Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Obsługa geodezyjna Gminy Wolin w 2009 r


Nasz znak :BIG/HP. 341- 34/08 Data: 26.11.2008 r.

Wolin: OBSŁUGA GEODEZYJNA GMINY WOLIN W 2009 R
Numer ogłoszenia: 333867 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA GEODEZYJNA GMINY WOLIN W 2009 R.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : 1. podziały :nieruchomości 2. rozgraniczenia nieruchomości 3. wznowienie granic nieruchomości 4. opracowanie mapy dla celów projektowych 5. wykonanie wykazu zmian danych ewidencyjnych 6. inwentaryzacja urządzeń podziemnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , dla udokumentowania przedłożą : a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [na formularzu ofertowym}, stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3) dysponują niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, - udokumentowanie poprzez oświadczenie 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. a) wykażą osoby, które będą wykonywać zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, b) przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował, c) przedłożą uprawnienia wykonywania usług geodezyjnych osób wskazanych do wykonywania zamówienia. 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - udokumentowanie poprzez oświadczenie ; 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.) - oświadczenie.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [ wg załącznika nr 2 do SIWZ ) , 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności [wg załącznika Nr 3 do SIWZ], 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wg załącznika nr 4 do SIWZ) , 5) uprawnienia do wykonywania usług geodezyjnych osób wskazanych do wykonywania zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 105 ( I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój Nr 12 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

 

BURMISTRZ WOLINA

mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie__o__zamowieniu.doc 2008-11-26 11:32:09 33,5KB
2 OgA_oszenie_o_zmianie__ogA_oszenia.doc 2008-12-03 15:00:42 40,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-11-26 11:32:09 23KB 63 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Modyfikacja__SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-11-28 12:35:29 24KB
2 Wg_rozdzielnika_-modyfikacja__SIWZ_-obsluga_geodezyjna.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-12-03 15:00:03 86,5KB
Wynik postępowania
1 Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.doc 2008-12-18 07:52:36 50KB
Udzielenie zamówienia
1 OgA_oszenie_o_udzieleniu__zamA_wienia.doc 2009-01-13 14:37:39 53KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 26-11-2008 11:32
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 26-11-2008
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 13-01-2009 14:37