Modernizacja ośrodków kultury w Troszynie i w Wolinie
Znak sprawy: BIG.ISz.341-20/2010 Wolin, dn. 28.06.2010r.
Wolin: MODERNIZACJA OŚRODKÓW KULTURY W TROSZYNIE I W WOLINIE
Numer ogłoszenia: 185512 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Kultury Gminy Wolin , Wolin 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 32 20 873, faks 91 32 20 873.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.osrodek-kultury.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA OŚRODKÓW KULTURY W TROSZYNIE I W WOLINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: MODERNIZACJA OŚRODKÓW KULTURY W TROSZYNIE I W WOLINIE współfinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach umowy przyznania pomocy Nr 00089-6922-UM1600126/09 zawartej w dniu 13.10.2009r. w ramach działania Odnowa i rozwój wsi. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części, w tym: 1.Część I. Modernizacja ośrodka kultury w Troszynie, która zakresem obejmuje: 1) Wykonanie wewnętrznej instalacji c,o., 2) Przebudowa wewnętrznej instalacji wod-kan, 3) Wykonanie zewnętrznej i wewnętrznych instalacji gazowej, 4) Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej, 5) Wymiana wewnętrznych wypraw tynkarskich, podłoży i posadzek, 6) Termomodernizacja ścian zewnętrznych budynku, 7) Wykonanie ogrodzenia oraz utwardzenie ciągu pieszego i miejsc postojowych. Zakres prac objętych Częścią I zamówienia określony został w przedmiarze robót, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji (Załącznik Nr 8A do SIWZ). 2. Część II. Modernizacja ośrodka kultury w Wolinie, która zakresem obejmuje: 1) Wykonanie izolacji poziomej i pionowej na ścianach zewnętrznych i wewnętrznych pomieszczeń piwnicznych, 2) Skucie wewnętrznych wypraw tynkarskich i wykonanie nowych na ścianach i stropach, 3) Wykonanie impregnacji grzybobójczej ścian zewnętrznych i wewnętrznych pomieszczeń piwnicznych, 4) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 5) Przebudowę wewnętrznej instalacji wod - kan., c.o. i elektrycznej, 6) Przebudowę wewnętrznej klatki schodowej, 7) Modernizację sanitariatów. Prace remontowe należy przeprowadzić z zachowaniem rygorów wynikających z przepisów o ochronie i odbudowie obiektów zabytkowych oraz warunków ustalonych przez Zachodniopomorskiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie. Zakres prac objętych Częścią II zamówienia określony został w przedmiarze robót, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji (Załącznik Nr 8B do SIWZ). Ponadto w zakres prac objętych przedmiotem zamówienia (Część I i II zamówienia), których koszty ponosi wykonawca wchodzą: 1) Obsługa geodezyjna zadania, 2) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami budowlanymi, 3) Budowa zaplecza technicznego na terenie placu budowy, 4) Dokumentacja budowlana geodezyjna powykonawcza, 5) Koszty odtworzenia istniejących nawierzchni drogowych ciągów pieszych i terenów zielonych po zakończeniu prac budowlanych. 6) Zamawiający zabezpiecza możliwość podłączenia urządzeń wykonawcy do energii elektrycznej i sieci wodociągowej za odpowiednia opłatą za zużytą energię elektryczną i wodę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-0, 45.31.00.00-0, 45.33.00.00-0, 45.42.10.00-0, 45.21.33.12-3, 34.95.33.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 98.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez przedłożenie: wykazu co najmniej 3 robót budowlanych o wartości minimalnej 300.000,00 zł każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wg załącznika Nr 4 do SIWZ, oraz załączenie dokumentów (referencje) potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Wykonawcy ponadto winni udokumentować dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności budowlanej wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności, oraz podać informację o podstawie do dysponowania tą osobą, wg Załącznika Nr 6 do SIWZ. Dodatkowo Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej, wg Załącznika Nr 6a do SIWZ.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Wykonawcy ponadto winni udokumentować posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego, 2) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są wskazać podwykonawców w Załączniku nr 5A i 5B do SIWZ, a w przypadku wyboru oferty zobowiązani będą do zastosowania postępowania wynikającego z § 10 umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl oraz www.bip.osrodek-kultury.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, I p., pok. Nr 103.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, parter, pok. Nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja ośrodka kultury w Troszynie.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I obejmuje: 1) Wykonanie wewnętrznej instalacji c,o., 2) Przebudowa wewnętrznej instalacji wod-kan, 3) Wykonanie zewnętrznej i wewnętrznych instalacji gazowej, 4) Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej, 5) Wymiana wewnętrznych wypraw tynkarskich, podłoży i posadzek, 6) Termomodernizacja ścian zewnętrznych budynku, 7) Wykonanie ogrodzenia oraz utwardzenie ciągu pieszego i miejsc postojowych. Zakres prac objętych Częścią I zamówienia określony został w przedmiarze robót, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji (Załącznik Nr 8A do SIWZ). Ponadto w zakres prac objętych przedmiotem zamówienia , których koszty ponosi wykonawca wchodzą: 1) Obsługa geodezyjna zadania, 2) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami budowlanymi, 3) Budowa zaplecza technicznego na terenie placu budowy, 4) Dokumentacja budowlana geodezyjna powykonawcza, 5) Koszty odtworzenia istniejących nawierzchni drogowych ciągów pieszych i terenów zielonych po zakończeniu prac budowlanych. 6) Zamawiający zabezpiecza możliwość podłączenia urządzeń wykonawcy do energii elektrycznej i sieci wodociągowej za odpowiednia opłatą za zużytą energię elektryczną i wodę..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-0, 45.31.00.00-0, 45.33.00.00-0, 45.42.10.00-0, 45.21.33.12-3, 34.95.33.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja ośrodka kultury w Wolinie.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II obejmuje: 1) Wykonanie izolacji poziomej i pionowej na ścianach zewnętrznych i wewnętrznych pomieszczeń piwnicznych, 2) Skucie wewnętrznych wypraw tynkarskich i wykonanie nowych na ścianach i stropach, 3) Wykonanie impregnacji grzybobójczej ścian zewnętrznych i wewnętrznych pomieszczeń piwnicznych, 4) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 5) Przebudowę wewnętrznej instalacji wod - kan., c.o. i elektrycznej, 6) Przebudowę wewnętrznej klatki schodowej, 7) Modernizację sanitariatów. Prace remontowe należy przeprowadzić z zachowaniem rygorów wynikających z przepisów o ochronie i odbudowie obiektów zabytkowych oraz warunków ustalonych przez Zachodniopomorskiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie. Zakres prac objętych Częścią II zamówienia określony został w przedmiarze robót, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji (Załącznik Nr 8B do SIWZ). Ponadto w zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi wykonawca wchodzą: 1) Obsługa geodezyjna zadania, 2) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami budowlanymi, 3) Budowa zaplecza technicznego na terenie placu budowy, 4) Dokumentacja budowlana geodezyjna powykonawcza, 5) Koszty odtworzenia istniejących nawierzchni drogowych ciągów pieszych i terenów zielonych po zakończeniu prac budowlanych. 6) Zamawiający zabezpiecza możliwość podłączenia urządzeń wykonawcy do energii elektrycznej i sieci wodociągowej za odpowiednia opłatą za zużytą energię elektryczną i wodę..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-0, 45.31.00.00-0, 45.33.00.00-0, 45.42.10.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OgA_oszenie.doc | 2010-06-28 14:30:20 | 66KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | MOK.ZIP Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 14:30:20 | 3,7MB | 105 razy |
2 | SIWZ_1_.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 14:30:20 | 19KB | 103 razy |
3 | Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 14:31:41 | 4KB | 5 razy |
4 | Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 14:31:41 | 4KB | 3 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Informacja_o__wyborze__najkorzystniejszej_ofert1.doc | 2010-08-05 13:59:22 | 52,5KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | OgA_oszenie_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc | 2010-08-25 09:32:30 | 43KB | |
2 | Korekta_ogA_oszenia_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc | 2011-03-23 12:47:06 | 26,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Konieczny | 28-06-2010 14:30 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Ilona Szkudlarek | 28-06-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Ilona Szkudlarek | 23-03-2011 12:47 |