Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci wodociągowej z miejscowości Wolin przez Darzowice do Unina.


Nasz znak: BIG/HP. 341- 24/2008

Wolin: Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci wodociągowej z miejscowości Wolin przez Darzowice do Unina.
Numer ogłoszenia: 199448 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, fax 091 3261333.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci wodociągowej z miejscowości Wolin przez Darzowice do Unina..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi wykonawca prac wchodzi: 1) Opracowanie projektu budowlanego - 4 egz. wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, 2) Opracowanie operatu wodnoprawnego dla skrzyżowania z kanałem melioracyjnym w Darzowicach 1 egz. 3) Opracowanie wniosku i uzyskanie decyzji środowiskowej, 4) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień w tym ZUD, 5) Opracowanie kosztorysów; inwestorskiego - 1egz. i nakładczych 4 egz., 6) Uzyskanie warunków technicznego przyłączenia do sieci wodociągowej w Wolinie, 7) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wg branż, 8) Przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego, 9) Opracowania o których mowa w rozdziale I pkt 1 ppkt 1-8 należy opracować na nośniku elektronicznym CD . Szczegółowy zakres prac będzie wynikał z uzyskanych przez projektanta warunków technicznych oraz uzgodnień dokonywanych w trakcie projektowania. 2. Dokumentację projektowo kosztorysową należy przygotować: 1) projekty budowlane - w 4 egz. + kopia na nośniku elektronicznym, 2) kosztorysy inwestorskie - w 1 egz. dla każdej branży + kopia na nośniku elektronicznym, 3) kosztorysy ślepe - w 2 egz. dla każdej branży + kopia na nośniku elektronicznym, 4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - w 1 egz. dla każdej branży. + kopia na nośniku elektronicznym, 3. Projekty techniczne w części graficznej opracowania, należy sporządzić wyłącznie na formatach A-3.. 4. Dopuszcza się jedynie wykonanie planu sytuacyjnego w innym formacie niż wymagany w pkt 3 .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.20-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, dla udokumentowania spełnienia warunku przedłożą:: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) , b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym d) w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu i przedłożą aktualne zaświadczenie potwierdzające odpowiednio stan faktyczny Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , wystawne nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, dla udokumentowania spełnienia warunku przedłożą:: - wykaz co najmniej jednej pracy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (na załączniku nr 3 do SIWZ). 3. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia udokumentowanie poprzez oświadczenie 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dla spełnienia warunku: - wykażą, iż dysponują osobami , które będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, (wg załącznika nr 2 do SIWZ) oraz załączą dokumenty potwierdzające odpowiednie uprawnienia osób wskazanych do wykonania zamówienia oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówienia, 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, udokumentowanie poprzez oświadczenie 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.). - oświadczenie

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3) informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (wg załącznika nr 2 do SIWZ), 7) dokumenty potwierdzające odpowiednie uprawnienia osób wskazanych do wykonania zamówienia, 8) zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówienia, 9) dokumenty potwierdzające posiadanie licencji na oprogramowanie komputerowe konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia tj kserokopie Licencji lub Fakturę VAT zakupu przez Wykonawcę oprogramowania , 10) wykaz co najmniej jednej pracy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi `, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (na załączniku nr 3 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 105 (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój Nr 12 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 06.10.2008.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 OgA_oszenie.doc 2008-08-26 13:34:58 43KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ__-_projekt_wodociA_gu__Wolin_-_Darzowice_-Unin.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-08-26 13:34:58 226,5KB 67 razy
Wynik postępowania
1 Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.doc 2008-10-03 13:44:57 34KB
Udzielenie zamówienia
1 Informacja_o_udzieleniu__zamA_wienia.doc 2008-10-24 12:53:42 35KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 26-08-2008 13:34
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Krzysztof Konieczny 26-08-2008
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 24-10-2008 12:53