Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Utworzenie szkolnych placów zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła w Publicznej Szkole Podstawowej w Dargobądzu i Publicznej Szkole Podstawowej w Koniewie


Nasz znak: BIG/AM.341-32/2010 Wolin, dn. 27.07.2010

Wolin: Utworzenie szkolnych placów zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła w Publicznej Szkole Podstawowej w Dargobądzu i Publicznej Szkole Podstawowej w Koniewie
Numer ogłoszenia: 225638 - 2010; data zamieszczenia: 27.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie szkolnych placów zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła w Publicznej Szkole Podstawowej w Dargobądzu i Publicznej Szkole Podstawowej w Koniewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utworzenie szkolnych placów zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła w Publicznej Szkole Podstawowej w Dargobądzu i Publicznej Szkole Podstawowej w Koniewie W zakres zamówienia wchodzą dwa zadania : - Zadanie nr 1 Budowa małego placu zabaw o powierzchni 240 m ?, w ramach rządowego programu Radosna szkoła przy Publicznej Szkole Podstawowej w Dargobądzu,Dargobądz 89, 72-510 Wolin, działka nr 189 przez 11 - Zadanie nr 2 Budowa małego placu zabaw o powierzchni 240 m ?, w ramach rządowego programu Radosna szkoła przy Publicznej Szkole Podstawowej w Koniewie, Koniewo 9, 72-510 Wolin, działka nr 64 przez 3 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności w przypadku każdego z w/w zadań: 1) wykonanie nawierzchni każdego z placów zabaw( mały plac zabaw) - po 240 m?: - Sfera do zabawi ćwiczeń ruchowych - powierzchnia ok. 150 m?, o bezpiecznej nawierzchni (do umieszczenia na niej elementów urządzeń do ćwiczeń ruchowych) amortyzującej upadek dziecka z wysokości 1,50 m piankową lub gumową w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE:152 C, RAL: 2011 - Tieforange, zgodnie z wymogami normy PN-EN 1177, charakteryzujące się dużą trwałością kolorów oraz odpornością na ścieranie jak i odpornością na działanie warunków atmosferycznych, jak wilgoć, mróz czy duże skoki temperatury. Pokrycie powinno posiadać atest PZH, powierzchnia górna - gładka z otwartymi porami natomiast spodnia zabezpieczająca drenaż wody. - Sfera komunikacyjna - powierzchnia ok. 20 m? o nawierzchni typu tartan (lub inna syntetyczna) w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau zgodną z Polskimi Normami charakteryzujące się dużą trwałością kolorów oraz odpornością na ścieranie jak i odpornością na działanie warunków atmosferycznych, jak wilgoć, mróz czy duże skoki temperatury. Pokrycie winno posiadać atest PZH, powierzchnia górna - gładka z otwartymi porami natomiast spodnia zabezpieczająca drenaż wody. - Sfera zielona- powierzchnia ok. 70 m?. Pokrycie sfery zielonej szkolnego placu zabaw zielenią:( trawa - odporna na trudne warunki użytkowania, drzewa i krzewy liściaste i iglaste oraz krzewy żywopłotowe) 2) Wyposażenie każdego z placów zabaw w urządzenia do zabaw: - Zestaw zabawowy, gimnastyczny dla dzieci w wieku 5-12 lat powinien zawierać co najmniej jedną wieżę zadaszoną z wejściem i pomostem, zjeżdżalnię, skręcona siatka do wspinaczki wraz ze ścianą do wspinaczki oraz drabinkę do wspinania z piłkami poliuretanowymi jako oparcie dla stóp posadowione naprzemiennie. Konstrukcja drewniana + elementy ze stali o wysokiej odporności na rozciąganie zabezpieczone powłoką galwaniczną i polakierowane metoda proszkową + płyty laminatowe wysokiej jakości odporne na uderzenia i zachowujące kolorystykę w różnych warunkach atmosferycznych. Maksymalna wysokość upadku 1,5 m; strefa bezpieczeństwa 7,5m x 11,0m. - Zestaw huśtawkowy podwójny drewniany z poprzecznicą stalową ocynkowaną na gorąco, siedzenia oblane poliuretanem, zawieszone na łańcuchach powlekanych gumą, płaskie, lekkie - bezpieczne dla głowy. Maksymalna wysokość upadku 1,4 m, strefa bezpieczeństwa 3,5 mx 6,0 m. - Huśtawka do kołysania się na stojąco do zabawy dla dzieci o różnym wzroście i ciężarze. Konstrukcja ze stali o wysokiej odporności na rozciąganie zabezpieczone powłoką galwaniczną i polakierowane metoda proszkową, oparcia na stopy z pianki poliuretanowej, w ziemi zabezpieczenia amortyzujące uderzenia z gumy lub poliuretanu. Maksymalna wysokość upadku 1,0 m; strefa bezpieczeństwa 4,2m x 5,1m. - Urządzenie do balansowania dla kilkorga dzieci z uchwytem pionowym po środku. Maksymalna wysokość upadku 0,60 m; strefa bezpieczeństwa 0,5m x 0,5 m. - Okrągły stopień do utrzymywania równowagi bez uchwytu wykonany z tworzywa gumowego odpornego na ścieranie i zginanie. Maksymalna wysokość upadku 0,3 m; strefa bezpieczeństwa 0,5m x ,05 m. 3) Wyposażenie każdego z placów zabaw w elementy dodatkowe, takie jak: - tablice informacyjne z regulaminem określającym zasady i warunki korzystania z placu zabaw oraz wskazujący, na wypadek zaistnienia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu numery telefonów do zarządcy terenu lub osoby przez niego upoważnionej oraz numery telefonów alarmowych. Ponadto na tablicy powinien widnieć napis o treści Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA - tablice informacyjne umieszczone przy każdym urządzeniu zainstalowanym na placu zabaw pokazujące możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia oraz informujące o przestrzeganiu zasad bezpiecznego użytkowania(dla zestawu urządzeń dopuszcza się 1 tablicę) 4) Wszystkie zamontowane urządzenia oraz nawierzchnia powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, w szczególności muszą odpowiadać normom PN - EN 1176(urządzenia) oraz PN-EN 1177 (nawierzchnia). Sprzęt rekreacyjny powinien być zgodny z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Przed zamontowaniem Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu na tę okoliczność odpowiednie dokumenty. 5) Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace opisane w przedmiocie zamówienia oraz sprzęt rekreacyjny, liczonej od daty odbioru końcowego. 6) Wykonawca winien dołączyć do oferty uproszczony projekt usytuowania urządzeń zabawowych oraz zagospodarowania pozostałego terenu placu zabaw na terenie działki nr 189 przez 11, oraz uproszczony projekt usytuowania urządzeń zabawowych oraz zagospodarowania pozostałego terenu placu zabaw na terenie działki nr 64 przez 3 ( w załączeniu kopie map zasadniczych- załącznik nr 10 do SIWZ). Pozostałe elementy prac objętych zamówieniem określone zostały w PRZEDMIARZE ROBÓT( Załącznik nr 8 do SIWZ) 7) Wykonawca winien przedstawić odrębne kosztorysy dla zadania nr 1 i zadania nr 2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.23.62.10-5, 45.22.38.00-4, 45.11.12.91-4, 45.00.00.00-7, 45.23.32.50-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji : przynajmniej 3 robót budowlanych o podobnym charakterze, tj. wykonanie placów zabaw , o wartości min. 60 000 zł każda, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi branży budowlanej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności, oraz podać informację o podstawie do dysponowania tą osobą. Dodatkowo Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branży budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykonawca winien dołączyć do oferty uproszczony projekt usytuowania urządzeń zabawowych oraz zagospodarowania pozostałego terenu placu zabaw na terenie działki nr 189 przez 11, oraz uproszczony projekt usytuowania urządzeń zabawowych oraz zagospodarowania pozostałego terenu placu zabaw na terenie działki nr 64 przez 3 (w załączeniu kopie map zasadniczych - załącznik nr 10 do SIWZ). 2) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, I p., pok. 116.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, parter, pok. 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

BURMISTRZ WOLINA

mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 OgA_oszenie_o_zamA_wieniu.doc 2010-07-27 12:28:50 63KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-07-27 12:28:50 211,5KB 94 razy
2 dokumentacja.zip Po terminie otwarcia ofert 2010-07-27 12:29:47 3,3MB 102 razy
Wynik postępowania
1 Uniwaznienie_postA_powania.doc 2010-08-13 13:23:46 22KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 27-07-2010 12:28
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Michalska 27-07-2010
Ostatnia aktualizacja: Rafał Gołębiowski 13-08-2010 13:23