Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami ogólnobudowlanymi zlecanymi przez Gminę Wolin 2010 r. oraz sporządzanie kosztorysów i rozliczanie zużycia materiałów budowlanych.


Znak sprawy : BIG/HP. 341 -33/ 2009

Wolin: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami ogólnobudowlanymi zlecanymi przez Gminę Wolin 2010 r. oraz sporządzanie kosztorysów i rozliczanie zużycia materiałów budowlanych
Numer ogłoszenia: 418706 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami ogólnobudowlanymi zlecanymi przez Gminę Wolin 2010 r. oraz sporządzanie kosztorysów i rozliczanie zużycia materiałów budowlanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami ogólnobudowlanymi zlecanymi przez Gminę Wolin 2010 r. oraz sporządzanie kosztorysów i rozliczanie zużycia materiałów budowlanych Przedmiot zamówienia obejmuje cztery części: I Część zamówienia Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży budowlanej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2010 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2010 r. II Cześć zamówienia Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży sanitarnej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2010 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2010 r. III Cześć zamówienia Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży drogowej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2010 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2010 r. IV Cześć zamówienia Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży elektrycznej , zlecanymi przez Gminę Wolin w 2010 r. w oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2010 r. W zakres każdej części zamówienia wchodzi: 1) Wykonywanie nadzoru, 2) Opracowywanie kosztorysów wstępnej kwalifikacji ekonomicznej przedsięwzięcia w 2010 r. 3) Rozliczanie materiałów budowlanych zużytych do realizacji zadań wykonywanych we własnym zakresie przez Referat Gospodarczy Urzędu Miejskiego w Wolinie w 2010 r. 4) Zamawiający wymaga , aby podczas realizacji robót inwestycyjnych w zakresie danej branży nadzór był obowiązkowo wykonywany dwa razy w tygodniu, udokumentowany wpisem do dziennika budowy, oraz na każdorazowe wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.52.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; - dla udokumentowania przedłożą: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wg. załącznika nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ]; 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.) - dla udokumentowania przedłożą: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wg. załącznika nr 3 do SIWZ) 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie ; - dla udokumentowania przedłożą : - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej dwóch usług nadzoru nad robotami budowlanymi danej branży o wartości co najmniej 50 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzory te zostały wykonane należycie ( wg załącznika nr 4 do SIWZ i dołączyć referencje) , 4) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; - udokumentowanie poprzez oświadczenie 5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - dla udokumentowania: a) wykażą osoby, które będą wykonywać zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia (wg załącznika nr 5 do SIWZ), b) przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował ( wg załącznika nr 6 do SIWZ) , b) przedłożą uprawnienia osób wskazanych do wykonywania przedmiotu zamówienia odpowiednio w danej branży oraz zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o członkostwie w Izbie . 6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - udokumentowanie poprzez oświadczenie ..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać dokumenty i oświadczenia : 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wg załącznika nr 2 do SIWZ ) , 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wg. załącznika nr 3 do SIWZ), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg załącznika Nr 4 do SIWZ), 5) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej dwóch usług nadzoru nad robotami budowlanymi danej branży o wartości pow. 50 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzory te zostały wykonane należycie ( wg załącznika nr 5 do SIWZ i dołączyć referencje) , 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wg załącznika nr 6 do SIWZ) , 7) uprawnienia do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, 8) zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o członkostwie w Izbie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 105 ( I piętro).16.1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój Nr 12 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży budowlanej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2010 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2010 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonywanie nadzoru, 2) Opracowywanie kosztorysów wstępnej kwalifikacji ekonomicznej przedsięwzięcia w 2010 r., 3) Rozliczanie materiałów budowlanych zużytych do realizacji zadań wykonywanych we własnym zakresie przez Referat Gospodarczy Urzędu Miejskiego w Wolinie w 2010 r., 4) Zamawiający wymaga , aby podczas realizacji robót inwestycyjnych w zakresie danej branży nadzór był obowiązkowo wykonywany dwa razy w tygodniu, udokumentowany wpisem do dziennika budowy, oraz na każdorazowe wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży sanitarnej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2010 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2010 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonywanie nadzoru, 2) Opracowywanie kosztorysów wstępnej kwalifikacji ekonomicznej przedsięwzięcia w 2010 r., 3) Rozliczanie materiałów budowlanych zużytych do realizacji zadań wykonywanych we własnym zakresie przez Referat Gospodarczy Urzędu Miejskiego w Wolinie w 2010 r., 4) Zamawiający wymaga , aby podczas realizacji robót inwestycyjnych w zakresie danej branży nadzór był obowiązkowo wykonywany dwa razy w tygodniu, udokumentowany wpisem do dziennika budowy, oraz na każdorazowe wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży drogowej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2010 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2010 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonywanie nadzoru, 2) Opracowywanie kosztorysów wstępnej kwalifikacji ekonomicznej przedsięwzięcia w 2010 r. 3) Rozliczanie materiałów budowlanych zużytych do realizacji zadań wykonywanych we własnym zakresie przez Referat Gospodarczy Urzędu Miejskiego w Wolinie w 2010 r. 4) Zamawiający wymaga , aby podczas realizacji robót inwestycyjnych w zakresie danej branży nadzór był obowiązkowo wykonywany dwa razy w tygodniu, udokumentowany wpisem do dziennika budowy, oraz na każdorazowe wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży elektrycznej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2010 r. w oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2010 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonywanie nadzoru, 2) Opracowywanie kosztorysów wstępnej kwalifikacji ekonomicznej przedsięwzięcia w 2010 r. 3) Rozliczanie materiałów budowlanych zużytych do realizacji zadań wykonywanych we własnym zakresie przez Referat Gospodarczy Urzędu Miejskiego w Wolinie w 2010 r. 4) Zamawiający wymaga , aby podczas realizacji robót inwestycyjnych w zakresie danej branży nadzór był obowiązkowo wykonywany dwa razy w tygodniu, udokumentowany wpisem do dziennika budowy, oraz na każdorazowe wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_o_zamA_wieniu.doc 2009-12-07 07:43:43 56,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-12-07 07:43:43 27KB 134 razy
Wynik postępowania
1 ZaA_A_cznik__do__informacji_o__wyborze__oferty.doc 2010-01-15 13:04:15 77KB
2 ZaA_A_cznik_do_informacji_o_wyborze_oferty.doc 2010-01-15 13:04:24 46KB
Udzielenie zamówienia
1 OgA_oszenie_o_udzieleniu__zamA_wienia_(3).doc 2010-01-28 12:05:46 49KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 07-12-2009 07:43
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 07-12-2009
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 28-01-2010 12:05