Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Dostawa koparko – ładowarki w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez zamawiającego, dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolinie


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Wolin: Dostawa koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez zamawiającego , dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolinie.
Numer ogłoszenia w BZP: 118592 - 2007; data zamieszczenia: 13.07.2007

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, fax 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez zamawiajacego , dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa koparko - ładowarki w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez zamawiającego, dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolinie Zakres przedmiotu zamówienia : 1.DOSTAWA KOPARKO-ŁADOWARKI Wymagania techniczne i wyposażenia koparko -ładowarki 1)Fabrycznie nowa - Rok produkcji 2007 2)Koparko - ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy - Prawo o Ruchu Drogowym, 3)Silnik - wysokoprężny turbodoładowany ,spełniający normę emisji spalin TIER 2., momencie obrotowym nie mniejszym niż 395 Nm, 4) Napęd maszyny na dwie osie , 5) Układ kierowniczy ze wspomaganiem , 6). Koparka wyposażona w łyżki podsierbne o szerokościach w mm: 300 ÷ 350 , 500 ÷ 700 , 800 ÷ 950, głębokość kopania min. 5,5 m , stabilizatory , układ sterowania podporami, 7) Sterowanie łyżką ładowarkową jedną dźwignią , 8) Skrzynia biegów manualna lub automatyczna : cztery biegi do przodu i min. dwa biegi do tyłu, 9) Napęd na cztery koła z możliwością rozłączenia przedniego napędu, 10) Blokada mechanizmu różnicowego w tylnym moście, 11) Układ hamulcowy wspomagany hydraulicznie z możliwością hamowania lewą lub prawą stroną, 12) Układ hydrauliczny, ilość pomp 2, rodzaj pompa zębata z układem wyczuwającym obciążenie i regulującym przepływ w poszczególnych sekcjach układu hydraulicznego, 13) Podpory hydrauliczne pionowe z zamkami hydraulicznymi i regulacją luzów na ślizgach, 14) Kabina operatora ( spełniająca normy ROPS/FOPS) - konstrukcja : stal -szkło, zamknięta, wyciszona( o poziomie hałasu max. 80 dB ), z wentylacją i ogrzewaniem , sygnał dźwiękowy, fotel amortyzowany z regulacją i pasem bezpieczeństwa , wycieraczki, oświetlenie drogowe i robocze . Szyba tylna podnoszona, a szyby boczne otwierane, lusterka wsteczne wewnętrzne i zewnętrzne. Podświetlany zespół wskaźników sygnalizacyjnych (poziom paliwa, temp. płynu chłodzącego silnik, licznik moto godz , obrotomierz , instrukcja obsługi w języku polskim , 15) Światła drogowe, halogenowe światła robocze oświetlające miejsce pracy, światło ostrzegawcze migowe, 16) Sygnał akustyczny cofania, 17) Błotniki na wszystkich kołach, 18) Zbiornik paliwa min. 120 litrów, 19) Łyżka ładowarkowa wielofunkcyjna z płynną regulacją zacisku, otwierana , widły do palet. Wymagania techniczne osprzętu ładowarkowego 1) Łyżka ładowarki w systemie dźwigowym zapewniającym samopoziomowanie łyżki ładowarkowej na dwóch siłownikach podnoszenia, 2)Układ stabilizacji łyżki ładowarki , 3)Łyżka ładowarkowa dzielona [otwierana] wielofunkcyjna - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania, 4)Sterowanie wszystkimi funkcjami ładowarki za pomocą jednej dźwigni mechanicznej, 5) Na łyżce ładowarkowej zamontowane widły do palet o udźwigu min. 1000 kg, 6)Maksymalny udźwig łyżki ładowarkowej na pełnej wysokości min. 3500 kg, 7)Pojemność łyżki ładowarki min. 1,0 m 3 8) Wysokość załadunku mierzona od osi sworznia obrotu łyżki ładowarkowej (punkt wywrotu) min. 3,5 m 9) Wysokość wsypu łyżki ładowarkowej minimum 2,5 m, 10) Siła skrawania na łyżce ładowarkowej na poziomie gruntu min. 6000daN Wymagania techniczne osprzętu koparkowego 1) Możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego , 2)Łyżki koparkowe o szerokościach w mm: 300 ÷ 350 , 500 ÷ 700 , 800 ÷ 950, z zębami, 3) Ramię koparki o zmiennej długości, z wysuwem teleskopowym o głębokości kopania min. 5,50 m, możliwość regulacji luzów, 4)Udźwig przy złożonym ramieniu min. 2000 kg, 5)Udźwig przy wysuniętym teleskopie min. 1200 kg 6)Siła skrawania na łyżce koparkowej min. 6300 daN 7)Wysokość załadunku mierzona przy zamkniętym teleskopie na ramieniu koparkowym - min. 3,80 m 8)Kąt obrotu łyżki koparki przy otwartym teleskopie-min 180°. Wyposażenie pozostałe koparko-ładowarki 1) Pakiet podstawowy : gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, 2) Instrukcja obsługi operatora w języku polskim, 3) Katalog części zamiennych. Serwis Wykonawca maszyny Najbliższy autoryzowany punkt serwisowy Wykonawcy oferowanej koparko - ładowarki w odległości nie większej niż 300 km od m. Wolin . Wymagania dodatkowe związane z przedmiotem zamówienia: -oferowana koparko-ładowarka musi spełniać wszystkie warunki przedstawione w opisie przedmiotu , -płatność rat leasingowych rozpocznie się w terminie 30 dni po protokolarnym odbiorze koparko-ładowarki oraz otrzymaniu przez Zamawiającego faktury VAT, nie przewiduje się zaliczek, -wykonawca musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki, -podjęcie naprawy koparko - ładowarki winno być podjęte w terminie maksymalnie 24 godziny od zgłoszenia w miejscu postoju maszyny, - w przypadku naprawy awarii w okresie dłuższym niż 7 dni, objętym gwarancją , wykonawca gwarantuje dostawę koparko -ładowarki zastępczej sprawnej technicznie. Szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia: -Miejscem dostarczenia koparko -ładowarki jest Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolinie, ul. Świerczewskiego 4 a, -Dostarczenie koparko - ładowarki należy zrealizować w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy, -Do koparko-ładowarki należy dołączyć następujące dokumenty: - gwarancję, - instrukcje obsługi w języku polskim, - katalog części zamiennych , - świadectwo zgodności CE. Wykonawca udzieli gwarancji na minimum 12 miesięcy od protokólarnego przekazania koparko - ładowarki , Serwis na dostawę części jak i obsługę pozagwarancyjną musi znajdować się w odległości nie większej niż 300 km od siedziby Zamawiającego, Wykonawca przeszkoli 2 operatorów koparko-ładowarki na swój koszt u Zamawiającego. 2. LEASING OPERACYJNY KOPARKO - _ŁADOWARKI 1)Okres leasingu -36 miesięcy, liczony od następnego miesiąca po protokólarnym przekazaniu koparko -ładowarki , 2) Czynsz inicjalny - 10 % wartości netto zamówienia plus podatek VAT , 3)Raty leasingowe- miesięczne o stałej stopie oprocentowania, 4)Wartość końcowa wykupu- 1,0 % wartości netto zamówienia plus podatek VAT -koszt wykupu rozłożony w ratach leasingowych, 5)Wartości składników leasingu wymienione w pkt 2,.3,.4 niezmienne przez cały okres trwania umowy , 6)Do wykonawcy należy ubezpieczenie majątkowe sprzętu w okresie umowy leasingu, 7)Przejęcie sprzętu na własność przez zamawiającego nastąpi w terminie 14 dni po zakończeniu umowy leasingu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.14.00.00-3, 29.52.20.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2 500,00 PLN.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , dla udokumentowania przedłożą : a) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( na formularzu oferty), b) Aktualny wpis do rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu terminu składania ofert., c) koncesję, zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert [ (dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. Nr 197,poz. 1661)]. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, dla spełnienia warunku: - wykażą wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy na podstawie leasingu o wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie. 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, tj. . dla udokumentowania przedłożą oświadczenie (na formularzu oferty) 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dla udokumentowania przedłożą oświadczenie (na formularzu oferty) 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dla udokumentowania przedłożą a) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, b) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 250 000,00 PLN , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( z informacji winna wynikać konkretne kwota), c) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). dla udokumentowania przedłożą oświadczenie (na formularzu oferty)

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( na formularzu oferty) . 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) koncesję, zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 4) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, [ dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 16610] , 5) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,, 6) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności ,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) wykaz wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy na podstawie leasingu o wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienie zostało wykonane należycie. 8) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 250 000,00 PLN , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( z informacji winna wynikać konkretne kwota ) 9) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Wolinie, ul. Zamkowa 23, pokój 108 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_o_przetargu_nieograniczonym.doc 2007-07-13 13:07:16 55,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ-KOPARKA_DLA_ZGKIM.doc Po terminie otwarcia ofert 2007-07-13 13:07:16 185,5KB 95 razy
2 Zalacznik_Nr1-formularz_oferty.doc Po terminie otwarcia ofert 2007-07-13 13:07:30 52KB 73 razy
3 Zalacznik_nr2-Wymagania_techniczne_i__wyposa_enia_koparki.doc Po terminie otwarcia ofert 2007-07-13 13:07:42 95,5KB 104 razy
4 Zalacznik_Nr3-Wykaz_podobnych_zamowien.doc Po terminie otwarcia ofert 2007-07-13 13:07:50 27KB 87 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Wyjasnienia_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2007-07-18 16:09:56 24KB
2 odpowiedz_na_zapytania_do_SIWZ-Nr_2.doc Po terminie otwarcia ofert 2007-07-20 15:09:46 33,5KB
3 odpowiedz_na_zapytanie_do_SIWZ_Nr_3_z_zalacznikami.zip Po terminie otwarcia ofert 2007-07-20 15:12:14 6,5MB
4 wyjasnienie_Nr_4.doc Po terminie otwarcia ofert 2007-07-23 15:12:07 30,5KB
Wynik postępowania
1 OG_OSZENIE_O_UNIEWAZNIENIU__POSTEPOWANIA.doc 2007-07-24 16:31:04 22KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 13-07-2007 13:07
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 13-07-2007
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 24-07-2007 16:31