Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Rewitalizacja, przebudowa i rozbudowa Barokowego Dworu w Wolinie, przy ul. Zamkowej 23a - I etap: zabezpieczenie obiektu


Nasz znak: BIG.ISz.341-7/2009

Wolin: REWITALIZACJA, PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BAROKOWEGO DWORU W WOLINIE, PRZY UL. ZAMKOWEJ 23A - I ETAP: ZABEZPIECZENIE OBIEKTU
Numer ogłoszenia: 84724 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWITALIZACJA, PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BAROKOWEGO DWORU W WOLINIE, PRZY UL. ZAMKOWEJ 23A - I ETAP: ZABEZPIECZENIE OBIEKTU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi: 1) Opracowanie projektu wykonawczego w zakresie konstrukcji 2) Odbudowa wraz z rozbudową podpiwniczenia budynku, 3) Montaż stropu nad pomieszczeniami piwnic i parteru budynku, 4) Montaż konstrukcji wzmocnienia ścian parteru i poddasza, 5) Przemurowanie, uzupełnienie i budowa nowych fragmentów ścian zewnętrznych i wewnętrznych, 6) Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych i wyburzeniowych wykonanie odlewów detali architektonicznych - gzymsów, opasek , itp., 7) Wymiana konstrukcji więźby dachowej wraz z montażem nowego pokrycia z dachówki ceramicznej, 8) Montaż rynien i rur spustowych 9) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i odgrzybieniowej. Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 71.32.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , - dla udokumentowania przedłożą: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - dla udokumentowania przedłożą: a) wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych wykonanych w obiekcie zabytkowym w okresie ostatnich pięciu lat (2004 - 2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każda, ze wskazaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przyjętym harmonogramem robót i zostały odebrane przez służby nadzoru konserwatorskiego bez zastrzeżeń (załącznik nr 3 do SIWZ); 3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, - udokumentowanie poprzez oświadczenie; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, - dla udokumentowania przedłożą: a) wykaz osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy branży budowlanej, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i co najmniej 2-letniego doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi przy obiektach zabytkowych (załącznik Nr 4 do SIWZ), b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował (Załącznik Nr 5 do SIWZ - jeśli nie dotyczy - wpisać w formularzu - Nie dotyczy), c) oświadczenie o gotowości przyjęcia funkcji kierownika budowy budowlanej (załącznik Nr 6 do SIWZ) , d) uprawnienia budowlane osoby wskazanej jako kierownika budowy, e) zaświadczenie o przynależności osoby wskazanej jako kierownika budowy do Izby Inżynierów Budownictwa; 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - dla udokumentowania przedłożą: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.) - oświadczenie.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia, zgodne z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i wyszczególnione: w § 1 ust. 1 pkt 2, ust. 2 pkt 1, 5, 6, ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami), tj.: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wg załącznika nr 2 do SIWZ ) , b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], c) wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych wykonanych w obiekcie zabytkowym w okresie ostatnich pięciu lat (2004 - 2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każda, ze wskazaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przyjętym harmonogramem robót i zostały odebrane przez służby nadzoru konserwatorskiego bez zastrzeżeń (załącznik nr 3 do SIWZ). d) wykaz osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy branży budowlanej, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i co najmniej 2-letniego doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi przy obiektach zabytkowych (załącznik Nr 4 do SIWZ), e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował (Załącznik Nr 5 do SIWZ - jeśli nie dotyczy - wpisać w formularzu - Nie dotyczy), f) oświadczenie o gotowości przyjęcia funkcji kierownika budowy budowlanej (załącznik Nr 6 do SIWZ), g) uprawnienia budowlane osoby wskazanej jako kierownika budowy, h) zaświadczenie o przynależności osoby wskazanej jako kierownika budowy do Izby Inżynierów Budownictwa, i) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pok. 103 (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, pok. 12 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Burmistrz Wolina

mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 OgA_oszenie.doc 2009-03-31 14:59:18 41KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-03-31 14:59:18 297,5KB 42 razy
2 palacyk.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-03-31 14:59:30 6,4MB 33 razy
3 Projekt_Architektury.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-03-31 14:59:30 5,1MB 33 razy
4 Projekt_Konstrukcji_i_Ekspertyza.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-03-31 14:59:30 7,8MB 27 razy
5 SPECYFIKACJE.ZIP Po terminie otwarcia ofert 2009-03-31 14:59:30 1,9MB 30 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 OdpowiedAo_na_wniosek_i_modyfikacja_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-04-17 10:02:10 32,5KB
Wynik postępowania
1 Informacja_o__wyborze__najkorzystniejszej_oferty.doc 2009-04-30 14:24:53 36KB
Udzielenie zamówienia
1 udzielenie_zamowienia.doc 2009-05-12 14:36:55 32,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 31-03-2009 14:59
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ilona Szkudlarek 31-03-2009
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 08-01-2010 09:29