Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

REWITALIZACJA, PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BAROKOWEGO DWORU W WOLINIE, PRZY UL. ZAMKOWEJ 23A - II ETAP REWITALIZACJI


Nasz znak: BIG.ISz.341-7/2010 Wolin, dn. 05.05.2010r.

Wolin: REWITALIZACJA, PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BAROKOWEGO DWORU W WOLINIE, PRZY UL. ZAMKOWEJ 23A - II ETAP REWITALIZACJI
Numer ogłoszenia: 123246 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWITALIZACJA, PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BAROKOWEGO DWORU W WOLINIE, PRZY UL. ZAMKOWEJ 23A - II ETAP REWITALIZACJI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: REWITALIZACJA, PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BAROKOWEGO DWORU W WOLINIE, PRZY UL. ZAMKOWEJ 23A - II ETAP REWITALIZACJI. które obejmuje: 1) budowę ścianek działowych pomieszczeń piwnic, parteru i poddasza, 2) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej (iniekcja) i pionowej ścian piwnic, 3) wykonanie wzmocnienia sklepień łukowych nad pomieszczeniami piwnic , 4) montaż wewnętrznych instalacji wod - kan. c.o i elektrycznej, 5) montaż wewnętrznej instalacji wentylacji i klimatyzacji, 6) montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 7) wykonanie wewnętrznych wypraw tynkarskich, podłoży i posadzek, 8) budowę zewnętrznej klatki schodowej. Ponadto w zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi wykonawca wchodzą: 1) Obsługa geodezyjna zadania, 2) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami budowlanymi, 3) Budowa zaplecza technicznego na terenie placu budowy, 4) Dokumentacja budowlana geodezyjna powykonawcza, 5) Koszty odtworzenia istniejących nawierzchni drogowych ciągów pieszych i terenów zielonych po zakończeniu prac budowlanych. 6) Zamawiający zabezpiecza możliwość podłączenia urządzeń wykonawcy do energii elektrycznej i sieci wodociągowej za odpowiednia opłatą za zużytą energię elektryczną i wodę. Zakres prac objętych zamówieniem określony został w przedmiarze robót, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji (Załącznik Nr 8 do SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-0, 45.31.00.00-0, 45.33.00.00-0, 45.42.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 140.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez przedłożenie: wykazu co najmniej 3 robót budowlanych o wartości minimalnej 300.000,00 zł każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w obiekcie zabytkowym, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wg załącznika Nr 4 do SIWZ, oraz załączenie dokumentów (protokół odbioru robót i referencje) potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz zostały odebrane przez służby nadzoru konserwatorskiego bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Wykonawcy ponadto winni udokumentować dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności budowlanej wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, co najmniej 2-letniego doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi przy obiektach zabytkowych i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności, oraz podać informację o podstawie do dysponowania ta osobą, wg Załącznika Nr 6 do SIWZ Dodatkowo Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej, wg Załącznika Nr 6a do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ Wykonawcy ponadto winni udokumentować posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, I piętro, pok. 103.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, parter, pok. 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 OgA_oszenie.doc 2010-05-05 12:54:50 56KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_1_.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-05-05 12:54:50 178,5KB 142 razy
2 ZaA_A_cznik_Nr_1_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-05-05 12:55:28 41,5KB 138 razy
3 ZaA_A_cznik_Nr_2_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-05-05 12:55:40 28KB 140 razy
4 ZaA_A_cznik_Nr_3_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-05-05 12:55:48 27KB 140 razy
5 ZaA_A_cznik_Nr_4_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-05-05 12:55:55 34,5KB 131 razy
6 ZaA_A_cznik_Nr_5_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-05-05 12:56:02 33,5KB 135 razy
7 ZaA_A_cznik__Nr__6_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-05-05 12:56:10 33KB 139 razy
8 ZaA_A_cznik_Nr__6a_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-05-05 12:56:18 25KB 144 razy
9 ZaA_A_cznik_Nr_7_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-05-05 12:56:24 87KB 142 razy
10 Fotografia_na_caA_ej_stronie.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-05-05 13:03:54 6,7MB 757 razy
11 Projekt_Architektury.rar Po terminie otwarcia ofert 2010-05-10 12:35:54 5,0MB 134 razy
12 Projekt_Elektryczny_i_Kosztorys.rar Po terminie otwarcia ofert 2010-05-10 12:36:35 1,1MB 124 razy
13 Ekspertyza.rar Po terminie otwarcia ofert 2010-05-10 12:38:25 5,4MB 118 razy
14 Projekt_Konstrukcji.rar Po terminie otwarcia ofert 2010-05-10 12:39:14 2,2MB 124 razy
15 Projekt_Wentylacja.rar Po terminie otwarcia ofert 2010-05-10 12:39:50 913,8KB 118 razy
16 instalacja_co_i_zasilania_ngrzewnicy.rar Po terminie otwarcia ofert 2010-05-10 12:40:22 1017,9KB 116 razy
17 instalacja_wewn_wod_kan.rar Po terminie otwarcia ofert 2010-05-10 12:40:46 945,8KB 116 razy
18 przylacze_cieplownicze.rar Po terminie otwarcia ofert 2010-05-10 12:42:22 5,7MB 120 razy
19 przylacze_i_zewnetrzne_instalacje_wod_kan.rar Po terminie otwarcia ofert 2010-05-10 12:42:53 1,0MB 122 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 1242.jpg Po terminie otwarcia ofert 2010-05-13 09:36:46 543,4KB
2 Odpowiedz_na_zapytanie.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-05-25 09:20:09 716,5KB
Wynik postępowania
1 UniewaA_nienie_postA_powania.doc 2010-06-04 15:06:16 25,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 05-05-2010 12:54
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ilona Szkudlarek 05-05-2012
Ostatnia aktualizacja: Ilona Szkudlarek 17-05-2012 12:08