Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Świadczenie usług przewozowych dzieci i młodzieży do Publicznych Szkół Podstawowych i Publicznych Gimnazjów na terenie Gminy Wolin w ramach regularnej komunikacji zbiorowej wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi i młodzieżą podczas świadczenia usług przewozowych, w okresie od dnia 1 września 2010r. do dnia 24 czerwca 2011 r.


??

Znak sprawy: BIG/HP. 341- 32/ 2010

0x01 graphic

Wolin: Świadczenie usług przewozowych dzieci i młodzieży do Publicznych Szkół Podstawowych i Publicznych Gimnazjów na terenie Gminy Wolin w ramach regularnej komunikacji zbiorowej wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi i młodzieżą podczas świadczenia usług przewozowych,

w okresie od dnia 1 września 2010r. do dnia 24 czerwca 2011 r.

Numer ogłoszenia: 217154 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozowych dzieci i młodzieży do Publicznych Szkół Podstawowych i Publicznych Gimnazjów na terenie Gminy Wolin w ramach regularnej komunikacji zbiorowej wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi i młodzieżą podczas świadczenia usług przewozowych, w okresie od dnia 1 września 2010r. do dnia 24 czerwca 2011 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Wykonywanie usług przewozowych dzieci i młodzieży do szkół i gimnazjów na trasach - według godzin jak na Załączniku nr 10 do SIWZ : PRZYWÓZ UCZNIÓW DO PSP WOLIN I PG WOLIN 1) Laska Kol. - Laska - Gogolice - Recław - Wolin - Unin -Darzowice - Wolin 2) Dobropole - Parłowo -Troszyn - Mierzęcin - Piaski Wlk. -Dramino - Rzeczyn - Wolin 3) Wiejkowo - Skoszewo - Koniewo - Zagórze - Wolin 4) Mokrzyca Mała - Mokrzyca Wielka - Kodrabek - Ładzin - Kodrąb -Warnowo - Dargobądz - Płocin - Wolin odwóz j.w PRZYWÓZ UCZNIÓW DO PSP DARGOBĄDZ 1) Mokrzyca Mała - Mokrzyca Wlk.- Płocin - Dargobądz odwóz j.w. PRZYWÓZ UCZNIÓW DO PSP KOŁCZEWO i PG SIEROSŁAW 1) Łuskowo - Domysłów - Rekowo - Chynowo - Żółwino - Kołczewo - Wisełka - Kołczewo 2) Jarzębowo - Korzęcin - Łojszyno -Łuskowo - Sierosław - Zastań - Kołczewo 3) Kołczewo - Chynowo - Domysłów - Wisełka - Wisełka DDz - Żółwino - Sierosław 4) Jarzębowo - Korzęcin - Łuskowo - Unin - Zastań - Sierosław odwóz j.w. PRZYWÓZ UCZNIÓW DO PSP KONIEWO i PSP TROSZYN 1) Rzeczyn - Dramino - Piaski Wlk. -Mierzęcin - Dobropole - Troszyn 2) Wiejkowo - Wiejkówko - Jagniątkowo -Skoszewo - Siniechowo - Zagórze - Koniewo odwóz j.w. 2. Ilość dzieci i młodzieży do przewozu z miejscowości gminnych do poszczególnych szkół i gimnazjów wykazana jest na załączniku Nr 2 do SIWZ. 3. Zapewnienie sprawowania opieki na dziećmi i młodzieżą podczas świadczenia usług przewozowych tj, w czasie wsiadania, przewozu i wysiadania, poprzez opiekuna zatrudnionego do tego celu przez Wykonawcę. 4. W celu należytego wykonywania przewozów zamawiający wymaga zabezpieczenia do realizacji zamówienia min. : 8 środków transportu, 8 kierowców i 8 osób sprawujących opiekę. 5. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie trwania umowy ewentualnych zamówień uzupełniających. Przewiduje się zamówienia uzupełniające związane z : - ewentualnym zwiększeniem w ciągu roku szkolnego liczby dzieci dojeżdżających do placówek szkolnych, - uruchomieniem w ciągu roku szkolnego przedszkoli w istniejących placówkach szkolnych. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówienia z wolnej ręki w okolicznościach określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen biletów nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym . 6. Do okoliczności, po których zaistnieniu będą udzielane zamówienia uzupełniające należą wszelkie zmiany leżące po stronie Zamawiającego, dotyczące ilości dowożonych dzieci i młodzieży do poszczególnych placówek. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami: 1)ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( tekst jednolity :Dz. U. z 2005r. r. , Nr 108, poz. 908 , z pomniejszymi zmianami), 2)ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe ( tekst jednolity :Dz. U.. z 2000 r., Nr 50, poz. 601 z późniejszymi zmianami), 3)ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2088 z późniejszymi zmianami), 4) ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2002 r., Nr 175, poz. 1440, z późniejszymi zmianami ) 8. Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących do wymagań danej trasy. 9. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: a/ utrzymywać w czystości i porządku pojazdy , b/ przestrzegać przepisy p.poż. i BHP , c/ ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia , d/ oznaczyć pojazd, na czas przewozu , że wykorzystywany jest do transportu dzieci szkolnych . 11. Usługi przewozowe - dowozy uczniów do przedmiotowych placówek oświatowych na terenie Gminy Wolin będą realizowane wyłącznie w dni nauki szkolnej tj. z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002r. Nr 46, póz. 432, z późn. zm.) tj. w okresie od dnia 1 września 2010r. do dnia 24 czerwca 2011r. 12. Zamawiający dopuszcza wykonywanie usługi przewozu - dowozu uczniów w innych dniach niż podane w pkt 3.3.10 w przypadku wystąpienia okoliczności nadzwyczajnych tj. jak np. dyskoteki, zawody sportowe i inne zajęcia wynikające z potrzeb szkoły. 13. Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania młodzieży szkolnej w podróży, z uwzględnieniem tego, że młodzież ma być dowieziona do szkoły w takim czasie, aby możliwe było terminowe rozpoczęcie przez nią zajęć lekcyjnych i aby max czas oczekiwania dzieci na odwóz nie wynosił więcej niż 1 godz. 14. Ostateczny wykaż dzieci i młodzieży dojeżdżających do poszczególnych placówek Wykonawcy otrzymają do dyrektorów placówek oświatowych w terminie do 10 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, po dokonaniu uzgodnień z dyrektorami poszczególnych szkół, do których uczęszcza młodzież objęta dowozem. 15. W przypadku zmiany organizacji zajęć szkolnych polegającej na skróceniu godzin nauki (np. rekolekcje, święto szkoły itp. uroczystości) Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony przez dyrektora szkoły o zmianie terminu dowozu i odwozu uczniów. 16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość : a/ zmiany liczby dowożonych uczniów wynikający z naturalnego ruchu w trakcie roku szkolnego (zmiana szkoły przez ucznia, itp.), b/ zmiany czasu dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych. 17.Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu uzyskania wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i zawarcia umowy...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie trwania umowy ewentualnych zamówień uzupełniających. Przewiduje się zamówienia uzupełniające związane z : - ewentualnym zwiększeniem w ciągu roku szkolnego liczby dzieci dojeżdżających do placówek szkolnych, - uruchomieniem w ciągu roku szkolnego przedszkoli w istniejących placówkach szkolnych. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówienia z wolnej ręki w okolicznościach określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen biletów nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym . Do okoliczności, po których zaistnieniu będą udzielane zamówienia uzupełniające należą wszelkie zmiany leżące po stronie Zamawiającego, dotyczące ilości dowożonych dzieci i młodzieży do poszczególnych placówek.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4, 85.31.21.10-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania uprawnień spełnią Wykonawcy, którzy posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie doświadczenia, poprzez wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , o wartości co najmniej 50 000 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym spełnią Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować: dopuszczonymi do ruchu pojazdami do przewozu osób w ilości 8 sztuk, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2005 r. - niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia spełnią Wykonawcy, którzy dysponują conajmniej ośmioma kierowcami lub będą dysponować taką ilością kierowców, którzy to kierowcy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Dodatkowo Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do świadczenia usług będących przedmiotem przyszłej umowy, Ponadto zobowiążą się na formularzu oferty zatrudnić co najmniej 8 osób do sprawowania opieki nad dziećmi i młodzieżą podczas wsiadania do środka transportu, przewozu i wysiadania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 105 lub od dnia 26.07. pokój 103 ( I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin , pokój nr 12 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

BURMISTRZ WOLINA

mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 OgA_oszenie_o_zamA_wieniu.doc 2010-07-22 12:25:21 76KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_dowozy_dzieci.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-07-22 12:25:21 20KB 87 razy
2 zalaczniki.rar Po terminie otwarcia ofert 2010-07-22 12:26:25 74,9KB 80 razy
Wynik postępowania
1 UniewaA_neinie_postA_powania.doc 2010-08-11 08:58:50 38,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 22-07-2010 12:25
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 22-07-2010
Ostatnia aktualizacja: Rafał Gołębiowski 11-08-2010 08:58