Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Realizacja Programu usuwania azbestu oraz wyrobów zawierających azbest na terenie miasta i gminy Wolin


Wolin: Realizacja Programu usuwania azbestu oraz wyrobów zawierających azbest na terenie miasta i gminy Wolin
Numer ogłoszenia: 210383 - 2011; data zamieszczenia: 03.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja Programu usuwania azbestu oraz wyrobów zawierających azbest na terenie miasta i gminy Wolin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na usuwania wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie miasta i gminy Wolin. Wykonawca wykona prace będące przedmiotem zamówienia zgodnie ze szczegółowym zakresem rzeczowym prac i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Demontaż pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest z budynków zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Wolin, paletowanie, załadunek, transport oraz deponowanie na składowisku powstałych odpadów zawierających azbest wraz z kosztami składowania, w ilości nie przekraczającej łącznie 64,18 ton, w tym: z budynków mieszkalnych - o powierzchni dachu 1486 m 2, tj. 26,75 ton i budynków użyteczności publicznej oraz innych ( np. wiaty szopy, garaże i tp.), o powierzchni dachu 2079,515 m 2, tj. 37,43 ton . 2) Planowana ilość wyrobów zawierających azbest przewidziana do demontażu i usunięcia może ulec zmniejszeniu, jeżeli: - wnioskodawcy, właściciele nieruchomości odstąpią od zamiaru wymiany pokrycia dachu, - Kwota środków finansowych otrzymanych przez Gminę na realizację zadania będzie niższa niż zakładano na realizację zamówienia. Wtedy przedmiot zamówienia realizowany będzie wyłącznie do wysokości środków otrzymanych przez Gminę Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska . 3) Zakłada się, iż demontaż pokryć dachowych zawierających azbest będzie wykonywany na budynkach, zlokalizowanych w 21 nieruchomościach, z czego w dwóch przypadkach połać dachowa przekracza 500 m 2, w związku z czym Wykonawca w cenie ofertowej realizacji przedmiotu zamówienia jak i podczas samej realizacji winien uwzględnić szczególne wymagania określone przepisami prawa dla usuwania azbestu z tego typu obiektów . 4) Wykaz adresów nieruchomości na terenie miasta i gminy Wolin, na których planuje się wykonanie prac związanych z usuwaniem azbestu Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza cenowo, otrzyma od Zamawiającego w dniu podpisania umowy z Zamawiającym. 5) Terminy wykonania prac na poszczególnych nieruchomościach każdorazowo ustalane będą przez Zamawiającego z Wykonawcą po uzgodnieniu z właścicielem nieruchomości. 6) Wykonawca zapewnia organizację i zabezpieczenie placu robót, uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu prac. 7) Wykonawca zamówienia z chwilą rozpoczęcia robót staje się wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych powstałych w związku z prowadzeniem demontażu pokrycia dachowego oraz posiadaczem odpadów niebezpiecznych przewidzianych do odbioru w celu przekazania do składowania. 8) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu i Właścicielowi nieruchomości dokumenty ewidencyjne (karta przekazania odpadów, kartę ewidencji odpadów) potwierdzające przyjęcie odpadów od właściciela nieruchomości oraz przyjęcie odpadów na składowisko odpadów, którego Prowadzący posiada zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest. 9) W przypadku powstania ewentualnych szkód lub zniszczeń w wyniku prowadzenia robót związanych z realizacją zamówienia Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą. 10) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z niżej wymienionymi obowiązującymi przepisami: - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. Z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) , - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity w Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 , ze zmianami), - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2001 r., Nr 112, poz. 1206, ze zmianami), - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity w Dz. U. Nr 25 z 2008 r. poz. 150 , ze zmianami), - Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824), - Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r, w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649, zmiany : Dz. U. z 2010 r. Nr 162, poz. 1089) ), - Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 października 2003 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz. U. Nr 192, poz. 1876, zmiana Dz. U. z 2008 r. nr 200, poz. 1235 ) - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 30, poz. 213) , - Ustawa z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 199, poz. 1671 - ze zm). - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 grudnia 2002 r, w sprawie zakresu i sposobu stosowania przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych do transportu odpadów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 236 poz. 1986)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8, 90.51.20.00-9, 45.26.26.60-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia warunki określone w art. 17 ust. 1a ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity z 2010 r., Dz. U. Nr 185, poz. 1243, z późn. zm.), tj. przedłoży stosowną decyzję wydaną przez Marszałka Województwa, właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy, zatwierdzającą program gospodarki odpadami powstającymi podczas usuwania wyrobów azbestowych, w zakresie odpadów o kodzie klasyfikacji 17 06 05 ( materiały konstrukcyjne zawierające azbest).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie co najmniej 3 usługi polegające na usuwaniu wyrobów zawierających azbest, łącznie z demontażem , o łącznej wartości brutto co najmniej 20.000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa specjalnego warunku w tym zakresie .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy niezbędnym przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 105 ( Ipiętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin , pokój 12 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie finansowane będzie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z siedzibą w Szczecinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 

BURMISTRZ WOLINA

mgr inż. Eugeniusza Jasiewicz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 OgA_oszenie__o_zamA_wieniu.doc 2011-08-04 10:11:07 55,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_-_II_przetarg.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-08-04 10:11:07 23KB 103 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 modyfikacja_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-08-09 12:59:56 27KB
Wynik postępowania
1 INFORMACJA___O_WYBORZE_NAJKORZYSTNIEJSZEJ___OFERTY.pdf 2011-08-18 13:12:26 74,3KB
2 INFORMACJA__O_WYBORZE__NAJKORZYSTNIEJSZEJ__-II.doc 2011-09-03 19:55:59 46KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszenie_powiazane_-_ogloszenie_o_udzieleniu__zamowienia.pdf 2011-09-21 15:03:26 72,0KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Oleśków 04-08-2011 10:11
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 04-08-2011
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Oleśków 21-09-2011 15:03