Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Miejskiego w Wolinie, ul. Zamkowa 23


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.wolin.pl

 

Wolin: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W WOLINIE, UL. ZAMKOWA 23
Numer ogłoszenia: 42403 - 2012; data zamieszczenia: 22.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W WOLINIE, UL. ZAMKOWA 23.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac, których koszty ponosi Wykonawca robót wchodzą : 1) Wymiana 20 okien drewnianych na PCV w budynku Urzędu Miejskiego w Wolinie, ul. Zamkowa 23 : od strony północnej budynku, w pokojach: - na parterze, w pokojach: Nr 3,4,5,6, 7 i Bibliotece - na I piętrze, w pokojach: 101,102,103, 117,118, 119, - na poddaszu, w pokojach: 202, 203 , plus 1 okno drewniane kasowe wewnątrz budynku, obejmująca demontaż wymienianych okien wraz z zagospodarowaniem odpadów powstałych w wyniku demontażu zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, montaż okien PCV wraz z parapetami oraz naprawa tynków. Okna muszą spełniać następujące wymagania Zamawiającego : a) okna PCV w pokoju Nr 3,4,5,6, 7, 101,102,103, 117,118, 119, należy wykonać według rysunku i podanych na nim wymiarach, łącznie z parapetami - według załącznika nr 6 do SIWZ , b) okna PCV w pokoju 202, 203 należy wykonać w wymiarach takich jak są obecne, łącznie z parapetami, przy czym Wykonawca winien wykonać pomiary we własnym zakresie, c) profil okna : SCHUCO CT 70 RONDO i RÓWNOWAŻNY, biały co najmniej 5 komorowy, d) szyby o współczynniku przenikania ciepła nie mniejszej niż K- 1,0, e) listwa przyszybowa ozdobna z szarą uszczelką, f) kształt elementów dekoracyjnych według elementów ozdobnych okien już istniejących w budynku Urzędu Miejskiego w Wolinie jak na załączniku Nr 6 do SIWZ, g) kształt skrzydeł okien półzlicowany, h) okucie okien owodniowe, wyposażone w mikrowentylację . Zakres robót budowlanych przedmiotowego zamówienia zawarty jest w przykładowym przedmiarze robót , stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ 2) Udzielenie 5- letniej gwarancji na zamontowane okna. 3) Wszystkie prace związane z wymianą okien należy wykonywać w kolejne weekendy, od godz. 15:30 w piątek do godz. 18:00 w niedzielę, przy czym prace będą wykonywane w poszczególnych dniach i godzinach jak niżej: piątek: w godz. 15:30 -20:00 sobota: w godz. 8:00 - 20:00 niedziela : w godz. 8:00 - 18:00. Wymiana okien odbywać się będzie według ustalonego w dni podpisania umowy, harmonogramu realizacji robót wymiany okien, jeśli chodzi o kolejność wymiany okien w poszczególnych pomieszczeniach biurowych. 3.2. Kolejne pomieszczenia będą sukcesywnie przekazywane przez Zamawiającego dla Wykonawcy w celu przeprowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia . Do wykonawcy należeć będzie dokładne zabezpieczenie mebli i wszelkiego sprzętu biurowego przed wszelkimi zabrudzeniami, a następnie posprzątanie pomieszczeń, w których będą wymieniane okna, łącznie z myciem okien, jak posprzątanie na bieżąco wszelkich zanieczyszczeń, w obiekcie budynku jak i na zewnątrz, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Pomieszczenia, w których wymieniane będą okna Wykonawca zobowiązany jest pozostawić w stanie estetycznym niepogorszonym , w stosunku do stanu przejętego w celu realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zobowiązany będzie do wyznaczenia osoby do przejęcia pomieszczeń w celu realizacji robót oraz do zdania pomieszczeń Zamawiającemu po zakończeniu robót. Odpowiedzialnym ze strony Zamawiającego za przekazanie kolejnych pomieszczeń i ich odbioru ze strony Zamawiającego będzie Sekretarz Urzędu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.11.00-6, 45.42.11.32-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej w budynku, o wartości co najmniej 50,000 zł brutto każda, z podaniem wartości robót budowlanych, daty wykonania, nazwy Zamawiającego oraz załączy dokumenty, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż posiada (aktualne opłacone przynajmniej na dzień składania ofert ) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy (wraz z załącznikiem) stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji. 2. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Istotne zmiany umowy są dopuszczalne, gdy: 1) konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia wynikająca z udzielenia Wykonawcy dodatkowego zamówienia niezbędnego do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, którego potrzeby udzielenia nie można było przewidzieć w momencie zawierania niniejszej umowy . 2) ulegnie zmianie obwiązująca stawka podatku VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnice podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę, 3) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, 4. Zmiany umowy, nie mogą prowadzić do zwiększenia umownego wynagrodzenia netto. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.): a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami, c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 105 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 12 (parter) ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf 2012-02-22 13:32:52 125,0KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-02-22 13:32:52 175,6KB 187 razy
2 Zalacznik_nr_3_oswiadczenie.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-02-22 13:44:47 23,5KB 174 razy
3 Zalacznik_nr_4_do_SIWZ_wykaz_robot.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-02-22 13:44:56 34,5KB 192 razy
4 Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_podwykonawcy.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-02-22 13:45:27 31,5KB 173 razy
5 Zalacznik_nr_6_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-02-22 13:45:40 195,1KB 246 razy
6 Zalacznik_nr_7_do_SIWZ_projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-02-22 13:45:48 56KB 220 razy
7 Zalacznik_nr_8_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-02-22 13:46:03 612,4KB 227 razy
8 Zalacznik_nr_9_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-02-22 13:46:22 905,6KB 230 razy
9 Zalacznik_nr_1_do_SIWZ_Formularz_oferty.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-02-22 13:48:42 38KB 215 razy
10 Zalacznik_nr_2_do_SIWZ_-_oswiadczenie.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-02-22 13:49:11 24,5KB 180 razy
Wynik postępowania
1 INFORMACJA_O_WYBORZE_NAJKORZYSTNIEJSZEJ_OFERTY.doc 2012-03-27 12:37:19 41,5KB
Udzielenie zamówienia
1 Udzielenie_zamowienia_-_okna.doc 2012-04-04 13:26:21 39KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Paweł Kostka 22-02-2012 13:32
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 22-02-2012
Ostatnia aktualizacja: Paweł Kostka 04-04-2012 13:26