REMONT POMIESZCZEŃ MUZEUM REGIONALNEGO IM. ANDRZEJA KAUBEGO W WOLINIE Z PRZEZNACZENIEM NA SALE MUZEALNE
Nasz znak:BIG.ISz.341-8/2010 Wolin, dn. 05.05.2010r.
Wolin: REMONT POMIESZCZEŃ MUZEUM REGIONALNEGO IM. ANDRZEJA KAUBEGO W WOLINIE Z PRZEZNACZENIEM NA SALE MUZEALNE
Numer ogłoszenia: 123036 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Regionalne im. Andrzeja Kaubego , ul. Zamkowa 24, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 32 62 019, faks 91 32 61 763.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ MUZEUM REGIONALNEGO IM. ANDRZEJA KAUBEGO W WOLINIE Z PRZEZNACZENIEM NA SALE MUZEALNE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: REMONT POMIESZCZEŃ MUZEUM REGIONALNEGO IM. ANDRZEJA KAUBEGO W WOLINIE Z PRZEZNACZENIEM NA SALE MUZEALNE współfinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach umowy przyznania pomocy Nr 00089-6922-UM1600127/09 zawartej w dniu 13.10.2009r. w ramach działania Odnowa i rozwój wsi, które obejmuje: 1) remont konstrukcji drewnianej dachu wraz z wymianą pokrycia, 2) remont instalacji elektrycznej, 3) rozbudowę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, 4) przemurowanie, uzupełnienie i budowę nowych fragmentów ścian zewnętrznych i wewnętrznych, 5) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 6) termomodernizację ścian zewnętrznych, 7) remont podłoży i posadzek wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowych. Ponadto w zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi wykonawca wchodzą: 1) Obsługa geodezyjna zadania, 2) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami budowlanymi, 3) Budowa zaplecza technicznego na terenie placu budowy, 4) Dokumentacja budowlana geodezyjna powykonawcza, 5) Koszty odtworzenia istniejących nawierzchni drogowych ciągów pieszych i terenów zielonych po zakończeniu prac budowlanych. 6) Zamawiający zabezpiecza możliwość podłączenia urządzeń wykonawcy do energii elektrycznej i sieci wodociągowej za odpowiednia opłatą za zużytą energię elektryczną i wodę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-0, 45.31.00.00-0, 45.33.00.00-0, 45.42.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez przedłożenie: wykazu co najmniej 3 robót budowlanych o wartości minimalnej 200.000,00 zł każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wg załącznika Nr 4 do SIWZ, oraz załączenie dokumentów (protokół odbioru robót i referencje) potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Wykonawcy ponadto winni udokumentować dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności budowlanej wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności, oraz podać informację o podstawie do dysponowania tą osobą, wg Załącznika Nr 6 do SIWZ Dodatkowo Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej, wg Załącznika Nr 6a do SIWZ.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ Wykonawcy ponadto winni udokumentować posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Pełnomocnika Zamawiajacego: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510, I piętro, pok. 103.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Pełnomocnika Zamawiającego: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, parter, pok. 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OgA_oszenie.doc | 2010-05-05 12:49:38 | 53KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_1_.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-05 12:49:38 | 18KB | 146 razy |
2 | ZaA_A_cznik_Nr_1_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-05 12:49:59 | 41KB | 144 razy |
3 | ZaA_A_cznik_Nr_2_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-05 12:50:18 | 28KB | 141 razy |
4 | ZaA_A_cznik_Nr_3_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-05 12:50:33 | 27KB | 143 razy |
5 | ZaA_A_cznik_Nr_4_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-05 12:50:47 | 34,5KB | 142 razy |
6 | ZaA_A_cznik_Nr_5_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-05 12:51:02 | 33,5KB | 143 razy |
7 | ZaA_A_cznik__Nr__6_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-05 12:51:15 | 33KB | 141 razy |
8 | ZaA_A_cznik_Nr__6a_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-05 12:51:25 | 25,5KB | 142 razy |
9 | ZaA_A_cznik_Nr_7_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-05 12:51:36 | 88,5KB | 144 razy |
10 | 1.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-05 12:52:19 | 965,7KB | 155 razy |
11 | 12.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-05 12:52:40 | 908,8KB | 150 razy |
12 | 13.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-05 12:53:04 | 949,7KB | 148 razy |
13 | 14.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-05 12:53:23 | 681,4KB | 150 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 124.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-13 09:36:22 | 541,1KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Informacja_o__wyborze__najkorzystniejszej_ofert1.doc | 2010-06-22 14:29:41 | 33,5KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | OgA_oszenie_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc | 2010-07-09 15:30:48 | 36,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Konieczny | 05-05-2010 12:49 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Ilona Szkudlarek | 05-05-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Rafał Gołębiowski | 07-01-2011 14:14 |