Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

ZORGANIZOWANIE REALIZACJI CZĘŚCI HISTORYCZNEJ XXII FESTIWALU SŁOWIAN I WIKINGÓW WOLIN 2016 POD HASŁEM "CHRZEST WOLINA"

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.wolin.pl

 

Wolin: ZORGANIZOWANIE REALIZACJI CZĘŚCI HISTORYCZNEJ XXII FESTIWALU SŁOWIAN I WIKINGÓW WOLIN 2016 POD HASŁEM - CHRZEST WOLINA
Numer ogłoszenia: 55648 - 2016; data zamieszczenia: 11.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE REALIZACJI CZĘŚCI HISTORYCZNEJ XXII FESTIWALU SŁOWIAN I WIKINGÓW WOLIN 2016 POD HASŁEM - CHRZEST WOLINA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje : 1) zorganizowanie i realizację programu historycznego Festiwalu, 2) zabezpieczenie porządku, bezpieczeństwa i ochrony mienia podczas Festiwalu, 3) zabezpieczenie czystości i higieny, media, 4) zabezpieczenie miejsc postojowych dla pojazdów uczestników grup historycznych i gości Festiwalu, 5) obsługa fiskalnych kas biletowych, 6) wykonanie materiałów promocyjnych , dokumentacji fotograficznej i filmów wraz z promocją Gminy poprzez Festiwal Słowian i Wikingów, 7) uzgodnienie ze Stowarzyszeniem Słowian i Wikingów w Wolinie sposobu korzystania z terenu Wyspy Ostrów i obiektów Skansenu, w tym pokrycie ewentualnych kosztów tego zakresu . 8) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu - organizatorowi Festiwalu, w terminie do dnia 30.04.2016r, umów zawartych w odpowiednimi podmiotami w zakresie: a) zabezpieczenia porządku bezpieczeństwa i ochrony mienia wraz z planem ochrony, b) zabezpieczenia medycznego, c) zabezpieczenia przeciwpożarowego wraz z instrukcją przeciwpożarową, d) wyposażenia i utrzymania w porządku, czystości i higienie toalet przenośnych, e) utrzymania porządku i czystości na terenie imprezy, w tym wywozu nieczystości stałych i ciekłych, f) plan sytuacyjny, na którym będzie oznaczony teren imprezy masowej. Wym. wyżej umowy są niezbędne dla celów wydania zezwolenia na prowadzenie imprezy masowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w : 1) Załączniku nr 8 do SIWZ - Organizacja realizacji części historycznej XXII Festiwalu Słowian i Wikingów Wolin 2016, 2) Załączniku nr 8 a do SIWZ - Wyżywienie grup historycznych, realizujących elementy programu historycznego. Festiwal Słowian i Wikingów stanowi imprezę specyficzną, wymagającą zapewnienia szczególnych warunków pobytu i wyżywienia dla jej uczestników, a mianowicie stylizowanych na okres epoki wczesnego średniowiecza , 3) Załączniku nr 8 b do SIWZ Zabezpieczenie porządku i bezpieczeństwa publicznego oraz ochrona mienia w obrębie realizacji części historycznej XXII Festiwalu Słowian i Wikingów w Wolinie, w dniach 04.08-07.08.2016 r. 4) Załączniku 8 c do SIWZ Promocja Gminy Wolin w ramach XXII Festiwalu Słowian i Wikingów 2016 r. pod hasłem Chrzest Wolina wraz z wykonaniem materiałów promocyjnych , 5) Złączniku nr 7 do SIWZ - Projekt umowy , 6) Załączniku nr 9 do SIWZ - Zakres historyczny programu XXII Edycji Festiwalu Słowian i Wikingów Wolin pod hasłem Chrzest Wolina 05.08 - 07.08. WOLIN 2016 z udziałem 1200 uczestników ..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.30.00-9, 92.31.22.00-3, 79.71.00.00-4, 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9, 63.51.20.00-1, 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0, 79.96.10.00-8, 92.11.12.50-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia Wadium

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zwane dalej oświadczeniem. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji ww. oświadczenia załączonego do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia, polegające na realizacji programu historycznego festiwalu, wraz z zabezpieczeniem udziału grup historycznych w liczbie min. 1200 osób, w tym co najmniej 500 obcokrajowców oraz zabezpieczeniem pobytu tych grup (w tym: wyżywienia);, W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu,

    • Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. oświadczenie , o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy , 2. wykaz zamówień, o którym mowa w sekcji III.4.1. wraz z dowodami, potwierdzającymi, że zamówienia przedstawione w wykazie zamówień zostały wykonane lub są wykonywane należycie Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji dokumentów załączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zwane dalej oświadczeniem. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji ww. oświadczenia załączonego do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zwane dalej oświadczeniem. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji ww. oświadczenia załączonego do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zwane dalej oświadczeniem. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji ww. oświadczenia załączonego do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie jako główne zamówienia należy wskazać jedynie zamówienia potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu , o którym mowa w III.3.2);

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa, itp.) oraz dokumenty, o których mowa w sekcji III.4.1) - jeżeli dotyczy, z wyjątkiem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. UWAGA Wykaz, o których mowa w sekcji III.4.1) tiret pierwszy musi być podpisany przez Wykonawcę. 2. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia Wykonawcy zasobów, zgodnie z pkt 1, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. 3. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 1, musi być podpisane przez osobę / osoby uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Do oferty należy załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający ww. pełnomocnika. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów załączonych do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90

  • 2 - Różnorodność i częstotliwość programów historycznych : inscenizacji (obrzędu) i koncertów muzyki dawnej - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne zmiany zapisów umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć: 1) wysokości wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, natomiast cena netto pozostanie bez zmian 2) warunków płatności wynagrodzenia, 3) zakresu czynności wykonawcy, w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 4) zmiany ilości uczestników Festiwalu, 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) w razie wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do Umowy, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na warunki wykonywania umowy, 3) jeżeli wynika to z programu, lub potrzeb organizacyjnych Festiwalu, potrzeb grup historycznych Festiwalu, 4) jeżeli zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy, 5) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego. 3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie , 72-510 Wolin, ul.Zamkowa 23, pokój 105 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój nr 12 ( parter),.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 11.03.2016.15.03.13_OgA_oszenie_o_zamA_wieniu__55648-2016.pdf 2016-03-11 15:03:13 295,5KB
2 21.03.2016.11.50.36_Zmiana_ogloszenia_o_zmowieniu_z_dnia_21.03.16_r.doc 2016-03-21 11:50:36 28KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 11.03.2016.15.03.24_Specyfikacja_Istotnych_WarunkA_w_ZamA_wienia.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-03-11 15:03:24 640,9KB 108 razy
2 11.03.2016.15.03.44_Formualarz_ofertowy_-_zaA_A_cznik_nr_1_do_SIWZ_(1).doc Po terminie otwarcia ofert 2016-03-11 15:03:44 61KB 107 razy
3 11.03.2016.15.03.52_ZaA_A_cznik__nr_1_a__do_SIWZ_-_formularz_kalkulacji_cneowej.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-03-11 15:03:52 64KB 117 razy
4 11.03.2016.15.04.05_ZaA_A_cznik_nr_2__do_SIWZ-_oA_iadczenie_art._22__ustawy.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-03-11 15:04:05 26KB 109 razy
5 11.03.2016.15.04.15_ZaA_A_cznik_nr_3_do_SIWZ_-oA_w._o_niepodleganiu_wykluczeniu.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-03-11 15:04:15 25KB 105 razy
6 11.03.2016.15.04.24_ZaA_A_cznik_nr_4__do_SIWZ_-_wykaz_usA_ug.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-03-11 15:04:24 43,5KB 108 razy
7 11.03.2016.15.04.33_ZaA_A_cznik_nr_5__do_SIWZ_dot._grupa_kapitalowej.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-03-11 15:04:33 28,5KB 106 razy
8 11.03.2016.15.04.43_ZaA_A_cznik_nr_6_do_SIWZ_-_zobowiA_zanie.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-03-11 15:04:43 31,5KB 107 razy
9 11.03.2016.15.04.50_ZaA_A_cznik_nr_7_do_SIWZ-__projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-03-11 15:04:50 79,5KB 161 razy
10 11.03.2016.15.05.03_ZaA_A_cznik_Nr__8_a_do_SIW1.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-03-11 15:05:03 29,5KB 105 razy
11 11.03.2016.15.05.16_ZaA_A_cznik_nr_8b___do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-03-11 15:05:16 35KB 122 razy
12 11.03.2016.15.05.25_ZaA_A_cznik__8c__do_SIWZ_-_Promocja_GMINY_WOLIN.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-03-11 15:05:25 63KB 145 razy
13 11.03.2016.15.13.58_ZaA_A_cznik_Nr_8_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-03-11 15:13:58 41KB 206 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 14.03.2016.08.52.07_UzupeA_nienie_dokumentacji_przetargowej__o_ZaA_A_cznik_nr_9_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-03-14 08:52:07 22,1KB
2 14.03.2016.08.52.32_ZaA_A_cznik_nr_9_do_SIWZ_-_Program_historyczny_(1).doc Po terminie otwarcia ofert 2016-03-14 08:52:32 56KB
3 16.03.2016.10.55.07_Modyfikacja_SIWZ,_z_dnia_16.03.16_r..pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-03-16 10:55:07 26,0KB
4 21.03.2016.11.50.36_Modyfikacja_SIWZ_z_dnia_21.03.2016_r.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-03-21 11:50:36 52,5KB
5 21.03.2016.11.50.55_Zmieniony_Zalacznik__nr_8c_do_SIWZ_-_Materialy_promocyjne.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-03-21 11:50:55 99,6KB
6 30.03.2016.15.12.06_Modyfikacja_SIWZ_z_dnia_30.03.2016_r.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-03-30 15:12:06 27,0KB
7 30.03.2016.15.12.28_Modyfikacja_Zalacznika_Nr_8c_z_dnia_30.03.2016_r.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-03-30 15:12:28 92,9KB
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 24.03.2016.15.06.27_zmiana_ogA_oszenia_o_zmaA_wieniu__-Numer_ogA_oszenia__28697-2016_,_z_dnia_21.03.16.doc 2016-03-24 15:06:27 28KB
Wynik postępowania
1 01.04.2016.13.44.08_Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej__oferty.pdf 2016-04-01 13:44:08 36,6KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ilona Szkudlarek 11-03-2016 15:03
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ilona Szkudlarek 11-03-2016
Ostatnia aktualizacja: Ilona Szkudlarek 06-07-2016 09:44