Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

MODERNIZACJA KOMPLEKSU LEKKOATLETYCZNEGO NA STADIONIE MIEJSKIM W WOLINIE - WARIANT 400M TRENINGOWY

 

Nasz znak: BIO.271.38.2015.ISz Wolin, dn. 06.11.2015r.

 

Wolin: MODERNIZACJA KOMPLEKSU LEKKOATLETYCZNEGO NA STADIONIE MIEJSKIM W WOLINIE - WARIANT 400M TRENINGOWY
Numer ogłoszenia: 300448 - 2015; data zamieszczenia: 06.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA KOMPLEKSU LEKKOATLETYCZNEGO NA STADIONIE MIEJSKIM W WOLINIE - WARIANT 400M TRENINGOWY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe w zakresie elementów ogrodzenia kolidujących z przebiegiem bieżni, 2) montaż ogrodzenia, 3) wykonanie odwodnienia bieżni, 4) wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia zewnętrznego wraz z montażem lamp, 5) budowę bieżni lekkoatletycznej 4-torowej okólnej z 6 torami na prostej o długości 400 m wraz z zabiegami o nawierzchni kauczukowej, 6) wykonanie skoczni do skoku w dal i trójskoku, 7) wykonanie rzutni do pchnięcia kulą, 8) wykonanie skoczni do skoku wzwyż, 9) dostawę wyposażenia lekkoatletycznego wg Załącznika Nr 12 do SIWZ..

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP do wartości 50% udzielonego zamówienia, i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia przewidzianego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty minimum 2 najważniejsze roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie obiektu sportowego obejmujące m.in. wykonanie bieżni lekkoatletycznej, o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany ze spełniony, jeżeli wykonawca, wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający wymaga wskazania w wykazie robót budowlanych, robót potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, o których mowa w pkt 6.2. ppkt 2) w rozdziale 6 SIWZ.;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

Opis rozwiązań równoważnych - jeśli wykonawca przewiduje ich zastosowanie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) kosztorys ofertowy, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku składania oferty wspólnej, 4) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98

  • 2 - Termin gwarancji - 2

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem określonych przez zamawiającego warunków dokonywania zmian. 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób, sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. 2) Zmiany spowodowane warunkami archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: a) niewypały i niewybuchy, b) wykopaliska archeologiczne nie przewidywane w SIWZ, 3) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, 4) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień. 5) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, w tym m.in. konieczność wykonania robót dodatkowych. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 1) Zmiany technologiczne, w szczególności: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu (w tym roboty zamienne), b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, Zmiany, o których mowa w lit b - c) mogą być wprowadzane w sytuacjach, odpowiadających przesłankom do udzielenia zamówień dodatkowych, oraz w innych sytuacjach niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia . Zmiany wskazywane w lit d) będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Koszty będą liczone proporcjonalnie do zależności: koszt robót budowlanych - koszt nadzoru zaproponowanego w ofercie. 2) Zmiany osobowe: - zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego. 3. Pozostałe zmiany: 1) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, 2) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, wskazanie innego zakresu podwykonawstwa, wprowadzenie podwykonawcy, po uprzedniej zgodzie zamawiającego. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, Ip., pok. 103..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, parter, pok. 12..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 06.11.2015.14.55.43_OgA_oszenie_o_zamA_wieniu_06.11.2015.pdf 2015-11-06 14:55:43 310,0KB
2 18.11.2015.15.11.16_OgA_oszenie_o_zmianie_ogA_oszenia_o_zamA_wieniu.doc 2015-11-18 15:11:16 42,5KB
3 23.11.2015.09.34.28_OgA_oszenie_o_zmianie_ogA_oszenia_o_zamA_wieniu_23.11.2015.pdf 2015-11-23 09:34:28 33,5KB
4 27.11.2015.14.01.52_OgA_oszenie_o_zmianie_ogA_oszenia_o_zamA_wieniu_27.11.2015.pdf 2015-11-27 14:01:52 90,9KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 06.11.2015.14.47.04_SIWZ_06.11.2014.pdf Po terminie otwarcia ofert 2015-11-06 14:47:04 8,9MB 384 razy
2 06.11.2015.14.47.15_Zalacznik_Nr_1_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-11-06 14:47:15 46,5KB 212 razy
3 06.11.2015.14.47.23_Zalacznik_Nr_2_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-11-06 14:47:23 29KB 211 razy
4 06.11.2015.14.47.31_Zalacznik_Nr_3_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-11-06 14:47:31 46,5KB 205 razy
5 06.11.2015.14.47.40_Zalacznik_Nr_4_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-11-06 14:47:40 29,5KB 206 razy
6 06.11.2015.14.48.02_ZaA_A_cznik_Nr_6_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-11-06 14:48:02 35,5KB 201 razy
7 06.11.2015.14.48.12_Zalacznik_Nr_7_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-11-06 14:48:12 27,5KB 218 razy
8 06.11.2015.14.48.21_Zalacznik_Nr_8_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-11-06 14:48:21 187,5KB 216 razy
9 06.11.2015.14.48.42_Zalacznik_Nr_5_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-11-06 14:48:42 35,5KB 210 razy
10 06.11.2015.14.48.57_ZaA_A_cznik_nr_9_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-11-06 14:48:57 31,5KB 216 razy
11 06.11.2015.14.49.14_ZaA_A_cznik_Nr_10_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2015-11-06 14:49:14 244,4KB 260 razy
12 06.11.2015.14.49.56_ZaA_A_cznik_Nr_11_do_SIWZ.zip Po terminie otwarcia ofert 2015-11-06 14:49:56 9,8MB 248 razy
13 06.11.2015.14.55.43_ZaA_A_cznik_Nr_12_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-11-06 14:55:43 91,5KB 1321 razy
14 18.11.2015.15.21.03_ZaA_._3_-_Mapa_inwentaryzacji_powykonawczej.pdf Po terminie otwarcia ofert 2015-11-18 15:21:03 986,6KB 123 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 18.11.2015.15.11.55_Odpowiedzi_na_zapytania_WykonawcA_w,_modyfikacja_SIWZ,_wydA_uA_enie_terminu_skA_adania_ofert.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-11-18 15:11:55 21KB
2 18.11.2015.15.14.02_ZaA_._4_Badania_geologiczne.pdf Po terminie otwarcia ofert 2015-11-18 15:14:02 2,8MB
3 18.11.2015.15.17.43_zaA_._1_rys._-_lokalizacja_ogrodzenia.pdf Po terminie otwarcia ofert 2015-11-18 15:17:43 1,3MB
4 18.11.2015.15.25.00_Instalacje_elektryczne.zip Po terminie otwarcia ofert 2015-11-18 15:25:00 1,5MB
5 23.11.2015.09.34.38_WydA_uA_enie_terminu_skA_adania_ofert,_modyfikacja_SIWZ_23.11.2015.pdf Po terminie otwarcia ofert 2015-11-23 09:34:38 43,7KB
6 27.11.2015.14.02.23_OdowiedAo_na_informacjA__o_niezgodnej_z_przepisami_ustawy_czynnoA_ci_oraz_modyfikacja_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2015-11-27 14:02:23 222,0KB
7 27.11.2015.14.02.50_ZaA_A_cznik_do_pisma_z_dn._27.11.2015r..pdf Po terminie otwarcia ofert 2015-11-27 14:02:50 2,1MB
8 30.11.2015.09.28.27_Modyfikacja_SIWZ_30.11.2015.pdf Po terminie otwarcia ofert 2015-11-30 09:28:27 31,1KB
9 30.11.2015.09.28.39_Zalacznik_Nr_1_do_SIWZ_-_zmieniony.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-11-30 09:28:39 48,5KB
Odwołania
1 27.11.2015.14.03.02_OdowiedAo_na_informacjA__o_niezgodnej_z_przepisami_ustawy_czynnoA_ci_oraz_modyfikacja_SIWZ.pdf 2015-11-27 14:03:02 222,0KB
2 27.11.2015.14.03.26_ZaA_A_cznik_do_pisma_z_dn._27.11.2015r..pdf 2015-11-27 14:03:26 2,1MB
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 18.11.2015.15.12.06_Odpowiedzi_na_zapytania_WykonawcA_w,_modyfikacja_SIWZ,_wydA_uA_enie_terminu_skA_adania_ofert.doc 2015-11-18 15:12:06 21KB
2 23.11.2015.09.34.49_WydA_uA_enie_terminu_skA_adania_ofert,_modyfikacja_SIWZ_23.11.2015.pdf 2015-11-23 09:34:49 43,7KB
Wynik postępowania
1 19.01.2016.11.15.52_Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf 2016-01-19 11:15:52 88,3KB
2 26.01.2016.15.26.08_Informacja_o_uniewaznieniu_czynnoA_ci_oceny_i_wyboru_najkorzystniejszej_oferty_oraz_o_ponownej_ocenie_i_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf 2016-01-26 15:26:08 1,3MB
Udzielenie zamówienia
1 08.02.2016.13.02.51_OgA_oszenie_o_udzieleniu_zamA_wienia_-08.02.2016.pdf 2016-02-08 13:02:51 72,6KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ilona Szkudlarek 06-11-2015 14:47
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 06-11-2015
Ostatnia aktualizacja: Ilona Szkudlarek 08-02-2016 13:02