Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

WYKONYWANIE WYCENY NIERUCHOMOŚCI GMINY WOLIN W 2014R.


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.wolin.pl

0x01 graphic

Wolin: WYKONYWANIE WYCENY NIERUCHOMOŚCI GMINY WOLIN W 2014R.
Numer ogłoszenia: 235187 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE WYCENY NIERUCHOMOŚCI GMINY WOLIN W 2014R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : 1. Wykonywanie operatów szacunkowych dla celów: a/ sprzedaży, nabywania i zamiany nieruchomości, b/ oddawania nieruchomości w użytkowanie wieczyste, zarząd i użytkowanie, c/ ustalania opłat z tytułu użytkowania wieczystego, zarządu i użytkowania, d/ znoszenia współwłasności nieruchomości, e/ sprzedaży użytkowania wieczystego na własność lub przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - w zależności od potrzeby wartość rynkowa prawa własności danej nieruchomości i wartość prawa użytkowania wieczystego mogą być określone w jednym operacie szacunkowym bądź też w odrębnych operatach , f/ ustalania odszkodowania z tytułu nabycia przez Gminę z mocy prawa działek gruntu wydzielonych po nowe drogi gminne lub działek pod poszerzenie istniejących dróg, g/ ustalania odszkodowania z tytułu wywłaszczenia nieruchomości na rzecz Gminy, h/ ustalanie wartości rynkowej nakładów poniesionych na przebudowę lub rozbudowę obiektu, i/ ustalania opłat planistycznych z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianą , j/ ustalania opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej podziałem geodezyjnym (art.98a u.o.g.n), k/ ustalania opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej budową urządzeń infrastruktury technicznej (art.107 u.o.g.n) . l) ustalania wynagrodzenia z tytułu obciążenia nieruchomości prawem służebności przesyłu. 2.Sporządzanie wycen nieruchomości jako środków trwałych. Przedmiot wyceny opisany jest szczegółowo na Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Rzeczoznawca zobowiązany będzie uczestniczyć, w razie potrzeby, w postępowaniu administracyjnym w ramach wykonywania umowy stosownie do przepisów art. 79 kodeksu postępowania administracyjnego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany ze spełniony, jeżeli wykonawca, wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienie tj. posiadających następujące kwalifikacje i doświadczenie : Minimalna ilość osób- 1 osoba, Wymagane uprawnienia - uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, Wymagane doświadczenie- min. 2 lata doświadczenie w szacowaniu nieruchomości.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) wypełniony formularz cenowy ( wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ) 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku składania oferty wspólnej, 4) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72- 510 Wolin , pokój 105 ( I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 12 ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Burmistrz Wolina

mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 07.11.2013.15.21.47_ogA_oszenie_o_zamA_wieniu.doc 2013-11-07 15:21:47 52KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 07.11.2013.15.22.02_Specyfikacja_-_wycena_2014_r..doc Po terminie otwarcia ofert 2013-11-07 15:22:02 17KB 175 razy
2 07.11.2013.15.22.15_ZaA_A_cznik_Nr_1__do_SIWZ_-__formularz__oferty.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-11-07 15:22:15 34,5KB 118 razy
3 07.11.2013.15.22.27_Formularz_cenowy_-_zaA_A_cznik_nr_2_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-11-07 15:22:27 69,5KB 127 razy
4 07.11.2013.15.22.37_ZaA_A_cznik_Nr_3_do_SIWZ-_oA_wiadczenie_art._24_ustawy.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-11-07 15:22:37 25KB 108 razy
5 07.11.2013.15.22.50_ZaA_A_cznik_Nr__4_do_SIWZ_-informacja_o_grupie_kapitaA_owej.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-11-07 15:22:50 37,5KB 133 razy
6 07.11.2013.15.23.01_ZaA_A_cznik_nr_5_do_SIWZ-_oA_wiadczenie_art._22_ustawy.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-11-07 15:23:01 24KB 137 razy
7 07.11.2013.15.23.11_ZaA_A_cznik_Nr_6_do_SIWZ_-_wykaz_osA_b.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-11-07 15:23:11 36KB 108 razy
8 07.11.2013.15.23.31_ZaA_A_cznik_Nr__6a_-_oA_wiadczenie___o_uprawnieniach.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-11-07 15:23:31 23KB 105 razy
9 07.11.2013.15.23.43_ZaA_A_cznik_Nr_7_do_SIWZ_-_projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-11-07 15:23:43 45KB 134 razy
Wynik postępowania
1 14.01.2014.13.05.50_INFORMACJA_O_WYBORZE_NAJORZYSTNIEJSZEJ_OFERTY.doc 2014-01-14 13:05:50 27KB
2 16.01.2014.15.36.14_Zalacznik_Nr_1_do_zawiadomienia_i_informacji_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.doc 2014-01-16 15:36:15 98KB
Udzielenie zamówienia
1 22.01.2014.09.27.53_Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_235187_-_2013.doc 2014-01-22 09:27:53 93,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ilona Szkudlarek 07-11-2013 15:21
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ilona Szkudlarek 07-11-2013
Ostatnia aktualizacja: Paweł Kostka 22-01-2014 09:27