Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Remont cząstkowy ulic i dróg na sucho, przy użyciu grysów bazaltowych oraz emulsji kationowej szybkorozpadowej modyfikowanej K-70, na terenie Gminy Wolin w 2010 r.


 Znak sprawy: BIG/HP. 341- 9/ 2010

Wolin: Remont cząstkowy ulic i dróg na sucho, przy użyciu grysów bazaltowych oraz emulsji kationowej szybkorozpadowej modyfikowanej K-70, na terenie Gminy Wolin w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 84458 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy ulic i dróg na sucho, przy użyciu grysów bazaltowych oraz emulsji kationowej szybkorozpadowej modyfikowanej K-70, na terenie Gminy Wolin w 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia : 1) Remont nawierzchni bitumicznych ulic i dróg w mieście i gminie Wolin, przy użyciu grysów bazaltowych oraz emulsji kationowej szybkorozpadowej, modyfikowanej K-70, z oczyszczeniem miejsc remontowanych bez wycinania łat - wyboje o głębokości do 5 cm i szacunkowej łącznej powierzchni ok. 2000 m 2 w 2010 r., w tym: a) Wykonanie remontu cząstkowego wszystkich ubytków w nawierzchni ulic i dróg na dzień podpisania umowy, ustalony w protokole przekazania placu budowy, b) Sukcesywne wykonywanie remontu ubytków w nawierzchni ulic i dróg, pod potrzeby Zamawiającego do końca 2010 r. na każdorazowe zlecenie Zamawiającego, przy użyciu materiałów posiadających aprobatę techniczną zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 2) Każdorazowe zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót w pasie drogowym, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu. 3) Usuwanie nadmiaru grysu z remontowanych powierzchni metodą odkurzania bądź mechanicznego zamiatania. 4) Udzielenie 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace remontowe, liczonej od daty odbioru końcowego robót remontowych poszczególnych powierzchni ulic i dróg. 5) Powierzchnię ulic i dróg do remontu cząstkowego szacuje się na ok.2000 m 2 w całym 2010 r. 6) Wykonawca w pierwszym etapie prac (remontu cząstkowego wszystkich ubytków w nawierzchni ulic i dróg na dzień podpisania umowy, według protokołu przekazania placu budowy) winien wykonywać remont dróg i ulic sprzętem w ilości 3 remonterów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji : przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie dróg i ulic mieszankami grysowo -emulsyjnymi, na zlecenie jednego zamawiającego, o wartości min. 50 000 zł, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi branży drogowej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności, oraz podać informację o podstawie do dysponowania ta osobą . Dodatkowo Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branży drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin pokój 12 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_o_zamowieniu.doc 2010-03-25 14:05:17 52KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 Oswiadczneie-_Zalaczni,_nr_3_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-03-25 14:05:17 25,5KB 115 razy
2 Oswiadczneie_-zalacnzik_Nr__2_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-03-25 14:05:17 28KB 115 razy
3 projekt_umowy_-Zalacznik_nr_7.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-03-25 14:05:17 67KB 107 razy
4 SIWZ_-_remont_drog_i_ulic.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-03-25 14:05:17 178,5KB 107 razy
5 Zalacznik_nr_1_-_formularz_oferty.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-03-25 14:05:17 31,5KB 110 razy
6 Zalacznik_nr_4__-_wykaz_robot.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-03-25 14:05:17 34KB 116 razy
7 Zalacznik_Nr_5_-_czesci__zamowienia_zlecone_podwykonawcom.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-03-25 14:05:17 33,5KB 105 razy
8 Zalacznik_nr_6_-__wykaz_osob.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-03-25 14:05:17 36,5KB 108 razy
9 Zalacznik_nr_6_a_-oswiadczenie_o_uprawnieniach.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-03-25 14:05:17 24,5KB 119 razy
Wynik postępowania
1 INFORMACJA_O_WYBORZE_OFERTY.doc 2010-04-23 14:51:58 34KB
Udzielenie zamówienia
1 OgA_oszenie_o_zamA_wieniu.doc 2010-04-23 14:51:58 37KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 25-03-2010 14:05
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 25-03-2010
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 23-04-2010 14:51