Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Wykonywanie wyceny nieruchomości Gminy Wolin w 2013 r.


Wolin: WYKONYWANIE WYCENY NIERUCHOMOŚCI GMINY WOLIN W 2013R
Numer ogłoszenia: 485496 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE WYCENY NIERUCHOMOŚCI GMINY WOLIN W 2013R.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : 1. Wykonywanie operatów szacunkowych dla celów: a/ sprzedaży, nabywania i zamiany nieruchomości b/ oddawania nieruchomości w użytkowanie wieczyste, zarząd i użytkowanie c/ ustalania opłat z tytułu użytkowania wieczystego, zarządu i użytkowania d/ znoszenia współwłasności nieruchomości e/ sprzedaży użytkowania wieczystego na własność lub przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności / w zależności od potrzeby wartość rynkowa prawa własności danej nieruchomości i wartość prawa użytkowania wieczystego mogą być określone w jednym operacie szacunkowym bądź też w odrębnych operatach / f/ ustalania odszkodowania z tytułu nabycia przez Gminę z mocy prawa działek gruntu wydzielonych po nowe drogi gminne lub działek pod poszerzenie istniejących dróg g/ ustalania odszkodowania z tytułu wywłaszczenia nieruchomości na rzecz Gminy h/ ustalanie wartości rynkowej nakładów poniesionych na przebudowę lub rozbudowę obiektu i/ ustalania opłat planistycznych z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianą j/ ustalania opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej podziałem geodezyjnym (art.98a u.o.g.n) k/ ustalania opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej budową urządzeń infrastruktury technicznej (art.145 u.o.g.n) . k/ ustalania opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej scaleniem i podziałem nieruchomości (art.107 u.o.g.n) 2.Sporządzanie wycen nieruchomości jako środków trwałych. Przedmiot wyceny opisany jest szczegółowo na Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Rzeczoznawca zobowiązany będzie uczestniczyć, w razie potrzeby, w postępowaniu administracyjnym w ramach wykonywania umowy stosownie do przepisów art. 79 kodeksu postępowania administracyjnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w wysokości nie przekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju usług co będące przedmiotem tego zamówienia podstawowego według niniejszej SIWZ.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23. 72-510 Wolin, pokój 105, (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 14.12.2012 r. , do godz. 11:00 w Urzędzie Miejskim w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 12 ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_o_zamowieniu.doc 2012-12-03 15:11:41 48,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-12-03 15:11:41 133,5KB 136 razy
2 Zalacznik_nr_1_do_SIWZ_-_formularz_oferty.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-12-03 15:12:22 36KB 134 razy
3 Zalacznik_nr_2_do_SIWZ_-_formularz_cenowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-12-03 15:12:29 95,5KB 127 razy
4 Zalacznik_nr_3_do_SIWZ_-_oswiadczenie_art._22_ustawy.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-12-03 15:12:36 26,5KB 126 razy
5 Zalacznik_nr_4_do_SIWZ_-_oswiadczenie_art._24_ustawy.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-12-03 15:12:41 25,5KB 125 razy
6 Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_-_podwykonawcy.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-12-03 15:12:49 33,5KB 131 razy
7 Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_wykaz_osob.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-12-03 15:12:56 38KB 135 razy
8 Zalacznik_nr_6a_do_SIWZ_-_oswiadczenie_o_uprawnieniach.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-12-03 15:13:04 25,5KB 125 razy
9 Zalacznik_nr_7_do_SIWZ_-_projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-12-03 15:13:12 47,5KB 137 razy
Wynik postępowania
1 Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.doc 2013-01-11 16:34:17 28,5KB
2 Zalacznik_Nr_1_do_informacji_i_zawiadomienia_o_wyborze_oferty.doc 2013-01-11 16:35:00 84,5KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszenie_powiazane_-udzielenie_zamowienia.doc 2013-01-22 11:18:43 10KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Paweł Kostka 03-12-2012 15:11
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 03-12-2012
Ostatnia aktualizacja: Paweł Kostka 22-01-2013 11:18