Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z funkcją ograniczenia skażeń dla Jednostki OSP w Wolinie

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

 

www.bip.wolin.pl

 

Wolin: Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z funkcją ograniczenia skażeń dla Jednostki OSP w Wolinie
Numer ogłoszenia: 204203 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z funkcją ograniczenia skażeń dla Jednostki OSP w Wolinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w : 1. Załączniku nr 1 do SIWZ - Wymagania techniczne dla samochodu ratowniczo -gaśniczego Wymagane parametry techniczno-użytkowe dla samochodu ratowniczo -gaśniczego wskazują minimalne cechy i parametry jakich żąda Zamawiający, odzwierciedlają rzeczywiste wymagania i potrzeby Zamawiającego na tego typu samochód. 2. Załączniku nr 2 do SIWZ - Projekcie umowy 3. Zamawiający wymaga by samochód był fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2014 rok. 4. Wykonawca udzieli na dostarczony samochód wraz wyposażeniem następujących gwarancji i serwis : - gwarancja podstawowa na samochód - min. 24 miesiące bez limitu kilometrów i przepracowanych motogodzin, - gwarancja na układ napędowy - min. 24 miesiące, - gwarancja na zabudowę pożarniczą - min. 24 miesiące bez limitu kilometrów i przepracowanych motogodzin, - gwarancja na podzespoły - zgodnie z gwarancją producentów- min. 12 miesięcy, - serwis samochodu - min. jeden autoryzowany punkt na terenie m. Szczecina . 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Ochotniczej Staży Pożarnej w Wolinie , ul. Zamkowa 23..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy ). 2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 80 9393 0000 0000 0156 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Wolinie. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4 . W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 2.2 - 2.5 oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Zamkowej 23, w Kasie Urzędu Miejskiego w Wolinie , pokój nr 6. 5. Z treści gwarancji / poręczenia musi jednocześnie wynikać: 5.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 5.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 5.3 kwota gwarancji / poręczenia, 5.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert, 5.5 bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 6 . Zamawiający wymaga, aby w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, gwarancje lub poręczenia obejmowały swoją treścią zobowiązanie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zobowiązanych z tytułu gwarancji). 7. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie, a także nie wniesienie wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w pkt 5 skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 8.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 8.2 jeżeli Wykonawca , którego oferta została wybrana : odmówi podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy .

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zwane dalej oświadczeniem. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji ww. oświadczenia załączonego do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia, polegające na dostawie średnich samochodów ratowniczo- gaśniczych , o wartości min. 600 000 zł brutto każdy . o W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. oświadczenie, 2. wykaz zamówień, o którym mowa w sekcji III.4.1. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji dokumentów załączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj . dysponują na terenie Polski autoryzowanymi stacjami obsługi; w tym min. jedną na terenie m. Szczecin. o W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. oświadczenie, 2. opis środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez Wykonawcę w celu spełniania ww. warunku (wykaz autoryzowanych stacji obsługi zawierający nazwę i adres stacji). Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji dokumentów załączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji ww. oświadczenia załączonego do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji ww. oświadczenia załączonego do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie jako główne zamówienia należy wskazać jedynie zamówienia potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu , o którym mowa w pkt III.3.2);

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Jeżeli Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika (np. umowa, itp.) oraz odpowiedni dokument określony w sekcji III.4.1), z wyjątkiem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty, o których mowa w sekcji III.4.1), muszą być podpisane przez podmiot udostępniający zasoby. 2. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 1, musi być podpisane przez osobę / osoby uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Do oferty należy załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało. 3. Podmioty udostępniające Wykonawcy zasoby w postaci wiedzy i doświadczenia traktowane są jako podmioty, które będą brały udział w realizacji części zamówienia. W takiej sytuacji, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w odniesieniu do tych podmiotów. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający ww. pełnomocnika. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów załączonych do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin , pok. 105.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój nr 12 - Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 25.09.2014.19.26.50_Ogloszenie_o_zamowieniu.doc 2014-09-25 19:26:50 64KB
2 26.09.2014.10.31.49_Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_204371_-_2014.doc 2014-09-26 10:31:49 32,5KB
3 30.09.2014.15.37.37_Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_206585-2014.pdf 2014-09-30 15:37:37 58,9KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 25.09.2014.19.26.50_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-09-25 19:26:50 167,5KB 139 razy
2 25.09.2014.19.27.02_Zalacznik_nr_1_do_SIWZ_-_wymagane_parametry.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-09-25 19:27:02 161,5KB 195 razy
3 25.09.2014.19.27.13_Zalacznik_nr_2_do_SIWZ_-_projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-09-25 19:27:13 91,5KB 131 razy
4 25.09.2014.19.27.27_Zalacznik_nr_3_do_SIWZ_-_oswiadczenie_o_spelnieniu_warunkow.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-09-25 19:27:27 21,5KB 125 razy
5 25.09.2014.19.27.37_Zalacznik_nr_4_do_SIWZ_-_.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-09-25 19:27:37 40KB 124 razy
6 25.09.2014.19.27.46_Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_-_osw._o_wykluczeniu.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-09-25 19:27:46 23KB 123 razy
7 25.09.2014.19.27.55_Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_dot._grupy_kapitalowej.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-09-25 19:27:55 25,5KB 128 razy
8 25.09.2014.19.28.05_Zalacznik_nr_7_do_SIWZ_-_zobowiazanie.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-09-25 19:28:05 29KB 128 razy
9 25.09.2014.19.28.15_Zalacznik_nr_8_do_SIWZ_-_formualrz_ofertowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-09-25 19:28:15 48,5KB 127 razy
10 30.09.2014.15.37.19_ZaA_A_cznik_nr_1_do_SIWZ_-_po_modyfikacji_z_dnia_30.09.2014_r..doc Po terminie otwarcia ofert 2014-09-30 15:37:19 16KB 28 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 30.09.2014.15.37.19_Odpowiedzi_na_pytania_30.09.2014.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-09-30 15:37:19 191,7KB
2 30.09.2014.15.37.37_ZaA_A_cznik_nr_1_do_SIWZ_-_po_modyfikacji_z_dnia_30.09.2014_r..doc Po terminie otwarcia ofert 2014-09-30 15:37:37 16KB
3 30.09.2014.15.37.48_Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_206585-2014.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-09-30 15:37:48 58,9KB
Wynik postępowania
1 07.10.2014.01.13.32_Informacja_o_wyborze_oferty.pdf 2014-10-07 01:13:32 28,3KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Paweł Kostka 25-09-2014 19:26
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 25-09-2014
Ostatnia aktualizacja: Paweł Kostka 07-10-2014 01:13