Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przebudowa drogi gminnej dojazdowej Korzęcin - Kolonia

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

 

www.bip.wolin.pl

0x01 graphic

Wolin: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ DOJAZDOWEJ KORZĘCIN - KOLONIA KORZĘCIN
Numer ogłoszenia: 151553 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ DOJAZDOWEJ KORZĘCIN - KOLONIA KORZĘCIN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót w zakresie : PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ DOJAZDOWEJ KORZĘCIN - KOLONIA KORZĘCIN 2. Termin realizacji zamówienia Zamawiający wymaga , aby zamówienie zostało zrealizowane w okresie do dnia 20 .11.2016 r. 3. Dokumentacja Zamawiającego Zamawiający przekaże Wykonawcy robót na cza realizacji następujące dokumenty : Projekt Przebudowy drogi , Przedmiar robót, STWiORB 4. Zamówienie obejmuje wykonanie robót zgodnie z niżej podanymi Specyfikacjami Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych WO-00.00. Wymagania ogólne DR-01.01. Otworzenie trasy i punktów wysokości DR-01.02. Rozbiórka elementów dróg DR-01.03. Wycinka drzew DR-02.01. Roboty ziemne - wymagania ogólne DR-02.03 Wykonanie nasypów DR-04.01. Koryto z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża DR-04.02. Warstwa odsączająca i odcinająca DR-04.04. Podbudowa i nawierzchnia z kruszyw nie związanych mechanicznie DR-06.01. Ustawienie krawężników betonowych DR-06.03. Przepusty 5. Powiązanie inwestycji z drogami publicznymi Roboty będą wykonywane na drodze gminnej dojazdowej . 6. Wymagania przy realizacji zamówienia wykowana Wykonawca powinien posiadać stosowny sprzęt do prowadzenia robót ziemnych , bitumicznych, i oznakowania poziomego) oraz : 1) Zapewnić oszczędne korzystanie z terenu tj. ograniczyć do terenu zajęcia obszaru niezbędnego do realizacji przedsięwzięcia , 2) Utrzymać porządek na terenie zaplecza i budowy, 3) Do budowy stosować sprzęt sprawny technicznie, 4) Podczas realizacji przedsięwzięcia zabezpieczyć i kontrolować wykopy , aby nie stanowiły pułapki dla zwierząt , 5) Prace związane z realizacją przedsięwzięcia wykonywać w porze dziennej tj. w godz. 6:00 do 22:00. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za utrzymanie drogi i pasa drogowego w zakresie realizowanego zamówienia przez okres : od przejęcia terenu do Inwestora do odbioru ostatecznego. 8. Wykonawca w okresie prowadzonych prac zapewni przepustowość na odcinku realizowanego zdania tj. zorganizuje objazd tymczasowy - wydzielony pas terenu przeznaczony do ruchu lub postoju pojazdów oraz ruchu pieszych wraz ze wszelkimi urządzeniami technicznymi związanymi z prowadzeniem i zabezpieczeniem ruchu . 9. Wykonawca będzie prowadził roboty budowlane przy uwzględnieniu minimalizacji utrudnień w ruchu drogowym. 10. Materiały z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i powinny być usunięte poza teren budowy przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r, o odpadach Dz. U. z 2013r., poz. 21 ze zmianami. Drewno pozyskane w wyniku usunięcia drzew stanowi własność Zamawiającego i powinno być przewiezione na miejsce wskazane przez Zamawiającego, zgodnie z przedmiarem robót ..

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • 5.5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa wart. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9, 45.11.12.00-0, 45.23.24.52-5, 77.21.14.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 12 0000,00 PLN (słownie : dwanaście tysięcy złotych )

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt III.6.1 Ogłoszenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: 1 jednej roboty budowlanej o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tzn. obejmującej swoim zakresem budowę lub przebudowę drogi lub ulicy o nawierzchni : z tłucznia lub bitumicznej lub z kostki brukowej betonowej, wykonanego w ramach jednego zadania, w ilości nie mniejszej niż 5 000 m ?. Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2013 , poz. 260 ze zm.). Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt III.6.1 Ogłoszenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jaka zostanie im powierzona. Wykonawca, na funkcję wymienioną poniżej, wskaże osobę, która musi być dostępna na etapie realizacji zamówienia, spełniająca następujące wymagania: Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót Drogowych powinna posiadać: Doświadczenie przy realizacji 1 jednej roboty budowlanej o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tzn. obejmującej swoim zakresem budowę lub przebudowę drogi lub ulicy o nawierzchni : z tłucznia lub bitumicznej lub z kostki brukowej betonowej, wykonanego w ramach jednego zadania, w ilości nie mniejszej niż 5 000 m ?. na stanowisku : - Kierownika Robót Drogowych, Jako wykonanie zadania należy rozumieć doprowadzenie do wystawienia Protokołu odbioru robót . Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych Dz. U. z 2013r. r., poz. 260 ze zm.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt III.6.1 Ogłoszenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez najważniejsze roboty , których dotyczy obowiązek załączenia dowodów Zamawiający rozumie roboty , o których mowa w pkt III.3.2 Ogłoszenia . Dowodem , o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia , jao dowód traktowane będą również inne dokumenty . W przypadku , gdy Zamawiający jest podmiotem , na rzecz , którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów .;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust ustawy Pzp. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu i osobach zdolnych do wykonania zamówienia, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2.a. Jeżeli Wykonawca Wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a. zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c. charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2.b. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2 c Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt.7.3 odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie,w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a. oświadczenie, wymienione w pkt. III.6.1 Ogłoszenia powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b. dokumenty wymienione w pkt.III.4.1 ogłoszenia składa dowolny Wykonawca/dowolni Wykonawcy wykazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę; c) oświadczenie, wymienione w pkt III.4.2. ogłoszenia oraz dokumenty wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia albo odpowiadające im określone w pkt. III.4.3.1 i III 6 .3 ogłoszenia powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; d. lista lub informacja, o której mowa w pkt III.4.4 ogloszenia powinna być złożona przez każdego Wykonawcę, e. oświadczenie wymienione w pkt III.6 .2 b ogłoszenia: składa każdy podmiot na zasobach, którego Wykonawca polega wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a który to podmiot będzie brał udział w realizacji części zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90

  • 2 - Okres gwarancji jakości - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 2.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a. klęski żywiołowe, b. warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. 2.2. Zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: a. niewypały i niewybuchy, b. wykopaliska archeologiczne nie przewidywane w SIWZ, c. istnienie niezinwentaryzowanych podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, lub powstania kolizji projektowanych urządzeń z istniejącą infrastrukturą , których nie można było przewidzieć. d. odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka itp.). 2.3. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a. wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b. konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, c. potrzeba realizacji zamówień uzupełniających d. konieczność realizacji zamówień dodatkowych e. konieczność realizacji zamówień zamiennych 2.4. Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a. przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., b. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej. 2.5. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2.1- 2.5 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 3.1. Zmiany technologiczne, w szczególności: a. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu ( w tym roboty zamienne) b. odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, c. odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, d. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa . Zmiany, o których mowa w lit. b - c mogą być wprowadzane w sytuacjach, odpowiadających przesłankom do udzielenia zamówień dodatkowych, oraz w innych sytuacjach niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiany wskazywane w lit.d będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Każda ze wskazywanych w lit. a - d zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony. 4. Zmiany osobowe: - zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez zamawiającego. 5 Pozostałe zmiany: a. zmiana obowiązującej stawki VAT: - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę, b. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, c. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy. d. zmiana podwykonawcy po uprzedniej zgodzie zamawiającego. 6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem a nie obowiązkiem zamawiającego. 7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ((Dz. U. z 2015r. poz. 2164): a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami, c. udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych, d. udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 105.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, w Biurze Obslugi Interesanta , pokój nr 12 parter , w terminie do dnia 05.08. 2016 r. , godz. 1100..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zadania jest dofinansowana w ramach realizacji zadań określonych ustawą o ochronie gruntów rolnych i leśnych przez Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiegi Wydział Rolnictwa i Rybactwa w Szczecinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 22.07.2016.14.15.53_OgA_oszenie_o_zamA_wieniu__55648-2016.pdf 2016-07-22 14:15:53 295,5KB
2 01.08.2016.11.41.26_Zmiana_ogA_oszenia_o_zamA_wieniu,z_dnia_01.08.2016.pdf 2016-08-01 11:41:26 327,4KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 22.07.2016.14.15.53_SIWZ_-_Przebudowa_Drogi__Gminnej_KorzA_cin_-Kolonia_-Korzecin.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-22 14:15:53 7,3MB 98 razy
2 22.07.2016.14.16.38_OPIS_PRZEDMIOTU__ZAMA_WIENIA.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-07-22 14:16:38 32,5KB 91 razy
3 22.07.2016.14.17.03_SIWZ_-_FORMULARZ_OFERTY.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-07-22 14:17:03 55KB 81 razy
4 22.07.2016.14.17.15_SIWZ_-_Formularz__3.1.1_-_oA_wiadczenie_o_speA_nianiu_warunkA_w_art._22_ust._1_ustawy.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-07-22 14:17:15 29,5KB 72 razy
5 22.07.2016.14.17.24_SIWZ_-_Formularz__3.1.2-_oA_wiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-07-22 14:17:24 28,5KB 71 razy
6 22.07.2016.14.17.34_SIWZ__Formularz__3.1.3_-_OA_wiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia_w_odniesieniu_do_innego_podmiotu.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-07-22 14:17:34 28,5KB 79 razy
7 22.07.2016.14.17.43_SIWZ_-_Formularz__3.1.4_-_dot._braku_przynaleA_noA_ci_do_grupy_kapitaA_owej_tA_w.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-07-22 14:17:43 35,5KB 71 razy
8 22.07.2016.14.17.57_SIWZ_-_Formularz_3.2.-_wykaz_robA_t.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-07-22 14:17:57 39,5KB 76 razy
9 22.07.2016.14.18.06_SIWZ_-_Formularz__3.3._-__wykaz_osA_b.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-07-22 14:18:06 36KB 73 razy
10 22.07.2016.14.18.19_SIWZ-__Formularz_3.4._-_wzA_r_zobowiA_zania_innego__podmiotu.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-07-22 14:18:19 40,5KB 69 razy
11 22.07.2016.14.18.56_SIWZ_TOM_II_-_Istotne_dla_stron_postanowienia_umowy.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-22 14:18:56 6,8MB 87 razy
12 22.07.2016.14.20.35_OPIS_TECHNICZNY.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-22 14:20:35 44,7KB 94 razy
13 22.07.2016.14.20.51_PROFIL_PODA_UA_NY_-_Korzecin_2016.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-22 14:20:51 516,9KB 73 razy
14 22.07.2016.14.20.59_Przebudowa_drogi_dojazdowej_KorzA_cin_-_Kolonia_KorzA_cin.mdb_-_1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-22 14:20:59 25,0KB 89 razy
15 22.07.2016.14.21.07_Przebudowa_drogi_dojazdowej_KorzA_cin_-_Kolonia_KorzA_cin.mdb-_2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-22 14:21:07 44,9KB 87 razy
16 22.07.2016.14.21.17_PRZEKRA_J_NORMALNY_A-A-_Korzecin_2016.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-22 14:21:17 118,3KB 97 razy
17 22.07.2016.14.21.39_PRZEKRA_J_NORMALNY_B-B-_Korzecin_2016.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-22 14:21:39 113,4KB 83 razy
18 22.07.2016.14.21.49_PRZEKRA_J_NORMALNY_C-C-_Korzecin_2016.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-22 14:21:49 110,1KB 84 razy
19 22.07.2016.14.21.57_PRZEKRA_J_NORMALNY_D-D-_Korzecin_2016.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-22 14:21:57 136,0KB 84 razy
20 22.07.2016.14.22.13_PZT_KorzA_cin__2016.jpg Po terminie otwarcia ofert 2016-07-22 14:22:13 1,3MB 88 razy
21 22.07.2016.14.22.23_SST_KorzA_cin_-_Kolonia_KorzA_cin_-_2016_DOC.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-22 14:22:23 635,1KB 40 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 25.07.2016.09.58.06_Modyfikacja_SIWZ_-__Tabela__wartoA_ci_elementA_w_scalonych.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-25 09:58:06 468,0KB
2 25.07.2016.09.58.26_TABELA__WARTOA_CI__ELEMENTA_W__SCALONYCH.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-07-25 09:58:26 39,5KB
3 01.08.2016.11.41.44_Odpowiadzi_na_pytania_do_SIWZ,_z_dnia01.08.2016_r..pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-08-01 11:41:44 944,9KB
Wynik postępowania
1 09.08.2016.12.49.12_Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_(2).pdf 2016-08-09 12:49:12 350,2KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Paweł Banaszkiewicz 22-07-2016 14:15
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 22-07-2016
Ostatnia aktualizacja: Ilona Szkudlarek 09-08-2016 12:49