Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Budowa infrastruktury społeczeństwa informacyjnego na terenie Gminy Wolin


Nasz znak: BIO.271.5.2013.ISz Wolin, dn. 19.02.2013r.

 

Wolin: Budowa infrastruktury społeczeństwa informacyjnego na terenie Gminy Wolin
Numer ogłoszenia: 68922 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa infrastruktury społeczeństwa informacyjnego na terenie Gminy Wolin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego w formule zaprojektuj i wybuduj pn.: Budowa infrastruktury społeczeństwa informacyjnego na terenie Gminy Wolin współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 3 Rozwój społeczeństwa informacyjnego, Działanie 3.1 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego (Umowa o dofinansowanie projektu nr UDA-RPZP.03.01.00-32-011/11-00 z dn. 21.10.2011r.). Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) zaprojektowanie systemu telekomunikacyjnego składającego się z sieci światłowodowej MAN, sieci bezprzewodowej WAN oraz centrum zarządzania siecią na terenie miasta i gminy Wolin, wraz z uzyskaniem decyzji umożliwiających prowadzenie robót budowlanych, 2) wybudowanie systemu telekomunikacyjnego składającego się z sieci światłowodowej MAN, sieci bezprzewodowej WAN oraz centrum zarządzania siecią na terenie miasta i gminy Wolin wraz z dostawą, instalacją i uruchomień niezbędnych urządzeń, w ramach następujących zadań: a) Wyposażenie i rozbudowa centrum zarządzania siecią - Dostawa urządzeń aktywnych i systemów teleinformatycznych dla centrum zarządzania siecią. - Budowa przyłącza telekomunikacyjnego dostępu do sieci Internet. - Instalacja i uruchomienie systemu zarządzania siecią MAN. - Instalacja i uruchomienie systemu zarządzania siecią WAN. b) Wieża telekomunikacyjna PEC - Modernizacja wieży - rozbiórka przewodów kominowych. - Modernizacja wieży - nadbudowa nowej konstrukcji wsporczej . - Instalacja i uruchomienie urządzeń telekomunikacyjnych sieci bezprzewodowej WAN. c) Wieża telekomunikacyjna Chynowo - Modernizacja wieży - remont i przystosowanie do funkcji telekomunikacyjnych. - Instalacja i uruchomienie urządzeń telekomunikacyjnych sieci bezprzewodowej WAN. d) Sieć światłowodowa MAN - Budowa części pasywnej sieci światłowodowej MAN. - Instalacja i uruchomienie urządzeń aktywnych sieci światłowodowej MAN. e) Sieć bezprzewodowa WAN - Budowa infrastruktury pasywnej sieci bezprzewodowej WAN. - Instalacja i uruchomienie urządzeń aktywnych sieci bezprzewodowej WAN. f) Uruchomienie systemu telekomunikacyjnego - Konfiguracja i uruchomienie kompletnego systemu telekomunikacyjnego składającego się z sieci MAN/WAN i centrum zarządzania siecią. - Przeprowadzenie szkoleń. - Przygotowanie dokumentacji technicznej. 3) Świadczenie usług dodatkowych po zakończeniu zadań inwestycyjnych, w tym: a) Administracja systemów i obsługa infrastruktury. - Administracja i nadzór w trybie 24/7 nad pracą sieci MAN/WAN - Wykrywanie i usuwanie awarii i zakłóceń w działaniu sieci - Utrzymanie i aktualizowanie polityki bezpieczeństwa dostępu do sieci Internet dla wszystkich użytkowników sieci - Przyjmowanie i obsługa zdarzeń serwisowych od użytkowników, dotyczących dostępu i korzystania z sieci Internet. 3.4. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 8 do SIWZ), Program Funkcjonalno-użytkowy (Załącznik Nr 9 do SIWZ), 3.5. Ponadto w zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi Wykonawca wchodzi: 1) Uzyskanie pozwoleń radiowych i dostępu do widma radiowego dla systemu PTMP przez okres 60 m-cy, 2) Przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej (uzyskanie decyzji) wraz z nadzorem konserwatorskim w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej i obszarze objętym nadzorem archeologicznym, 3) Obsługa geodezyjna zadania, 4) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami drogowymi, 5) Odtworzenie istniejących nawierzchni drogowych, ciągów pieszych i terenów zielonych po zakończeniu prac budowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy do wartości 50% udzielonego zamówienia, i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia przewidzianego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.25.56.00-5, 45.31.43.10-7, 32.52.00.00-4, 45.33.23.00-6, 45.23.30.00-2, 31.21.43.00-2, 32.56.21.00-2, 32.52.40.00-2, 32.52.20.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000 zł (słownie: dziesieć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: 80 9393 0000 0000 0156 2000 0010. Za datę wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu uważa się uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale. Zamawiający zaleca załączenie oryginału wadium do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał zamówienie o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w tym polegające na co najmniej jednym: a) demontażu kominów powyżej 60m b) zaprojektowaniu i budowie sieci światłowodowej i kanalizacji teletechnicznej o długości min. 4km c) budowie minimum 1 systemu bezprzewodowego dostępu do sieci Internet na kwotę minimum 300 tys. zł. Należy udokumentować że w ramach realizacji zadania Wykonawca dostarczył i uruchomił będące przedmiotem Oferty systemy teleinformatyczne. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

Formularz techniczny wg Załącznika Nr 6 do SIWZ wraz z kartami katalogowymi każdego oferowanego urządzenia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca winien przedłożyć: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta jest składana przez takich wykonawców, 3) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 4) harmonogram realizacji zamówienia dla zadań określonych w ust. 3.2 pkt 1 i pkt 2 niniejszej SIWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób, sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. 2) Zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: a) niewypały i niewybuchy, b) wykopaliska archeologiczne nie przewidywane w SIWZ, c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.), d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych (w tym fundamentów wymagających wzmocnień lub rozbiórki). 3) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, 4) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej. 5) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1 - 4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 1) Zmiany technologiczne, w szczególności: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Zmiany, o których mowa w lit b - c) mogą być wprowadzane w sytuacjach, odpowiadających przesłankom do udzielenia zamówień dodatkowych, oraz w innych sytuacjach, jednakże w tym ostatnim przypadku zamawiający nie zgodzi się na zwiększenie wynagrodzenia, gdy przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych. Zmiany wskazywane w lit d) będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Każda ze wskazywanych w lit a - d) zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony 2) Zmiany osobowe: - zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego. 3. Pozostałe zmiany: 1) zmiana obowiązującej stawki VAT: - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę, 2) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, 3) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, p. I, pok. 103.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, parter, pok. 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie pn.: Budowa infrastruktury społeczeństwa informacyjnego na terenie Gminy Wolin współfinansowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 3 Rozwój społeczeństwa informacyjnego, Działanie 3.1 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego (Umowa o dofinansowanie projektu nr UDA-RPZP.03.01.00-32-011/11-00 z dn. 21.10.2011r.).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Burmistrz

 

mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 19.02.2013.11.41.14_OgA_oszenie_o_zamA_wieniu.doc 2013-02-19 11:41:14 70,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 19.02.2013.11.41.14_SIWZ_-_31_(3).doc Po terminie otwarcia ofert 2013-02-19 11:41:14 33KB 118 razy
2 19.02.2013.11.42.00_Zalacznik_Nr_1_do_SIWZ_oferta.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-02-19 11:42:00 29KB 113 razy
3 19.02.2013.11.42.17_Zalacznik_Nr_2_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-02-19 11:42:17 256,5KB 114 razy
4 19.02.2013.11.42.35_Zalacznik_Nr_3_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-02-19 11:42:35 25KB 110 razy
5 19.02.2013.11.42.55_Zalacznik_Nr_4_do_SIWZ-1.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-02-19 11:42:55 26KB 110 razy
6 19.02.2013.11.43.10_Zalacznik_Nr_5_do_SIWZ-1_(2).doc Po terminie otwarcia ofert 2013-02-19 11:43:10 26KB 115 razy
7 19.02.2013.11.43.30_Zalacznik_Nr_5a_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-02-19 11:43:30 255,5KB 107 razy
8 19.02.2013.11.43.47_Zalacznik_Nr_6_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-02-19 11:43:47 28KB 116 razy
9 19.02.2013.11.44.07_Zalacznik_Nr_7_do_SIWZ_(2).doc Po terminie otwarcia ofert 2013-02-19 11:44:07 36KB 110 razy
10 19.02.2013.11.45.15_Zalacznik_Nr_8_do_SIWZ_opis_przemiotu_zamA_wienia_po_poprawkach.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-02-19 11:45:15 1,7MB 131 razy
11 19.02.2013.11.46.00_ZaA_A_cznik_Nr_9_-_PFU.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-02-19 11:46:00 851,4KB 127 razy
12 19.02.2013.11.47.08_Zalacznik_Nr_10_do_SIWZ-1.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-02-19 11:47:08 27KB 115 razy
Wynik postępowania
1 15.03.2013.10.17.45_UNIEWAA_NIENIE__POSTA_POWANIA_-_ogA_oszenie.doc 2013-03-15 10:17:45 23,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ilona Szkudlarek 19-02-2013 11:41
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ilona Szkudlarek 19-02-2013
Ostatnia aktualizacja: Ilona Szkudlarek 15-03-2013 10:17