Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zamówienie uzupełniające do zadania podstawowego pn.: odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Wolin i ich transport do Stacji Przeładunkowej Odpadów w Świnoujściu, funkcjonującej w ramach Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla regionu gospodarki odpadami CZG R-XXI.


Wolin: zamówienie uzupełniające do zadania podstawowego pn.: odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Wolin i ich transport do Stacji Przeładunkowej Odpadów w Świnoujściu, funkcjonującej w ramach Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla regionu gospodarki odpadami CZG R-XXI.
Numer ogłoszenia: 134147 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333 , strona internetowa www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie uzupełniające do zadania podstawowego pn.: odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Wolin i ich transport do Stacji Przeładunkowej Odpadów w Świnoujściu, funkcjonującej w ramach Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla regionu gospodarki odpadami CZG R-XXI..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Wolin i ich transporcie do Stacji Przeładunkowej Odpadów w Świnoujściu, funkcjonującej w ramach Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla regionu gospodarki odpadami CZG R-XXI, obejmująca miasto Wolin i 30 sołectw: Chynowo, Dargobądz, Darzowice, Dobropole, Domysłów, Jarzębowo, Kodrąb, Kodrąbek, Kołczewo, Koniewo, Korzęcin, Laska, Ładzin, Łuskowo, Mokrzyca Mała, Mokrzyca Wielka, Ostromice, Piaski Wielkie, Płocin, Recław, Rzeczyn, Sierosław, Skoszewo, Troszyn, Unin, Warnowo, Wiejkowo, Wisełka, Zagórze, Zastań, w skład których wchodzi 50 miejscowości wiejskich. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór zmieszanych, niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, zgromadzonych w pojemnikach przy budynkach mieszkalnych, zakładach pracy, punktach handlowych i usługowych, szkołach, instytucjach publicznych i innych podmiotach, obiektach rekreacyjno- sportowych, przy ulicach i placach oraz odbiór wyszczególnionych poniżej odpadów komunalnych, gromadzonych w sposób selektywny: Lp Grupa odpadów Kod 1. Zmieszane odpady opakowaniowe jako łączna frakcja sucha 15 01 06 2. Szkło, w tym opakowaniowe 15 01 07, 20 01 02 3. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 20 01 36, 20 01 35 4. Odpady wielkogabarytowe 20 03 07 5. Odpady biodegradowalne w tym zielone 20 01 08, 20 02 01, 20 03 02 3. Szacunkowa ilość wytwarzanych odpadów komunalnych, przewidzianych do odebrania w okresie realizacji zamówienia na terenie miasta i gminy została obliczona na podstawie danych odbioru odpadów w okresie realizacji umowy podstawowej od 1.07. 2013 r. do dnia 15.05.2014 r. i wynosi : Zmieszane odpady komunalne - 1152 Mg, Odpady segregowane suche - papier, tektura, tworzywa sztuczne - 46 Mg, Odpady segregowane - szkło - 34 Mg, Odpady biodegradowalne i odpady zielone - 26 Mg, Odpady wielkogabarytowe: meble, sprzęt elektryczny i elektroniczny, odbierane podczas zbiórek objazdowych - 20 Mg. Ogółem 1278 Mg. Łącznie w okresie realizacji zamówienia - 1278 Mg odpadów, w tym zebranych selektywnie 136 Mg. 4. Zakres zamówienia oraz sposób jego realizacji zawierają : Projekt umowy - Załącznik nr 3 do zaproszenia oraz Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do projektu umowy. 5. Charakterystyka gminy Wolin 1) Powierzchna gminy Wolin wynosi 327,41 km2. 2) Liczba mieszkańców - 12 336 - w mieście Wolin - 4 916 mieszkańców - na obszarze wiejskim - 7 420 mieszkańców - zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej - 5926 mieszkańców - zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej - 6410 mieszkańców 3) Rodzaj zabudowy: - budynki wielorodzinne - 223 - budynki jednorodzinne - 1776 - nieruchomości niezamieszkałe - 829 4) W ramach nieruchomości niezamieszkałych odpady będą zbierane: a) Sektor publiczny - 42 podmioty, w tym: - Państwowe i samorządowe jednostki prawa budżetowego - 27 podmiotów - Inne - 15 podmiotów b) sektor prywatny - 1316 podmiotów, w tym: - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą - 1108 podmiotów - Spółki handlowe - 60 podmiotów - Spółdzielnie 8 - podmiotów - Stowarzyszenia i organizacje społeczne - 38 podmiotów - Pozostałe 101 podmiotów W skład Gminy Wolin wchodzi 51 miejscowości wiejskich i siedziba gminy miasto Wolin. Łączna liczba mieszkańców Gminy wynosi 12 336, w tym mieszkańcy miejscowości wiejskich 7 420 oraz mieszkańcy miasta 4 916.. Liczba mieszkańców Gminy Wolin jest stabilna i nie wykazuje większych wahań. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie Zabrzeg obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części przedmiotowego zamówienia . 7. Postanowienia zawartej umowy mogą ulec zmianie w przypadku : - zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT i związanej z tym zmiany wynagrodzenia brutto, - zmian organizacyjnych struktur wewnętrznych Wykonawcy ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7, 90.51.32.00-8, 90.51.20.00-9, 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2.

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

Uzasadnienie prawne : Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia , w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne : Zamawiający zamierza udzielić zamówienia z wolnej ręki ( zamówienia uzupełniającego) z uwagi na spełnienie przesłanek wynikających z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych : Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienia uzupełniające do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień - usług zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w sprawie zamówienia podstawowego. Umowa na realizację zamówienia podstawowego została zawarta na sukcesywną realizację przedmiotu zamówienia od dnia 1.07.2013 r. do dnia 31.12.2014 r. Całkowita wartość nominalna zobowiązania Zamawiającego, wynikającego z umowy podstawowej, wynosiła 1 262 868, 84 zł. W związku z tym, iż w trakcie realizacji przedmiotu umowy zamówienia podstawowego, w zdecydowanej większości, gdyż w 90 % zbierane są odpady zmieszane ( szacowano ich na 50 % w stosunku do całkowitej szacowanej ilości odpadów) i cena odbioru i transportu 1 tony tychże odpadów jest bardzo wysoka w stosunku do ceny odbioru i transportu odpadów segregowanych, kwota nominalna wartości umowy wyczerpała się o 6 miesięcy wcześniej niżeli zakładano. W związku z tym Zamawiający zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego dla Wykonawcy realizującego zamówienie podstawowe : REMONDIS Szczecin Sp. z o.o. 71-210 Szczecin, ul. Żołnierska 56, Oddział w Świnoujściu, ul. Karsiborska 31, 72-600 Świnoujście . Data rozpoczęcia realizacji umowy o zamówienie uzupełniające: realizacja umowy rozpocznie się w dniu następującym po dniu, w którym nastąpi wyczerpanie całkowitej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego, wynikającego z umowy podstawowej, wynoszącego 1 262 868, 84 zł Data zakończenia realizacji umowy o zamówienie uzupełniające: Umowa będzie realizowana sukcesywnie do dnia 30.11.2014 r. lub do wyczerpanie całkowitej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego tj. kwoty 631 434,42 zł brutto z tytułu realizacji zamówienia uzupełniającego, jeżeli taki fakt zaistnieje przed upływem terminu 30.11.2014r. Szacunkowa wartość zamówienia uzupełniającego została określona na kwotę 483 840 zł netto, natomiast wartość nominalna umowy o zamówienie uzupełniające nie będzie mogła przekroczyć kwoty 631 434,42 zł brutto (tj. 50 % wartości umowy podstawowej).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • REMONDIS Szczecin Sp. z o.o. 71-210 Szczecin, ul. Żołnierska 56, Oddział w Świnoujściu, ul. Karsiborska 31, 72-600 Świnoujście, kraj/woj. zachodniopomorskie.

Burmistrz Wolina

mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 24.06.2014.23.18.29_ogloszenie_o_zamiarze_zawarcia_umowy.doc 2014-06-24 23:18:29 41,5KB
Udzielenie zamówienia
1 09.07.2014.11.40.36_Ogloszenie_powiazane_-_ogloszenie_o__udzieleniu_zamowienia.doc 2014-07-09 11:40:36 49,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Paweł Kostka 24-06-2014 23:18
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 23-06-2014
Ostatnia aktualizacja: Paweł Kostka 09-07-2014 11:40