Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przebudowa drogi powiatowej Recław -Gogolice -zagórze na odcinku Gogolice -Zagórze.


Nas znak: BIG/HP. 341-13/08 Data: 19.06.2008 r.

Wolin: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ RECŁAW -GOGOLICE -ZAGÓRZE NA ODCINKU GOGOLICE -ZAGÓRZE.
Numer ogłoszenia: 134479 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, fax 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ RECŁAW -GOGOLICE -ZAGÓRZE NA ODCINKU GOGOLICE -ZAGÓRZE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi wykonawca wchodzi: 1) Przebudowa drogi, 2) Obsługa geodezyjna zadania, 3) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami drogowymi , 4) Pełna obsługa laboratoryjna nad prowadzonymi robotami , 5) Zmiana organizacji ruchu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia , 6) Dokumentacja geodezyjna powykonawcza wraz z wykazem wykonanych nawierzchni, 7) Zgłoszenie na 7 dni przed przystąpieniem do prac ziemnych i uzyskanie zgody na ich wykonanie w a) Energetyce Szczecińskiej S. A .Rejon Energetyczny Międzyzdroje, b) Zakładzie Telekomunikacji Polskiej S. A. w Świnoujściu Przy wykonywaniu robót ziemnych w obszarze istniejącego drzewostanu w odległości poniżej 1,5 m, roboty ziemne należy wykonywać ręcznie dbając o zachowanie systemu korzeniowego. Zakres prac określony został w Przedmiarze robót, Specyfikacji technicznej i Projekcie budowlanym , stanowiących załączniki do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, dla udokumentowania spełnienia warunku : a) posiadają aktualny wpis do rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu terminu składania ofert. b) przedłożą aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; c) przedłożą aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert [ (dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. Nr 197, poz. 1661)]. d) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu i przedłożą aktualne zaświadczenie potwierdzające odpowiednio stan faktyczny Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , wystawne nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,. dla udokumentowania spełnienia warunku przedłożą:: - wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł każda, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane . 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia udokumentowanie poprzez oświadczenie 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dla spełnienia warunku: - wykażą, iż dysponują osobą, która będzie kierownikiem budowy branży drogowej i przedłożą odpowiednie uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osoby wskazanej na kierownika budowy, 1) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dla spełnienia warunku przedłożą : a) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( z informacji winna wynikać konkretne kwota), b) wykażą posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.). - oświadczenie

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 4 do SIWZ) b) oświadczenie Wykonawcy (wg załącznika nr 5 do SIWZ) c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, P. z. p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , e) aktualną informację z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawne nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawne nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , i) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 1 000 000 zł każda, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika Nr 2 do SIWZ ) oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane, j) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( z informacji winna wynikać konkretne kwota), k) wykaz osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy branży drogowej, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze (wg załącznika Nr 3 do SIWZ) , l) oświadczenia o gotowości przyjęcia funkcji kierownika budowy branży drogowej (wg załącznika nr 6 do SIWZ) . m) uprawnienia budowlane osoby wskazanej jako kierownika budowy branży drogowej , n) zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o członkostwie w Izbie osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy branży drogowej .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wolin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 105 ( I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Urzad Miasta w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój Nr 12 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 13.08.2008.

 

 

BURMISTRZ WOLINA

 

mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz.

 

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_RecA_aw_Gogolice.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-06-19 13:46:08 26KB 70 razy
2 przedmiar,_projekt_i_specyf_tech.ZIP Po terminie otwarcia ofert 2008-06-19 13:47:33 3,5MB 76 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Modyfikacja.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-07-10 14:03:52 22KB
2 Odpowiedz_na_zapytanie.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-07-10 14:04:09 34,5KB
Wynik postępowania
1 OGA_OSZENIE_O_WYBORZE_NAJKORZYSTNIEJSZEJ__OFERT1.doc 2008-07-22 15:04:05 29KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszenie_o_zamowieniu.doc 2008-08-06 13:39:23 29,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 19-06-2008 13:46
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Krzysztof Konieczny 19-06-2008
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 06-08-2008 13:39