Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 250 000,00 PLN przeznaczonego na sfinansowanie zadań inwestycyjnych wymienionych w uchwale Nr XLVI/460/09 Rady Miejskiej w Wolinie z dnia 10 czerwca 2009 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu.


Nasz znak: BIG/HP.341-19/2009

Wolin: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 250 000,00 PLN przeznaczonego na sfinansowanie zadań inwestycyjnych wymienionych w uchwale Nr XLVI/460/09 Rady Miejskiej w Wolinie z dnia 10 czerwca 2009 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu.
Numer ogłoszenia: 267030 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 250 000,00 PLN przeznaczonego na sfinansowanie zadań inwestycyjnych wymienionych w uchwale Nr XLVI/460/09 Rady Miejskiej w Wolinie z dnia 10 czerwca 2009 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 250 000,00 PLN przeznaczonego na sfinansowanie zadań inwestycyjnych wymienionych w uchwale Nr XLVI/460/09 Rady Miejskiej w Wolinie z dnia 10 czerwca 2009 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu. Opis przedmiotu zamówienia: Zaciągnięty kredyt zostanie przeznaczony zgodnie z powołaną wyżej uchwałą na sfinansowanie zadań inwestycyjnych ujętych w planie rzeczowo - finansowym pod nazwą: 1. zadanie inwestycyjne pn. Wykonanie II etapu budowy parkingu dla samochodów osobowych przy ciągu pawilonów handlowych ul. Świerczewskiego w Wolinie (ul. Prosta) 200 000,00 zł 2. zadanie inwestycyjne pn. Wykupienie kanalizacji sanitarnej od mieszkańców ul. Świerkowej w Wisełce 50 000,00 zł Warunki Zamawiającego do przedmiotu zamówienia: 1. Kredyt będzie zaciągnięty jednorazowo w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. 2. Kredyt winien być przekazany na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, w dniu następnym po złożeniu zapotrzebowania. 3. Spłata kapitału kredytu w 1 racie rocznej do 30 czerwca każdego roku, w latach 2010 - 2015. 4. Spłata odsetek kwartalnie, począwszy od 2010 r. 5. Szczegółowe warunki Zamawiającego do przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 do SIWZ i stanowią one ISTOTNE DLA ZAMAWIAJĄCEGO POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY JAKO WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , dla udokumentowania przedłożą : - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , - aktualny odpis z właściwego rejestru. W przypadku banku państwowego wystarcza podanie rocznika numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku. Aktualność dokumentu rejestrowego powinna być potwierdzona złożonym na nim oświadczeniem przez osobę podpisującą ofertę, że dane zawarte w przedstawionym dokumencie są aktualne; - zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku. W przypadku banku państwowego, wystarcza podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku. Aktualność dokumentu rejestrowego powinna być potwierdzona złożonym na nim oświadczeniem przez osobę podpisującą ofertę, że dane zawarte w przedstawionym dokumencie są aktualne; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, dla udokumentowania przedłożą oświadczenie, 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, tj. . dla udokumentowania przedłożą oświadczenie 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dla udokumentowania przedłożą: oświadczenie oraz - upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy osoby podpisującej ofertę, w przypadku, gdy ofertę podpisały osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź w innym dokumencie składającym się na ofertę, Oferta musi zawierać wszelkie dokumenty (pełnomocnictwa, wyciągi z regulaminów organizacyjnych, statutów, wyciągi z rejestru handlowego), które w sposób nie budzący wątpliwości potwierdzą uprawnienia tychże osób do reprezentacji składania oświadczeń. 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dla udokumentowania przedłożą oświadczenie 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). dla udokumentowania przedłożą oświadczenie..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia, zgodne z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i wyszczególnione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami), tj.: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( załącznik Nr 2 do SIWZ) ;. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru. W przypadku banku państwowego wystarcza podanie rocznika numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku. Aktualność dokumentu rejestrowego powinna być potwierdzona złożonym na nim oświadczeniem przez osobę podpisująca ofertę, że dane zawarte w przedstawionym dokumencie są aktualne; 3) zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku. W przypadku banku państwowego, wystarcza podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku; 4) upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy osoby podpisującej ofertę, w przypadku, gdy ofertę podpisały osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź w innym dokumencie składającym się na ofertę, Oferta musi zawierać wszelkie dokumenty (pełnomocnictwa, wyciągi z regulaminów organizacyjnych, statutów, wyciągi z rejestru handlowego), które w sposób nie budzący wątpliwości potwierdzą uprawnienia tychże osób do reprezentacji składania oświadczeń..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, I piętro, pok. 105.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, parter, pok. 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

Burmistrz Wolina

mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 OgA_oszenie.doc 2009-08-05 15:12:33 39,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-08-05 15:12:33 220,6KB 32 razy
2 zalaczniki.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-08-05 15:14:16 680,8KB 7 razy
3 i.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-08-11 15:27:42 734,3KB 11 razy
4 II.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-08-11 15:27:42 396,7KB 12 razy
5 III.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-08-11 15:27:42 6,3MB 3 razy
6 IV.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-08-11 15:27:42 2,3MB 19 razy
7 V.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-08-11 15:27:42 383,9KB 28 razy
8 VI.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-08-11 15:27:42 2,5MB 345 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 UzupeA_nienie_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-08-11 15:23:07 26KB
2 budA_et_2008_w.rar Po terminie otwarcia ofert 2009-08-11 15:23:34 476,5KB
3 budA_et_2007_w.rar Po terminie otwarcia ofert 2009-08-11 15:23:51 506,1KB
4 skan.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-08-12 09:35:11 138,7KB
Wynik postępowania
1 UniewaA_nienie__postA_powania.doc 2009-08-24 14:41:04 25KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 05-08-2009 15:12
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ilona Szkudlarek 05-08-2009
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 24-08-2009 14:41