Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Adaptacja budynku przedszkola z przeznaczeniem na trzy lokale mieszkalne oraz salę dydaktyczną w Ostromicach gm Wolin - II etap robót: adaptacja budynku na salę dydaktyczną


Znak sprawy : BIG/HP. 341 -39 / 2008 19.12.2008 r.

Wolin: ADAPTACJA BUDYNKU PRZEDSZKOLA Z PRZEZNACZENIEM NA TRZY LOKALE MIESZKALNE ORAZ SALĘ DYDAKTYCZNĄ W OSTROWICACH GM WOLIN - II ETAP ROBÓT: ADAPTACJA BUDYNKU NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ
Numer ogłoszenia: 373379 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADAPTACJA BUDYNKU PRZEDSZKOLA Z PRZEZNACZENIEM NA TRZY LOKALE MIESZKALNE ORAZ SALĘ DYDAKTYCZNĄ W OSTROWICACH GM WOLIN - II ETAP ROBÓT: ADAPTACJA BUDYNKU NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia realizowanych w II etapie robót adaptacyjnych przedszkola w Ostrowicach wchodzą: 1) Wykonanie robót budowlanych , 2) Obsługa geodezyjna zadania : 3) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio granicznego z prowadzonymi robotami budowlanymi ( budowa szczelnego ogrodzenia), 4) Budowa zaplecza technicznego wraz z wydzieleniem i budową drogi dojazdowej do terenu placu budowy , 5) Adaptacja części budynku na salę dydaktyczną , 6) Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. 7) Wykonanie wewnętrznej instalacji wod- kan, 8) Wykonanie zewnętrznej i wewnętrznej instalacji gazowej, 9) Budowa zbiornika na nieczystości płynne wraz z przyłączem, 10) Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, 11) Dokumentacja budowlana i geodezyjna powykonawcza , 12) Koszty odtworzenia istniejących nawierzchni drogowych , ciągów pieszych i terenów zielonych po zakończeniu prac budowlanych . Zakres prac budowlanych został określony został w Przedmiarze robót i Projekcie budowlanym. Dodatkową dokumentację stanowią: Opis techniczny, opis inwentaryzacyjny, opis zagospodarowania terenu . Uwaga Projekt techniczny w wersji elektronicznej ( rysunki dwg) uległ zniszczeniu w trakcie awarii dysku ( jego nieodwracalnego uszkodzenia w 2005 r.), w związku z tym na wniosek zainteresowanych Wykonawców przesłany fax na nr 091 3261333, Zamawiający prześle nieodpłatnie Projekt w wersji papierowej ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.23.32.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , dla udokumentowania przedłożą : a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, dla udokumentowania spełnienia warunku przedłożą:: - wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadającej swoim rodzajem robotom , stanowiącym przedmiot zamówienia , o wartości co najmniej 100 000 zł każda , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane /są wykonywane należycie, 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia udokumentowanie poprzez oświadczenie 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dla spełnienia warunku: - wykażą, iż dysponują osobą, która będzie kierownikiem budowy branży budowlanej i przedłożą odpowiednie uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osoby wskazanej na kierownika budowy. 1) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - dla udokumentowania spełnienia warunku : - wykażą posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.). - oświadczenie.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [ wg Załącznika nr 2 do SIWZ ) , 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], 3) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych , odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , o wartości co najmniej 100 000 zł każda , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawcy ( wg Załącznika nr 3 do SIWZ) oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane , 4) wykaz osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy,, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze (wg Załącznik nr 4 do SIWZ), 5) uprawnienia budowlane osoby wskazanej jako kierownika budowy, 6) zaświadczenie o przynależności osoby wskazanej jako kierownika budowy do Izby Inżynierów Budownictwa, 7) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój nr 105, (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój nr 12 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

BURMISTRZ WOLINA

mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie__o_zamowieniu.doc 2008-12-22 11:17:48 39,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-12-22 11:17:48 25KB 40 razy
2 przedmiar_robot.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-12-22 11:18:36 2,8MB 37 razy
3 dokumentacja.zip Po terminie otwarcia ofert 2008-12-22 11:18:47 80,0KB 33 razy
Wynik postępowania
1 Informacja_o__wyborze__najkorzystniejszej_oferty_-Ostromice.doc 2009-02-20 15:26:19 36,5KB
Udzielenie zamówienia
1 OgA_oszenie__o_udzieleniu__zamA_wienia.doc 2009-02-20 10:37:01 30,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 22-12-2008 11:17
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 22-12-2008
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 20-02-2009 15:26