Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Sekretarz Gminy

 


Sekretarz Gminy

Pokój nr 102
tel.
fax 91 326 14 29
e-mail sekretarz@gminawolin.pl

 

Zakres obowiązków:

  • wykonywanie funkcji kierownika administracyjnego Urzędu Miasta i w tym zakresie:
    -   opracowywanie zakresu czynności dla poszczególnych komórek organizacyjnych,
    -   informowanie Burmistrza Wolina o konieczności dokonywania zmian personalnych,
    -   nadzorowanie czasu pracy pracowników samorządowych,
    -   prezentowanie nowoprzyjętych pracowników,
    -   dbanie o wygląd budynku i jego otoczenia,
    -   nadzorowanie prawidłowości wydatkowania funduszu na utrzymanie urzędu,
    -   planowanie kosztów utrzymania urzędu i rozliczania się z wydatków przewidzianych na ten cel w budżecie gminy,
    -   wykonywanie obowiązków w granicach udzielonego pełnomocnictwa Burmistrza.

  • pełnienie nadzoru nad funkcjonowaniem urzędu w tym organizowaniem pracy biura i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjnej,

  • współdziałanie z jednostkami pomocniczymi gminy,

  • organizowanie biblioteki urzędu i dbanie o stałe uzupełnianie zbiorów urzędu w tym przede wszystkim aktów normatywnych,

  • prowadzenie kontroli wewnętrznej w szczególności w zakresie rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywatela oraz skarg i wniosków, a także organizowanie działalności kontrolnej pracowników urzędu,

  • inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,

  • zapewnianie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie gminy,

  • wydawanie wszelkich wymaganych świadczeń i poświadczeń urzędowych,

  • zapewnienie obsługi prawnej Urzędu Miasta,

  • zabezpieczanie mienia Urzędu Miasta,

  • przyjmowanie ustnie oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy,

  • nadzorowanie przestrzegania przepisów p.poż. I BHP przez pracowników urzędu,

  • zapewnianie zgodności wydawanych decyzji i działania biura z obowiązującymi przepisami prawa,

  • wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów prawa i czynności powierzonych przez Burmistrza,

  • wykonywanie zadań administratora bezpieczeństwa informacji na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,

  • nadzorowanie realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Stanisław Łaszcz 09-02-2004 10:44
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-01-2013
Ostatnia aktualizacja: Paweł Kostka 11-04-2013 09:54