Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Budowa Domu Pogrzebowego na dz. Nr 247 w Wolinie przy ul.Jaracza - II etap budowy stan wykończeniowy wraz z urządzeniem terenu


Nasz znak: BIG/HP. 341-3/08 Data: 28.03.2008 r.

Wolin: Budowa Domu Pogrzebowego na dz. Nr 247 w Wolinie przy ul. Jaracza - II etap budowy stan wykończeniowy wraz z urządzeniem terenu .
Numer ogłoszenia: 63165 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, fax 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www .bip.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Domu Pogrzebowego na dz. Nr 247 w Wolinie przy ul. Jaracza - II etap budowy stan wykończeniowy wraz z urządzeniem terenu ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi wykonawca wchodzi 1) Wykonanie II etapu budowy Domu Pogrzebowego na dz. Nr 247 w Wolinie przy ul. Jaracza - stan wykończeniowy wraz z urządzeniem terenu , 2) Obsługa geodezyjna zadania, 3) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami budowlanymi, 4) Dokumentacja geodezyjna powykonawcza, 5) Koszty zużycia energii elektrycznej , wody i zrzutu nieczystości płynnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.23.31.24-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, dla udokumentowania spełnienia warunku przedłożą:: a. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) , b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, dla udokumentowania spełnienia warunku przedłożą:: - wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych , odpowiadającej swoim rodzajem robotom , stanowiącym przedmiot zamówienia , o wartości co najmniej 150 000 zł każda , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane /są wykonywane należycie, 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia udokumentowanie poprzez oświadczenie 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dla spełnienia warunku: - wykażą, iż dysponują osobą, która będzie kierownikiem budowy branży budowlanej i przedłożą odpowiednie uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osoby wskazanej na kierownika budowy. 1) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dla spełnienia warunku : - wykażą posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.). - oświadczenie

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych , odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , o wartości co najmniej 150 000 zł każda , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawcy ( wg Załącznika Nr 2 do SIWZ) oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane /są wykonywane należycie, d) wykaz osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy,, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze, e) uprawnienia budowlane osoby wskazanej jako kierownika budowy, f) zaświadczenie o przynależności osoby wskazanej jako kierownika budowy do Izby Inżynierów Budownictwa. g) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.alfatv.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Wolinie, ul. Zamkowa 23, pokój 105 (Ipiętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Wolinie, 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23, pokój Nr 12 ( parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 23.05.2008.

 

 

 

 

BURMISTRZ WOLINA

Z up. Burmistrza

inż. Ryszard Mróz

Z-ca Burmistrza

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Og_oszenie.doc 2008-03-31 08:35:45 38,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-03-31 08:35:45 21KB 43 razy
2 Przedmiar_robot_-_roboty_budowlane_i_urzadzenie_terenu.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-03-31 08:36:29 115,5KB 821 razy
3 projekt_budowlany_zal_6.zip Po terminie otwarcia ofert 2008-03-31 08:37:50 5,5MB 32 razy
4 przedmiar_robot_-_roboty_elektryczne.zip Po terminie otwarcia ofert 2008-03-31 08:56:36 3,7MB 42 razy
5 przedmiar_robot_-_roboty_sanitarne.zip Po terminie otwarcia ofert 2008-03-31 08:58:16 6,2MB 24 razy
Wynik postępowania
1 OGA_OSZENIE_O_WYBORZE_NAJKORZYSTNIEJSZEJ__OFERTY.doc 2008-05-19 14:16:16 32,5KB
2 ZP-21.doc 2008-05-19 14:16:28 32,5KB
Udzielenie zamówienia
1 OgA_oszenie_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc 2008-06-06 11:57:31 32,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 31-03-2008 08:35
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Krzysztof Konieczny 31-03-2008
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 06-06-2008 11:57