Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Budowa hali przeładunkowej odpadów komunalnych - II etap budowy - Montaż konstrukcji stalowej z poszyciem z blachy trapezowej ( bez ocieplenia) do realizacji na terenie oczyszczalni ścieków w Wolinie przy ulicy Mickiewicza 20.


Nasz znak: BIG/HP. 341-21/ 2008 Data: 06.08.2008 r.

Wolin: Budowa hali przeładunkowej odpadów komunalnych - II etap budowy - Montaż konstrukcji stalowej z poszyciem z blachy trapezowej ( bez ocieplenia) do realizacji na terenie oczyszczalni ścieków w Wolinie przy ulicy Mickiewicza 20.
Numer ogłoszenia: 182504 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, fax 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali przeładunkowej odpadów komunalnych - II etap budowy - Montaż konstrukcji stalowej z poszyciem z blachy trapezowej ( bez ocieplenia) do realizacji na terenie oczyszczalni ścieków w Wolinie przy ulicy Mickiewicza 20..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi wykonawca wchodzi: 1) Adaptacja projektu budowlanego w zakresie konstrukcji ( zmiana zaprojektowanych profili i konstrukcji mająca na celu obniżenie kosztów budowy z utrzymaniem rozwiązań architektonicznych), 2) Uzyskanie zamiennej decyzji pozwolenia na budowę, 3) Wykonanie i montaż konstrukcji stalowej hali, 4) Lekka obudowa ścian i dachu blachą trapezową (bez ocieplenia), 5) Wewnętrzna instalacja elektryczna wraz z przyłączem, 6) Wentylacja grawitacyjna na podstawie dotychczasowego opracowania projektowego, 7) Obsługa geodezyjna zadania, 8) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami budowlanymi , 9) Dokumentacja geodezyjna powykonawcza, Zakres prac budowlanych określony został w: 1) W Załączniku Nr 1 do SIWZ - określającym założenia do zamiennego opracowania projektowego hali przeładunku odpadów komunalnych do realizacji na terenie oczyszczalni ścieków w Wolinie , 2) Przedmiarze robót, 3) Wyjściowym projekcie budowlanym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.30.00-3, 74.22.20.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, dla udokumentowania spełnienia warunku przedłożą:: a. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) , b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,. dla udokumentowania spełnienia warunku przedłożą:: - wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadającej swoim rodzajem robotom , stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 200 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane /są wykonywane należycie, 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia udokumentowanie poprzez oświadczenie 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dla spełnienia warunku: - wykażą, iż dysponują osobą, która będzie kierownikiem budowy branży budowlanej i przedłożą odpowiednie uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osoby wskazanej na kierownika budowy. 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dla spełnienia warunku przedłożą : a) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, b) wykażą posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.). - oświadczenie

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,, d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych , odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 200 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawcy ( wg Załącznika Nr 4 do SIWZ) oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że roboty budowlane zostały wykonane /są wykonywane należycie, f) wykaz osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy ( załącznik Nr 5) , g) odpowiednie uprawnienia (branży budowlanej) osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. h) zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o członkostwie w Izbie osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika . i) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 105 (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 12 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 25.09.2008.

 

 

Zup. Burmistrza

inż. Ryszard Mróz

Z-ca Burmsitrza

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 OgA_oszenie.doc 2008-08-06 13:41:32 42KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_-hala__2008_r..doc Po terminie otwarcia ofert 2008-08-06 13:41:32 248,5KB 86 razy
2 Architektura+Konstrukcja.zip Po terminie otwarcia ofert 2008-08-06 13:48:30 5,6MB 55 razy
3 IE.ZIP Po terminie otwarcia ofert 2008-08-06 13:48:30 469,1KB 52 razy
4 projekt_drogowy.zip Po terminie otwarcia ofert 2008-08-06 13:48:30 3,2MB 57 razy
5 WOD-KAN.ZIP Po terminie otwarcia ofert 2008-08-06 13:48:30 3,7MB 54 razy
6 Przedmiar_robot_budowlanych.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-08-07 07:58:46 54KB 83 razy
Wynik postępowania
1 ZP-21.doc 2008-09-18 09:32:21 34KB
2 Wybor_oferty.doc 2008-09-18 09:32:32 27KB
Udzielenie zamówienia
1 Udzielenie_zamowienia.doc 2008-10-02 14:17:37 34,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 06-08-2008 13:41
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Krzysztof Konieczny 06-08-2008
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 02-10-2008 14:17