestników grup historycznych według założonego menu. Każdy z uczestników winien być zobowiązany do posiadania i korzystania z replik naczyń wczesnośredniowiecznych . W zakres obsługi gastronomicznej nie wchodzi sprzedaż napojów, e) skonstruowanie stylizowanej na IX-X wiek karczmy o pow. 30 m 2 w wydzielonym i zaznaczonym miejscem wydawania posiłków wyłącznie dla uczestników grup historycznych festiwalu: szczegółowy opis karczmy, wyposażenie w urządzenia do gotowania i wydawania posiłków, meni, opis stroi dla obsługi zawarte są na Załączniku nr 8 a do SIWZ , f) zabezpieczenie drewna opalowego , węgla drzewnego oraz słomy dla potrzeb uczestników: ( węgiel, drewno 5M3, SIANO - 250 SNOPKÓW), g) zabezpieczenie miejsc i scenografii dla potrzeb prezentowania programów przez grupy historyczne , h) w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu wykaz grup odtwórstwa historycznego z Polski oraz grup obcokrajowców do realizacji poszczególnych elementów programu Festiwalu, wykaz ten będzie stanowił integralną część przyszłej umowy o realizację przedmiotu zamówienia oraz przedłoży: - listę osób z numerami telefonów odpowiedzialnych za realizację poszczególnych elementów programu tj. bitwy, inscenizacje, pokazy walk, wyścigi łodzi, plac zabaw, - poda osobę /osóby oddelegowanych do kontaktów z mediami podczas i przed Festiwalem (imię, nazwisko, nr tel. kom.), i) Wykonawca ubezpieczy uczestników grup historycznych od następstw nieszczęśliwych wypadków polegających na uszkodzeniu ciała lub rozstroju zdrowia powodujące uszczerbek na zdrowiu lub śmierć ubezpieczonego oraz zwrot kosztów leczenia: Zakres ochrony- ochrona ubezpieczeniowa podczas Festiwalu Słowian i Wikingów w dniach 1- 3.08.2014 r. II.ZABEZPIECZENIE PORZĄDKU BZEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY MIENIA Wykonawca zapewni zabezpieczenie porządku i bezpieczeństwa publicznego oraz ochronę mienia w obrębie imprezy , z wymogami dla impas masowych - według szczegółowego opisu tego zakresu stanowiącego Załącznik nr 8 b do SIWZ. i Proponowanego Harmonogramu ochrony. Zapewni opiekę medyczną, zabezpieczy festiwal w zakresie p.poż, ochrony policji z zachowaniem wymogów dla imprez masowych . III. ZABEZPIECZENIE CZYSTOŚCI I HIGIENY, MEDIA Wykonawca zapewni toalety typu toi-toi zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi i ich oczyszczenie przynajmniej dwa razy w ciągu doby, zapewni obsługę , środki czystości dla utrzymania czystości w toaletach, w tym papier toaletowy, zapewni utrzymanie porządku i czystości w istniejących już na terenie skansenu toalet i pryszniców, wraz z opróżnianiem toalet, wykonawca pokryje koszty zużycia mediów ( woda i prąd) , zapewni w trakcie imprezy czystość i porządek na bieżąco, zapewni kontener dla gromadzenia odpadów, zapewni jego odbiór/ wymianę we wczesnych godzinach rannych : najpóźniej do godz. 8 00 każdego dnia . Wykonawca pozostawi i przekaże protokolarnie udostępniony teren skansenu po imprezie uporządkowany , bez żadnych szkód, a jeśli takowe powstaną pokryje koszty ich usunięcia. IV. ZABEZPIECZENIE MIEJSC POSTOJOWYCH DLA POJAZDÓW UCZESTNIKÓW GRUP HISORYCZNYCH Wykonawca zapewni parkingi dla pojazdów uczestników grup historycznych . V. ZAPEWNIENIE KAS BILETOWYCH Wykonawca zapewni obsługę czterech kas biletowych ( fiskalnych ). Środki finansowe z biletów są dochodem GMINY WOLIN. VI. Udostępnienie terenu Wyspy Ostrów i obiektów Skansenu Wykonawca winien uzgodni ze Stowarzyszeniem Słowian i Wikingów w Wolinie. Do wykonawcy należy pokrycia ewentualnych kosztów tego zakresu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.30.00-9, 92.31.22.00-3, 79.71.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunków

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej : 1) dwóch usług polegających na realizacji programu historycznego festiwalu, z zabezpieczeniem udziału grup historycznych w liczbie min. 1500 osób, wraz z zabezpieczeniem pobytu tych grup (w tym wyżywieniem ). Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. 5.3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunków

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunków

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunków

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający określa usługi, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie oraz załączenia do nich dowodów , zawierających informację o usługach wykonanych należycie . Wykonawca ma się wykazać wykonaniem w okresie ostatnich 3 -ech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizacją : co najmniej : 1) dwóch usług polegających na realizacji programu historycznego festiwalu, z zabezpieczeniem udziału grup historycznych w liczbie min. 1500 osób, wraz z zabezpieczeniem pobytu tych grup (w tym wyżywieniem ). Dowodami o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert, 2) inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, 3) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 1) . W przypadku, gdy zamawiającym jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane , wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ppkt 1)-3). Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ wraz z formularzem kalkulacji cenowej zgonie z załącznikiem nr 1 a , 2. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy , to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 6 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy , o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponowała zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, żąda złożenia w ofercie stosownych dowodów w zakresie niezbędnym do udowodnienia, iż Wykonawca dysponuje zasobami niezbędnymi dla należytego wykonania danego zamówienia, w zależności od okoliczności przypadku z którego korzysta Wykonawca. Dowodami tymi mogą być dokumenty dotyczące w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca celem udowodnienia faktycznego, czynnego korzystania z zasobów innych podmiotów w szczególności może przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zawierające odpowiednio do okoliczności przypadku z którego korzysta Wykonawca informacje określone w powyższych podpunktach od a) do d). Jeżeli w ocenie Zamawiającego informacje będą niewystarczające tj. Zamawiający uzna, iż Wykonawca w niewystarczający sposób udowodnił dysponowanie niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich dla spełnienia warunków udziału w postępowaniu zażąda, odpowiednio do okoliczności, na podstawie art. 26 ust 3 Pzp odpowiednich dokumentów od Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 1) Zmiana umowy : a) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 2.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz.907 z późniejszymi zmianami). a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy w wyjątkowych sytuacjach, zgodnie z art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 r., poz. 907 z późniejszymi zmianami).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin. pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 105 ( piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, adres: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 12 (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Burmistrz Wolina

mg inż. Eugeniusz Jasiewicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 11.06.2014.15.30.32_Ogloszenie_o_zamowieniu.doc 2014-06-11 15:30:32 69KB
2 18.06.2014.08.46.05_zmiana_ogloszenia_o_zamowieniu.doc 2014-06-18 08:46:05 27,5KB
3 21.06.2014.12.28.51_zmiana_ogloszenia_o_zamowieniu_II_z_dnia_20.06.2014_r..doc 2014-06-21 12:28:51 44,5KB
4 21.06.2014.12.29.17_zmiana_ogloszenia_o_zamowieniu_III_z_dnia_20.06.2014_r..doc 2014-06-21 12:29:17 27,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 11.06.2014.15.30.32_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-06-11 15:30:32 760,2KB 167 razy
2 zalacznik_nr_1a_do_siwz_-_formularz_kalkulacji_cenowej.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-06-11 15:30:32 53KB 134 razy
3 zalacznik_nr_1_do_siwz_-_formularz_ofertowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-06-11 15:30:32 40,5KB 133 razy
4 zalacznik_nr_2_do_siwz_-_oswiadczenie_art._22__ustawy.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-06-11 15:30:32 24,5KB 131 razy
5 zalacznik_nr_3_do_siwz_-_osw._o_niepodleganiu_wykluczeniu.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-06-11 15:30:32 25,5KB 130 razy
6 zalacznik_nr_4_do_siwz_-_dot.__grupy_kapitalowej.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-06-11 15:30:32 29KB 130 razy
7 zalacznik_nr_5_do_siwz_-_wykaz_uslug.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-06-11 15:30:32 34KB 132 razy
8 zalacznik_nr_6_do_siwz_-_podwykonawcy.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-06-11 15:30:32 30,5KB 130 razy
9 zalacznik_nr_7_do_siwz_-_projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-06-11 15:30:32 64KB 330 razy
10 zalacznik_nr_8,_nr_8a_i_nr_8b_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-06-11 15:30:32 60,5KB 242 razy
11 zalacznik_nr_9_do_siwz_-_program__historyczny.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-06-11 15:30:32 52KB 314 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 21.06.2014.12.29.17_Modyfikacja_SIWZ_z_dnia_20.06.2014_r..doc Po terminie otwarcia ofert 2014-06-21 12:29:17 15KB
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 18.06.2014.08.46.05_zmiana_ogloszenia_o_zamowieniu.doc 2014-06-18 08:46:05 27,5KB
2 18.06.2014.08.47.40_Pismo_BIO.271.24.2014.HP.pdf 2014-06-18 08:47:40 23,0KB
Wynik postępowania
1 26.06.2014.16.13.36_informacja_o_wyborze_najkorzysta__niejszej_oferty.pdf 2014-06-26 16:13:36 34,2KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Paweł Kostka 11-06-2014 15:30
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 11-06-2014
Ostatnia aktualizacja: Paweł Kostka 26-06-2014 16:13