Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Budowa węzła sanitarnego wraz z budową zbiornika na nieczystości płynne w budynku świetlicy wiejskiej w Jarzębowie


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.wolin.pl

 

Wolin: BUDOWA WĘZŁA SANITARNEGO WRAZ Z BUDOWĄ ZBIORNIKA NA NIECZYSTOŚCI PŁYNNE W BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W JARZĘBOWIE
Numer ogłoszenia: 56221 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA WĘZŁA SANITARNEGO WRAZ Z BUDOWĄ ZBIORNIKA NA NIECZYSTOŚCI PŁYNNE W BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W JARZĘBOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Obsługa geodezyjna zadania, 2) Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. wraz z instalacją pompy ciepła, 3) Wykonanie wewnętrznej instalacji wod-kan, 4) Budowa zbiornika na ścieki wraz z przyłączem do budynku świetlicy, 5) Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, 6) Dokumentacja budowlana i geodezyjna powykonawcza, 7) Budowa ciągu pieszego, ogrodzenia i drogi dojazdowej do budynku. 2. Szczegółowe zestawienie robót objętych przedmiotem zamówienia określa, Przedmiar robót (Załącznik Nr 9 do SIWZ),.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP do wartości 50% udzielonego zamówienia i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia przewidzianego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.23.24.10-9, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.26.00.00-7, 45.26.25.00-6, 45.44.30.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty minimum 2 roboty podobne. Za roboty podobne zamawiający uzna roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda, polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji budynku użyteczności publicznej bądź budynku mieszkalnego, obejmujące swym zakresem roboty kanalizacyjne oraz roboty związane z pokryciem dachu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie uznany ze spełniony, jeżeli wykonawca, wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) kosztorys ofertowy opracowany w oparciu o przykładowy przedmiar robót, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku składania oferty wspólnej, 4) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój Nr 116 (I Piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Urzad Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72- 510 Wolin, pokój Nr 12 (Parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

 

Burmistrz Wolina

mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 15.04.2013.12.08.35_Ogloszenie_o_zamowieniu.doc 2013-04-15 12:08:35 55KB
2 24.04.2013.09.22.10_ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.doc 2013-04-24 09:22:10 35KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 15.04.2013.12.08.35_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-04-15 12:08:35 19KB 183 razy
2 15.04.2013.12.10.11_ZaA_A_cznik_Nr_1_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-04-15 12:10:11 51,5KB 169 razy
3 15.04.2013.12.10.19_ZaA_A_cznik_Nr_2_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-04-15 12:10:19 29,5KB 172 razy
4 15.04.2013.12.10.30_ZaA_A_cznik_Nr_3_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-04-15 12:10:30 46KB 167 razy
5 15.04.2013.12.10.36_ZaA_A_cznik_Nr_4_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-04-15 12:10:36 29,5KB 177 razy
6 15.04.2013.12.10.42_ZaA_A_cznik_Nr_5_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-04-15 12:10:42 36,5KB 173 razy
7 15.04.2013.12.10.50_ZaA_A_cznik_Nr_6_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-04-15 12:10:50 35,5KB 173 razy
8 15.04.2013.12.11.01_ZaA_A_cznik_Nr_7_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-04-15 12:11:01 28KB 169 razy
9 15.04.2013.12.11.12_ZaA_A_cznik_Nr_8_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-04-15 12:11:12 14KB 187 razy
10 15.04.2013.12.14.37_zaA_A_cznik_nr_9_do_SIWZ_-_przedmiary.zip Po terminie otwarcia ofert 2013-04-15 12:14:37 838,4KB 180 razy
Wynik postępowania
1 03.06.2013.11.16.11_Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_-_bip.doc 2013-06-03 11:16:11 38,5KB
Udzielenie zamówienia
1 14.06.2013.10.19.04_ogloszenie_o__udzieleniu_zamA_wienia.doc 2013-06-14 10:19:04 35,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Paweł Kostka 15-04-2013 12:08
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Michalska 15-04-2013
Ostatnia aktualizacja: Anna Michalska 14-06-2013 10:19