Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Wolinie


Znak sprawy : BIG/HP. 341 -9/ 2009 Data: 17.04.2009 r.

Wolin: Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Wolinie
Numer ogłoszenia: 110604 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Wolinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Wolinie. Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczanie artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wolinie, fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji , oryginalnie zapakowanych oraz spełniających wszelkie wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce w asortymencie i rocznych ilościach , wyszczególnionych w Arkuszu kalkulacyjnym - formularzu cenowym , stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Arkusz 2) Artykuły biurowe dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi złożonymi przez Zamawiającego według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy w 2009 r. w dalszych latach według tych cen i postanowień umownych. 3) W ramach kwoty umownej Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany w rocznych ilościach zamówionych artykułów biurowych asortymentu określonego w Arkuszu Kalkulacyjnym - formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Termin gwarancji dostarczonych artykułów nie może być krótszy niż 12 miesięcy . 5) Do dostawcy artykułów biurowych należeć będzie : - dostawa do Urzędu Miejskiego w Wolinie, - wniesienie artykułów - materiałów biurowych do wskazanego przez pracownika Urzędu Miejskiego w Wolinie pomieszczenia, - termin wymagany dostarczenia artykułów -materiałów biurowych : Wykonawca dostarczy zamówiony poprzedniego dnia towar ,swoim transportem, dnia następnego do godziny 1500. Przy dostawie uwzględni telefoniczne uzgodnienia w tym względzie dokonane przy składaniu zamówienia z pracownikiem Zamawiającego Uwaga: Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia nazwy artykułów -materiałów biurowych lub odwołanie do producentów oznacza wymagany przez Zamawiającego standard techniczno - jakościowy artykułu-materiału biurowego. Dopuszcza się składanie oferty na artykuły - materiały biurowe innych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego tj. artykułów - materiałów równoważnych ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - dla udokumentowania spełnienia warunku przedłożą:: a. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika Nr 2 do SIWZ ) , b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, dla udokumentowania oświadczenie 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia - dla udokumentowania oświadczenie 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - dla udokumentowania oświadczenie 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - dla udokumentowania oświadczenie 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.). - dla udokumentowania oświadczenie.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wg załącznika nr 3 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.wolin.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, pokój Nr 12 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

 

Z up. BURMNSITRZA WOLINA

 

inż. Ryszard Mróz

 

Z - ca Burmistrza

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 OgA_oszenie__o_zamA_wieniu.doc 2009-04-20 08:59:23 36,5KB
2 Zmiana_ogA_oszenia.doc 2009-04-24 14:13:50 21,5KB
3 przedA_uA_enie_terminu__skA_adania_ofert.doc 2009-04-29 14:21:16 21KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ__na_artykuA_y_biurowe_2009_r..doc Po terminie otwarcia ofert 2009-04-20 08:59:23 494,5KB 39 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 pytania_odpowiedzi.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-04-21 13:17:38 35KB
2 OdpowiedAo__na_pytania__II__z_dnia_23.04.2009_r..doc Po terminie otwarcia ofert 2009-04-24 14:13:39 34KB
3 Wg_rozdzielnika_-_27.04.2009_r..doc Po terminie otwarcia ofert 2009-04-27 13:55:47 345,5KB
4 wyjaA_nienia____z_dnia_28.04.2009_r..doc Po terminie otwarcia ofert 2009-04-28 14:29:22 356,5KB
5 Modyfikacja_z_dnia_29.04.2009_r..doc Po terminie otwarcia ofert 2009-04-29 14:20:57 346,5KB
Wynik postępowania
1 Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.doc 2009-05-25 08:10:09 40KB
Udzielenie zamówienia
1 OgA_oszenie__o_udzieleniu_zamA_wienai.doc 2009-06-02 15:07:12 37,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 20-04-2009 08:59
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 20-04-2009
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 02-06-2009 15:07