Budowa ciągu pieszego w ulicy Ciasnej i Wojska Polskiego w Wolinie.
Nasz znak: BIG/HP. 341-22/ 2008 Data: 11.08.2008 r.
Wolin: Budowa ciągu pieszego w ulicy Ciasnej i Wojska Polskiego w Wolinie
Numer ogłoszenia: 187306 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, fax 091 3261333.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ciągu pieszego w ulicy Ciasnej i Wojska Polskiego w Wolinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia , których koszty ponosi wykonawca robót wchodzą : 1) Budowa ciągu pieszego w ulicy Ciasnej i Wojska Polskiego w Wolinie 2) Obsługa geodezyjna zadania, 3) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami drogowymi , 4) Pełna obsługa laboratoryjna nad prowadzonymi robotami, 5) Zmiana organizacji ruchu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia w pasie drogi powiatowej ul. Ciasnej i W. Polskiego.; 6) Dokumentacja geodezyjna powykonawcza wraz z wykazem wykonanych powierzchni , 7) Zgłoszenie na 7 dni przed przystąpieniem do prac ziemnych i uzyskanie zgody na ich wykonanie w: a - Energetyce Szczecińskiej S.A. Rejon Energetyczny Międzyzdroje, b- Zakładzie Gazowniczym w Szczecinie - Rejon Świnoujście, c- Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolinie, d- Zakładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. w Świnoujściu , Zakres prac budowy ciągów pieszych określony został w Przedmiarze robót i Dokumentacji technicznej stanowiących załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, dla udokumentowania spełnienia warunku przedłożą:: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) , b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,. dla udokumentowania spełnienia warunku przedłożą:: - wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadającej swoim rodzajem robotom , stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 50 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane /są wykonywane należycie, 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia - oświadczenie 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - oświadczenie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dla spełnienia warunku przedłożą : - wykażą posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.). - oświadczenie
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych , odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 50 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawcy ( wg Załącznika Nr 2 do SIWZ) oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że roboty budowlane zostały wykonane /są wykonywane należycie, d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Wolinie, ul.Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 105 (I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój Nr 12 (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 01.10.2008.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie.doc | 2008-08-14 10:02:12 | 37,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_i_zalaczniki.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-08-14 10:02:12 | 208,5KB | 75 razy |
2 | specyfikacja.zip Po terminie otwarcia ofert | 2008-08-14 10:02:12 | 3,2MB | 52 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Wybor_najkorzystniejszej_oferty.doc | 2008-09-24 14:54:12 | 24,5KB | |
2 | ZP-21.doc | 2008-09-24 14:54:20 | 32,5KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | Ogloszenie__o_zamowieniu.doc | 2008-12-01 10:43:54 | 34,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Konieczny | 14-08-2008 10:02 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Krzysztof Konieczny | 14-08-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Krzysztof Konieczny | 01-12-2008 10:43 |