WYKONYWANIE WYCENY NIERUCHOMOŚCI GMINY WOLIN W 2014R.
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Wolin: WYKONYWANIE WYCENY NIERUCHOMOŚCI GMINY WOLIN W 2014R.
Numer ogłoszenia: 235187 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE WYCENY NIERUCHOMOŚCI GMINY WOLIN W 2014R..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : 1. Wykonywanie operatów szacunkowych dla celów: a/ sprzedaży, nabywania i zamiany nieruchomości, b/ oddawania nieruchomości w użytkowanie wieczyste, zarząd i użytkowanie, c/ ustalania opłat z tytułu użytkowania wieczystego, zarządu i użytkowania, d/ znoszenia współwłasności nieruchomości, e/ sprzedaży użytkowania wieczystego na własność lub przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - w zależności od potrzeby wartość rynkowa prawa własności danej nieruchomości i wartość prawa użytkowania wieczystego mogą być określone w jednym operacie szacunkowym bądź też w odrębnych operatach , f/ ustalania odszkodowania z tytułu nabycia przez Gminę z mocy prawa działek gruntu wydzielonych po nowe drogi gminne lub działek pod poszerzenie istniejących dróg, g/ ustalania odszkodowania z tytułu wywłaszczenia nieruchomości na rzecz Gminy, h/ ustalanie wartości rynkowej nakładów poniesionych na przebudowę lub rozbudowę obiektu, i/ ustalania opłat planistycznych z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianą , j/ ustalania opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej podziałem geodezyjnym (art.98a u.o.g.n), k/ ustalania opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej budową urządzeń infrastruktury technicznej (art.107 u.o.g.n) . l) ustalania wynagrodzenia z tytułu obciążenia nieruchomości prawem służebności przesyłu. 2.Sporządzanie wycen nieruchomości jako środków trwałych. Przedmiot wyceny opisany jest szczegółowo na Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Rzeczoznawca zobowiązany będzie uczestniczyć, w razie potrzeby, w postępowaniu administracyjnym w ramach wykonywania umowy stosownie do przepisów art. 79 kodeksu postępowania administracyjnego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek zostanie uznany ze spełniony, jeżeli wykonawca, wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienie tj. posiadających następujące kwalifikacje i doświadczenie : Minimalna ilość osób- 1 osoba, Wymagane uprawnienia - uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, Wymagane doświadczenie- min. 2 lata doświadczenie w szacowaniu nieruchomości.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) wypełniony formularz cenowy ( wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ) 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku składania oferty wspólnej, 4) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72- 510 Wolin , pokój 105 ( I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 12 ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz Wolina
mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 07.11.2013.15.21.47_ogA_oszenie_o_zamA_wieniu.doc | 2013-11-07 15:21:47 | 52KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 07.11.2013.15.22.02_Specyfikacja_-_wycena_2014_r..doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-11-07 15:22:02 | 17KB | 175 razy |
2 | 07.11.2013.15.22.15_ZaA_A_cznik_Nr_1__do_SIWZ_-__formularz__oferty.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-11-07 15:22:15 | 34,5KB | 118 razy |
3 | 07.11.2013.15.22.27_Formularz_cenowy_-_zaA_A_cznik_nr_2_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-11-07 15:22:27 | 69,5KB | 127 razy |
4 | 07.11.2013.15.22.37_ZaA_A_cznik_Nr_3_do_SIWZ-_oA_wiadczenie_art._24_ustawy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-11-07 15:22:37 | 25KB | 108 razy |
5 | 07.11.2013.15.22.50_ZaA_A_cznik_Nr__4_do_SIWZ_-informacja_o_grupie_kapitaA_owej.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-11-07 15:22:50 | 37,5KB | 133 razy |
6 | 07.11.2013.15.23.01_ZaA_A_cznik_nr_5_do_SIWZ-_oA_wiadczenie_art._22_ustawy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-11-07 15:23:01 | 24KB | 137 razy |
7 | 07.11.2013.15.23.11_ZaA_A_cznik_Nr_6_do_SIWZ_-_wykaz_osA_b.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-11-07 15:23:11 | 36KB | 108 razy |
8 | 07.11.2013.15.23.31_ZaA_A_cznik_Nr__6a_-_oA_wiadczenie___o_uprawnieniach.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-11-07 15:23:31 | 23KB | 105 razy |
9 | 07.11.2013.15.23.43_ZaA_A_cznik_Nr_7_do_SIWZ_-_projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-11-07 15:23:43 | 45KB | 134 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | 14.01.2014.13.05.50_INFORMACJA_O_WYBORZE_NAJORZYSTNIEJSZEJ_OFERTY.doc | 2014-01-14 13:05:50 | 27KB | |
2 | 16.01.2014.15.36.14_Zalacznik_Nr_1_do_zawiadomienia_i_informacji_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.doc | 2014-01-16 15:36:15 | 98KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | 22.01.2014.09.27.53_Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_235187_-_2013.doc | 2014-01-22 09:27:53 | 93,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ilona Szkudlarek | 07-11-2013 15:21 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Ilona Szkudlarek | 07-11-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Paweł Kostka | 22-01-2014 09:27 |