Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Gminie Wolin w latach 2012-2014


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.wolin.pl

0x01 graphic

Wolin: ZARZĄDZANIE CMENTARZAMI KOMUNALNYMI W GMINIE WOLIN W LATACH 2012-2014
Numer ogłoszenia: 297181 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZARZĄDZANIE CMENTARZAMI KOMUNALNYMI W GMINIE WOLIN W LATACH 2012-2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia : Zamówieniem objęte są cmentarze komunalne, zlokalizowane w mieście Wolin i miejscowościach na terenie Gminy : Kołczewo i Ładzin. Opisy techniczne obiektów na cmentarzach w Wolinie, Kołczewie, Ładzinie zawarte są na załącznikach : nr 9 a, nr 9 b i nr 9 c do SIWZ. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: zarządzenie cmentarzami ich utrzymanie : 1) zakres obowiązków dotyczących zarządzania cmentarzami : a) prowadzenie biura w m. Wolin w celu wykonywania obowiązków zarządzania (wyposażenie go we własnym zakresie w niezbędny do pracy sprzęt) , b) prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi oraz administrowanie obiektami zlokalizowanymi na terenie cmentarzy, c) prowadzenie dokumentacji cmentarnej : - w formie pisemnej - do 31 maja 2012 r., - od 01.06.2012 r. w formie pisemnej i elektronicznej, w szczególności: księgi osób pochowanych, prowadzonej wg. numeracji narastającej lub w układzie rocznym, księgi grobów, alfabetycznego spisu osób pochowanych na cmentarzu, Program komputerowy, wraz z bazą danych na dzień 31 marca 2012 r. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego, terminie do 01.06.2012 r. Przeszkolenia w tym zakresie dokona Wykonawca Oprogramowania . d) przechowywanie ksiąg cmentarnych w pomieszczeniach zapewniających należyte ich zabezpieczenie przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą oraz w sposób uniemożliwiający przetwarzanie danych w księgach cmentarnych przez osoby nieupoważnione, e) obsługa interesantów w dni robocze od 8.00 do 16.00, a w soboty od 8.00 do 13.00, przy czym Wykonawca będzie obsługiwał w koniecznym zakresie związanym z przechowywaniem zwłok w Domach przedpogrzebowych w pozostałych godzinach. Informację w tym zakresie Wykonawca będzie obowiązany zamieścić na drzwiach biura jak również na tablicy ogłoszeń na terenie cmentarzy . f) wytyczanie kwater grzebalnych oraz wskazywanie miejsc wykopania grobów, nadzór nad wykonywanymi pracami oraz odbiór techniczny grobów po ich wykonaniu, g) ustalanie terminów i warunków pogrzebów, h) pobieranie opłat na podstawie Zarządzenia Burmistrza Wolina w sprawie wysokości opłat obowiązujących na cmentarzach komunalnych w Gminie Wolin i przekazywanie ich do Urzędu Miejskiego w Wolinie na zasadach określonych w § 5 ust. 2 projektu umowy , i) przedkładanie Zamawiającemu kwartalnych (do 15 dni po upływie kwartału) sprawozdań dotyczących ilości wymurowanych grobów, udostępnionych miejsc grzebalnych, przeprowadzonych pogrzebów, ilości zużytej energii, wody i ścieków oraz wywiezionych odpadów w rozbiciu na poszczególne cmentarze, j) terminowe udostępnianie wszelkich dokumentów i informacji związanych z administrowanym zasobem na żądanie Zamawiającego, k) zawieranie umów na korzystanie z cmentarzy, urządzeń i obiektów cmentarnych z firmami wykonującymi usługi cmentarne, pogrzebowe, kamieniarskie , l) zapewnienia porządku i bezpieczeństwa ludzi odwiedzających groby bliskich oraz ochronę mienia w obrębie ogrodzenia cmentarzy, m) otwieranie i zamykanie bram cmentarzy, udostępnianie Domów przedpogrzebowych i chłodni, n) przestrzeganie zapisów regulaminu cmentarzy komunalnych. 2) zakres obowiązków dotyczących utrzymania cmentarzy; a) utrzymanie we właściwym stanie sanitarno-porządkowym oraz technicznym powierzonych obiektów (dokonywanie przeglądów, pomiarów wymaganych prawem zgodnie z ustawą Prawo Budowlane), b) wykonywanie bieżącej konserwacji i drobnych napraw umożliwiających przywrócenie właściwości użytkowych obiektów lub ich części w celu zapewnienia właściwej eksploatacji urządzeń i obiektów bez względu na koszt jednorazowy takiej naprawy, c) usuwanie skutków wandalizmu (w tym napisów) dotyczących obiektów cmentarnych, obiektów grobownictwa wojennego oraz grobów osób pochowanych na koszt Gminy, d) utrzymanie przejezdności, czystości i porządku na alejkach prowadzących do pól grzebalnych - zarówno w okresie letnim jak i zimowym, e) planowanie, zakładanie, utrzymanie oraz kompleksowa konserwacja i renowacja zieleni (m.in. pielęgnacja trawników, koszenie trawy, prześwietlanie i wycinka drzew ( wycinka drzew z uzgodnieniu z Zamawiającym) oraz krzewów, pielęgnacja żywopłotów, grabienie skoszonej trawy i liści), f) utrzymanie w należytym stanie grobów osób pochowanych na koszt Gminy tj. zapewnienie na grobie formy ziemnego nagrobka , uzupełnienie krzyża z imienną tabliczką, zabranie starych zniczy i wieńców, koszenie trawy, g) utrzymanie w należytym stanie grobów - obiektów grobownictwa wojennego , na terenie cmentarza w Wolinie tj. utrzymanie czystości i porządku (zbieranie śmieci, usuwanie wypalonych zniczy, starych wieńców itp.) oraz utrzymanie zieleni ( likwidacja chwastów i trawy na chodniku , grabienie i usuwanie liści i itp.). h) podpisanie umów z dostawcami mediów i poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych, racjonalne korzystanie z mediów oraz ponoszenie kosztów za dostarczone media, kosztów zużytej wody i ścieków, kosztów zużytej energii elektrycznej,(Informację dot. mediów zawiera - Załącznik nr 10 do SIWZ) i) zapewnienie odpowiedniej ilości pojemników na odpady oraz utrzymanie ich w należytym stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym; zbieranie powstałych odpadów zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach z koniecznym uwzględnieniem segregacji na: szkło, odpady organiczne oraz pozostałe ( wieńce, plastiki itp.) oraz pozbywanie się zebranych odpadów w sposób zgodny z przepisami oraz ponoszenie kosztów ich wywozu, j) przyjmowanie do zarządzania urządzeń i obiektów realizowanych przez Zamawiającego w ramach wydatków inwestycyjnych finansowanych przez Gminę na terenie cmentarzy. 3) Wszystkie czynności związane z chowaniem zmarłych, ekshumacją zwłok i szczątków, zagospodarowaniem starych grobów, utrzymaniem terenów cmentarzy, domów przedpogrzebowych prowadzeniem ksiąg cmentarnych powinny być wykonywane zgodnie z przepisami: -Ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych /Dz. U. z 2000 r. Nr 23, poz. 295 ze zmianami/ i jej przepisami wykonawczymi, a w szczególności: -Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008 w sprawie wymagań , jakie musza spełniać cmentarze , groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków (Dz. U. 2008 nr 48, poz. 284), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich ( Dz. U. 2007 Nr 249, poz. 1866), - Rozporządzenia Ministra Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 20 października 1972 r. w sprawie urządzania cmentarzy, prowadzenia ksiąg cmentarnych oraz chowania zmarłych /Dz. U. z 1972 roku Nr 47 poz. 299 ze zmianami/. - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi /Dz. U. z 2001 roku Nr 153 poz. 1783 ze zmianami) - Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia l sierpnia 2001r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów /Dz. U. z 2001 roku Nr 90 poz. 1013 ze zmianami/. - Rozporządzenie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2011 r. w sprawie sposobu przechowywania zwłok i szczątków (Dz.U. 2011 nr 75 poz. 405) 4) Wszystkie czynności związane z zarządzaniem nieruchomościami powinny być wykonywane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zmianami/ i Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami /Dz.U. z 2000 r. Nr 46 poz. 543 ze zmianami/ oraz aktami wykonawczymi do powyższych ustaw z uwzględnieniem postanowień niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 5) Integralną częścią niniejszej SIWZ w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia jest - Specyfikacja techniczna całorocznego zarządzania cmentarzami i utrzymania cmentarzy komunalnych w Gminie Wolin- stanowiąca Załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11-5, 98.37.11.10-8, 79.99.30.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca musi wykazać, iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na zarządzaniu cmentarzami i utrzymaniu cmentarzy przez okres ciągły co najmniej 12 miesięcy, o wartości co najmniej 50 000 zł., na zlecenie jednego Zamawiającego, z określeniem faktycznej wartości wykonanych usług, dat wykonania i odbiorców usług oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku usług wykonywanych, wartość o której mowa w zdaniu poprzednim należy odnieść do wykonanej części usługi

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w minimalnych ilościach jak podano wykazie - załącznik nr 5 do SIWZ : - ręczne narzędzia (sekatory, kopaczki, łopaty, grabie, miotły) -spalinowa piła do pielęgnacji części nadziemnej drzew i krzewów żywopłotowych, - opryskiwacze do wykonywania oprysków w celu zwalczania zbędnej roślinności na terenach - utwardzonych, wał gładki do pielęgnacji trawników, - kosiarka spalinowa z możliwością używania kosza do pielęgnacji trawników, wykaszarkę ręczną, - samochód dostawczy do prac utrzymaniowych i transportu materiałów. - podnośnik montażowy powyżej 15 m - piła łańcuchowa

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia : - co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, w zakresie zarządzania nieruchomościami, posiadającą licencję zawodową zarządcy nieruchomości nadaną w trybie art. 192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. . o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 z ze zm.), -co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo ukończenia kursu pilarza drzew co najmniej I stopnia z aktualnymi uprawnieniami do pracy na wysokości

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż posiada opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy - załącznik nr 7 SIWZ . 2. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.): 3. Istotne zmiany umowy są dopuszczalne, gdy: 1) ulegnie zmianie obwiązująca stawka podatku VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnice podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę, 2) Zmiany umowy określone w pkt 1, nie mogą prowadzić do zwiększenia umownego wynagrodzenia netto. 3) Począwszy od 1 stycznia 2013 roku, Wykonawca ma prawo do zmiany wynagrodzenia miesięcznego obowiązującego w 2013 r. i 2014 r., w sposób następujący : - w roku 2013 o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w 2012 r. w stosunku do 2011 , ogłoszony przez prezesa GUS, - w roku 2014 o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w 2013 r. w stosunku do 2012 , ogłoszony przez prezesa GUS, 4. Zmiana wynagrodzenia zgodnie z zapisem pkt 3 wymagać będzie sporządzenia aneksu do umowy, na wniosek Wykonawcy . 5. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 105 .(I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 12..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogloszenie_o_zamA_wieniu.doc 2011-11-15 17:00:47 72,5KB
2 OgA_oszenie_powiazane.pdf 2011-11-28 11:15:16 117,3KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_i_zalaczniki.zip Po terminie otwarcia ofert 2011-11-15 17:00:47 183,7KB 152 razy
2 ZaA_acznik_Nr_11_-_Specyfikacja_Techniczna__-_utrzymanie_i_zarzadzanie_cmentarzami.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-11-16 15:15:56 70KB 336 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Modyfikacja.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-11-22 12:00:23 25,5KB
2 Modyfikacja_SIWZ___z_dnia_28_.11.2011_r..pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-11-28 11:15:16 124,8KB
Wynik postępowania
1 ZAWIADOMIENIE_O_UNIEWAZNIENIU_POSTEPOWANIA.pdf 2011-12-02 10:09:24 82,4KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Oleśków 15-11-2011 17:00
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 15-11-2011
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Oleśków 02-12-2011 11:23