Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania , przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ewentualnych zwrotów, na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wolinie

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

 

www.bip. wolin. pl

Wolin: ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA , PRZEMIESZCZANIA I DORĘCZANIA PRZESYŁEK ORAZ EWENTUALNYCH ZWROTÓW, NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W WOLINIE
Numer ogłoszenia: 9543 - 2016; data zamieszczenia: 27.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA , PRZEMIESZCZANIA I DORĘCZANIA PRZESYŁEK ORAZ EWENTUALNYCH ZWROTÓW, NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W WOLINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia - Zasady świadczenia usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Wolinie 1. Zakres usług obejmuje przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, zwrot ZPO - zwrotnego potwierdzenia odbioru , pokwitowanego przez adresata oraz ich zwrot po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy. 2. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 20l 2 r. Prawo pocztowe : Dz.U. z 2012 r. poz.1529 z późn. zmianami oraz aktów wykonawczych wydawanych na jej podstawie. W przypadku usług pocztowych w obrocie krajowym usługa obejmuje obszar całego kraju z zastrzeżeniem, że przesyłki adresowane do odbiorców zamieszkałych na terenie miasta Wolin dostarcza goniec - pracownik Zamawiającego a decyzje o wymiarze podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości i o łącznych zobowiązaniach finansowych na dany rok na terenie Gminy Wolin dostarczają sołtysi. Zakres tych przesyłek nie wchodzi w niniejszy przedmiot zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje w ramach przedmiotu zamówienia dostarczanie przesyłek w trybie procedur wynikających z Kodeksu postępowania administracyjnego i Kodeksu postępowania cywilnego. 4. W ramach zamówienia Zamawiający informuje, iż ze względu na charakter prowadzonych spraw jak i wykonywanych zadań zachodzi konieczność nadawania przesyłek wymagających zastosowania art. 57 § 5 pkt 2 KPA oraz art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji Podatkowej. Ponadto w kontekście w/w przepisów zachodzi konieczność uwzględnienia przez Wykonawcę w praktyce brzmienia art. 17 ustawy Prawo pocztowe, który stanowi, że potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego wydane przez placówkę pocztową operatora wyznaczonego ma moc dokumentu urzędowego. Fakt nadania mocy urzędowej potwierdzeniom nadanych przesyłek rejestrowanych jest dla Zamawiającego bardzo istotny ze względu na ilość prowadzonych postępowań sądowych i administracyjnych, w których konieczne jest stwierdzenie sposobu nadania uznanego jako skuteczny (w zależności od regulacji prawnych uznaje się datę stempla pocztowego lub faktyczny termin dostarczenia przesyłki do odbiorcy). Powyższe ma zastosowanie w różnych aktach prawnych przykładowo również w ustawie prawo zamówień publicznych art. 198 b. Przypisanie mocy urzędowej potwierdzeniom nadania ma zagwarantować pewność obrotu pocztowego w sferze przesyłek rejestrowanych, których fakt doręczenia w określonym przez prawo terminie może wpłynąć na sytuację prawną nadawcy. W związku z powyższym dla części przesyłek rejestrowanych :około 20%. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę : 1. skutków nadania pisma (moc doręczenia) określonych przepisach : a) art. 57 § 5 pkt 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego - termin uważa sią za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostało nadane w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego, b) art. 165 § 2 ustawy Kodeks postępowania cywilnego -oddanie pisma procesowego w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego jest równoznaczne z wniesieniem go do sądu, c) art. 198 b ust.2 zdanie drugie ustawy Prawo zamówień publicznych - złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego jest równoznaczne z jej wniesieniem, d) art.12 § 6 pkt 2 ustawy Ordynacja podatkowa -termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostało nadane w polskiej pocztowej operatora wyznaczonego. 2) skutków potwierdzenia przyjęcia przesyłki rejestrowanej - moc dokumentu urzędowego art. 17 ustawy Prawo pocztowe - Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego wydane przez placówkę pocztową operatora wyznaczonego ma moc dokumentu urzędowego . 5. W przypadku nadania korespondencji lub zwrotu przesyłek, które nie zostały ujęte w formularzu ofertowym , stanowiącym załącznik nr do umowy, podstawą do rozliczeń między stronami umowy będą ceny podane w cenniku usług pocztowych prowadzonych przez Wykonawcę. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest do przedłożenia obowiązującego cennika usług pocztowych . 6. Ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ - Specyfikacja prognozowanych ilości przesyłek pocztowych, i w Formularzu oferty są wielkościami prognozowanymi i przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych przesyłek . 7. Wykonawca zapewnia możliwość nadawania wszystkich przesyłek objętych przedmiotem umowy codziennie w dni robocze tj. przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Wykonawcy co najmniej od 8.00 do 18.00 w mieście Wolin. 8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przesyłek pocztowych oraz ZPO zwrotów do siedziby Zamawiającego codziennie, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. 9. Przesyłki przeznaczone do wysyłki będą dostarczane codziennie przez Zamawiającego - w dni robocze od poniedziałku do piątku, do placówki lub punktu Wykonawcy mającej siedzibę w miejscowości, gdzie ma siedzibę Zamawiający. 10. Nadawanie przesyłek przeznaczonych do wysyłki dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy. Przedstawiciel Zamawiającego będzie obsługiwany przez Wykonawcę w pierwszej kolejności. 11. Przesyłki adresowane do Zamawiającego Wykonawca będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego gdzie będą odbierane przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 12. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego oraz wymaga aby punkty odbioru niedoręczonych pod wskazany adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej gminy lub gminy sąsiedniej. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do właściwego oznaczenia punktów świadczenia usług pocztowych Wykonawcy na zewnętrz budynku lub w witrynie obiektu, w którym mieści się w/w punkt, za pomocą widocznej nazwy i logo Wykonawcy. 13. Zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia realizowany był przez Wykonawcę przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie odbierania i doręczania korespondencji, obsługi korespondencji w placówkach pocztowych, spedycji i transportu, czynności ekspedycyjno - rozdzielczych z uwzględnieniem personelu podwykonawcy. Zamawiający nie określa minimalnej wymaganej liczy pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełnozatrudnionych. Jednocześnie nie dopuszcza braku udziału takich osób w realizacji przedmiotu zamówienia. 14 . Szczegółowe warunki współpracy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik 3 do SIWZ..

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy), stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, tj. posiadania uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 poz. 1529) oraz wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego, zgodnie z art. 13 ww. ustawy, przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, tj. należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej dwa zamówienia, polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, z których każda wykonywana była na zlecenie jednego Zamawiającego przez co najmniej 12 miesięcy i o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia- nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia- nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia- nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie jako główne zamówienia należy wskazać jedynie zamówienia potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu , o którym mowa o którym mowa w pkt III.3. 2). Wykonawca wraz z wykazem zobowiązany jest przedłożyć potwierdzające, że przedstawione w ww. wykazie zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie . Dowodami są: 1) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych zamówień okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1). 3) W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zamówienia wskazane w wykazie o którym mowa w pkt III.4.1 zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1) i 2);;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Jeżeli Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia -wzór wg Załącznika do SIWZ lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa, itp. oraz odpowiednie dokumenty określone w pkt III.4.1. Wykaz , o którym mowa w pkt. III.4.1 musi być podpisany przez Wykonawcę. 2 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia Wykonawcy zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. 3 Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 1 musi być podpisane przez osobę / osoby uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Do oferty należy załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało. 4 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, podmioty te traktowane są jako podmioty, które będą brały udział w realizacji zamówienia. Zobowiązanie powinno zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Powyższe uczestnictwo, w dowolnej, dozwolonej przez prawo postaci np. podwykonawca , czy innej podstawie, musi jednak zostać wykazane przez Wykonawcę w ofercie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80

  • 2 - Kryterium liczba pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - 10

  • 3 - Liczba osób niepełnosprawnych zatrudnionych przez Wykonawcę. - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Z zastrzeżeniem § 9 ust. 2 Umowy, który stanowi : Wykonawca obciąży Zamawiającego karą umowną w wysokości 10% wynagrodzenia maksymalnego, określonego w § 7 ust. 1, w przypadku rozwiązania umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, wszelkie zmiany Umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej. 2. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej Umowie, w stosunku do treści oferty, dotyczące przedmiotu niniejszej Umowy, sposobu realizacji Umowy oraz terminu płatności i terminu realizacji Umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany cenników Wykonawcy, w trybie przewidzianym ustawą Prawo pocztowe, zaakceptowanych przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej: 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mające wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 3) uzasadnionych przyczyn technicznych i funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonywania Umowy; 4) konieczności zmiany terminu wykonywania usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia usługi; 5) zaistnienia siły wyższej; 6) z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w tym zmian w strukturze organizacyjnej. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku wystąpienia jakiejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy, tj.: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) wystąpienia przyczyn, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, których nie mógł wcześniej przewidzieć bądź w wyniku przedłużenia procedury przetargowej, zaszła konieczność zmiany terminu wykonania umowy - w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć realizację przedmiotu zamówienia w innym, wskazanym przez Zamawiającego terminie, 4. Strony Umowy postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia jakiejkolwiek ze zmian, o której mowa w ust. 3. 5. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 4, nie wcześniej jednak niż wejście w życie zmienionych przepisów oraz otrzymaniu przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w ust. 7. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 1), wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 7. Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 3 pkt 1), wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia Zamawiającemu pisemnego wniosku zawierającego: 1) w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 2) wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie Umowy, w tym wykazanie związku pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia, a wpływem zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 2) na kalkulację wynagrodzenia. Wniosek powinien obejmować jedynie dodatkowe koszty realizacji Umowy, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem płacy minimalnej. Zamawiający oświadcza, iż nie będzie akceptował kosztów wynikających z podwyższenia wynagrodzeń pracownikom Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, w szczególności koszty podwyższenia wynagrodzenia w kwocie przewyższającej wysokość płacy minimalnej, 2) w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 3) wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy, w tym wykazanie związku pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia a wpływem zmiany zasad, o których mowa w ust. 3 pkt 3) na kalkulację wynagrodzenia. Wniosek może obejmować jedynie dodatkowe koszty realizacji Umowy, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 3 pkt 3). 8. Zamawiającemu przysługuje w terminie 7 dni od daty otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 7 żądanie udostępnienia do wglądu, księgowych dokumentów źródłowych, w zakresie niezbędnym do oceny zasadności wprowadzenia zmiany. 9. Każda zmiana Umowy w zakresie wynagrodzenia z przyczyn określonych w ust. 3 pkt 1) -3) obejmować będzie wyłącznie płatności za tę część zamówienia, których zmiana ta dotyczy i których w dniu zmiany odpowiednio stawki VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia i składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeszcze nie wykonano.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip. wolin. pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin , pokój 105.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój nr 12 . Biuro Obsługi Interesanta ( parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 27.01.2016.22.01.07_Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf 2016-01-27 22:01:07 3,6MB
2 05.02.2016.14.35.44_Zmiana__ogA_oszenia_o_zamA_wieniu,_z_dnia_5.02.2016_r..doc 2016-02-05 14:35:44 59,5KB
3 08.02.2016.13.55.54_Ogloszenie_powiazane,_zmiana_ogloszenia_o_zamowieniu_z_dnia_08.02.16.doc 2016-02-08 13:55:54 55KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 27.01.2016.22.01.07_SIWZ_-_Swiadczenie_uslug_pocztowych.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-01-27 22:01:07 6,2MB 84 razy
2 27.01.2016.22.02.04_Zalacznik_nr_1_do_SIWZ_-_Zasady_swiadczenia_uslug_pocztowych.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-01-27 22:02:04 917,4KB 104 razy
3 27.01.2016.22.02.35_Zalacznik_nr_2_do_SIWZ_-_Specyfikacja_prognozowanych__ilosci_przesylek_pocztowych.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-01-27 22:02:35 863,0KB 92 razy
4 27.01.2016.22.03.20_Zalacznik_nr_3_do_SIWZ_-_Projekt_umowy.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-01-27 22:03:20 2,6MB 134 razy
5 27.01.2016.22.04.13_Zalacznik_nr_4_do_SIWZ_-_Oswiadczenie_o_spelnieniu_warunkow.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-01-27 22:04:13 22,5KB 60 razy
6 27.01.2016.22.04.51_Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_-_Oswiadczenie__o_niepodleganiu_wykluczeniu.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-01-27 22:04:51 23KB 61 razy
7 27.01.2016.22.05.06_Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_Wykaz_wykonanych_zamowien.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-01-27 22:05:06 37KB 68 razy
8 27.01.2016.22.05.20_Zalacznik_nr_7_do_SIWZ_-_Informacja_lub_lista_podmiotow,_dotyczace_grupy_kapitalowej.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-01-27 22:05:20 26,5KB 80 razy
9 27.01.2016.22.05.31_Zalacznik_nr_8_do_SIWZ_-_Zobowiazanie__innych_podmiotow.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-01-27 22:05:31 31KB 61 razy
10 27.01.2016.22.05.48_Zalacznik_nr_9_do_SIWZ_-_Zalacznik_nr_9_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-01-27 22:05:48 26KB 60 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 05.02.2016.14.36.08_Odpowiedzi_na_zapytania,_modyfikacja_SIWZ_5.02.2016.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-02-05 14:36:08 771,9KB
2 05.02.2016.14.36.27_Formularz_ofertowy_-_ZaA_A_cznik_nr_9_do_SIWZ_,_modyfikacja_z_dnia_05.02.16.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-02-05 14:36:27 26KB
3 08.02.2016.13.55.54_Powtorzenie_czynnosci_z_dn._08.02.2016_r.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-02-08 13:55:54 51,1KB
Wynik postępowania
1 18.02.2016.12.35.05_Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf 2016-02-18 12:35:05 55,0KB
Udzielenie zamówienia
1 02.03.2016.12.06.19_OgA_oszenie_powiA_zane_-_ogA_oszenie__o_udzieleniu_zamA_wienia,_z_dnia_02.03.16_r..doc 2016-03-02 12:06:19 47,5KB
2 02.03.2016.12.06.32_OgA_oszenie__o_zmianie_ogA_oszenia__o_udzieleniu_zamA_wienia,_z_dnia_02.03.16.doc 2016-03-02 12:06:32 54,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Paweł Kostka 27-01-2016 22:01
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 27-01-2016
Ostatnia aktualizacja: Ilona Szkudlarek 02-03-2016 12:06