Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

? Remont cząstkowy ulic i dróg na sucho, przy użyciu grysów bazaltowych oraz emulsji kationowej szybkorozpadowej modyfikowanej K-70, na terenie Gminy Wolin w 2011 r.?

ZNAK SPRAWY: BIG. 271. 9. 2011. H.P

 

Wolin: Remont cząstkowy ulic i dróg na sucho, przy użyciu grysów bazaltowych oraz emulsji kationowej szybkorozpadowej modyfikowanej K-70,

na terenie Gminy Wolin w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 113595 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy ulic i dróg na sucho, przy użyciu grysów bazaltowych oraz emulsji kationowej szybkorozpadowej modyfikowanej K-70, na terenie Gminy Wolin w 2011 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia : 1) Remont nawierzchni bitumicznych ulic i dróg w mieście i gminie Wolin, przy użyciu grysów bazaltowych oraz emulsji kationowej szybkorozpadowej, modyfikowanej K-70, z oczyszczeniem miejsc remontowanych bez wycinania łat - wyboje o głębokości do 5 cm i szacunkowej łącznej powierzchni ok. 2000 m 2 w 2011 r., w tym: a) wykonanie remontu cząstkowego wszystkich ubytków w nawierzchni ulic i dróg na dzień podpisania umowy, ustalony w protokole przekazania placu budowy, b) sukcesywne wykonywanie remontu ubytków w nawierzchni ulic i dróg, pod potrzeby Zamawiającego do końca 2011 r. na każdorazowe zlecenie Zamawiającego, przy użyciu materiałów posiadających aprobatę techniczną zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 2) Każdorazowe zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót w pasie drogowym, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu. 3) Usuwanie nadmiaru grysu z remontowanych powierzchni metodą odkurzania bądź mechanicznego zamiatania. 3) Udzielenie 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace remontowe, liczonej od daty odbioru końcowego robót remontowych poszczególnych powierzchni ulic i dróg. 4) Powierzchnię ulic i dróg do remontu cząstkowego szacuje się na ok. 2000 m 2 w całym 2011 r. 5) Wykonawca w pierwszym etapie prac (remontu cząstkowego wszystkich ubytków w nawierzchni ulic i dróg na dzień podpisania umowy, według protokołu przekazania placu budowy) winien wykonywać remont dróg i ulic sprzętem w ilości 3 remonterów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia przewidzianego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać , iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie dróg i ulic mieszankami grysowo -emulsyjnymi, na zlecenie jednego Zamawiającego, o wartości min. 50 000 zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz , że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczególnego warunku w tym zakresie .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym branży drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż posiada (aktualne opłacone przynajmniej na dzień składania ofert ) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Istotne zmiany umowy są dopuszczalne, gdy: 1) Z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy nastąpi konieczność zmiany osoby Wskazanej jako kierownika budowy . Zmiana ta może nastąpić pod warunkiem, że wskazane osoby będą posiadały uprawnienia tożsame z wymaganymi przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul.Zamkowa 23, 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23, pokój Nr 105 (I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój Nr 12, (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogloszenie_o_zamA_wieniu.doc 2011-04-13 14:30:00 50,5KB
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 SPECYFIKACJA_ISTOTNYCH_WARUNK_W_ZAM_WIENIA.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-04-13 14:30:00 16KB
2 Zal_cznik_nr_1_-_formularz_oferty.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-04-13 14:30:14 34KB
3 O_wiadczneie_-zalacnzik_Nr__2_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-04-13 14:30:33 28KB
4 Za__cznik_nr_3_do_SIWZ__-_o_wiadczenie.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-04-13 14:30:47 23KB
5 Zal_cznik_nr_4__-_wykaz_robA_t.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-04-13 14:31:02 33KB
6 Zal_cznik_Nr_5__do_SIWZ_-_podwykonawcy.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-04-13 14:31:19 32,5KB
7 Za__cznik_nr_6_-__wykaz_osA_b.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-04-13 14:31:34 37,5KB
8 Za__cznik_nr_6_a_-o_wiadczenie_o_uprawnieniach.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-04-13 14:31:49 25,5KB
9 projekt_umowy_-Za__cznik_nr_7.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-04-13 14:32:17 72KB
Wynik postępowania
1 INFORMACJA___O_WYBORZE_NAJKORZYSTNIEJSZEJ___OFERTY.doc 2011-05-04 13:48:28 37KB
Udzielenie zamówienia
1 ogA_oszenie_o_udzieleniu_zamA_wienia_1.doc 2011-06-30 14:30:18 36,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Rafał Gołębiowski 13-04-2011 14:30
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 13-04-2011
Ostatnia aktualizacja: Rafał Gołębiowski 30-06-2011 14:30