Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Wykonywanie usług środkami transportu i sprzętem w 2010r.


Znak sprawy : BIG/HP. 341 -35/ 2009

Wolin: WYKONYWANIE USŁUG ŚRODKAMI TRANSPORTU I SPRZĘTEM W 2010R.
Numer ogłoszenia: 427820 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUG ŚRODKAMI TRANSPORTU I SPRZĘTEM W 2010 R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi świadczenie usług środkami transportu i sprzętem: - samochodem ciężarowym wywrotką o ładowności 5 - 5,5 ton z podwyższonymi i dzielonymi w połowie długości burtami bocznymi, - samochodem ciężarowym z wywrotem do tyłu o ładowności 10-12 ton, - samochodem ciężarowym wraz z przyczepą z wywrotem do tyłu o ładowności 25 ton łącznie, - koparko - ładowarką kołową z otwieraną łyżką przednią o pojemności 1 -1,5 m 3. na rzecz Gminy Wolin, pod potrzeby, których wielkości zapotrzebowania nie można z góry określić, przy czym: 1) Wykonawca będzie wykonywał usługi za uprzednim zamówieniem telefonicznym Zamawiającego na wykonanie usługi, z określeniem przez Zamawiającego sprzętu i środka transportu, 2) Wykonawca przystąpi do wykonywania usługi w dniu roboczym, następującym po dniu telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania, 3) Usługi środkami transportowymi wykonywane będą na terenie Gminy Wolin, jak również w obrębie województwa zachodniopomorskiego, 4) Usługi sprzętem wykonywane będą na terenie Gminy Wolin, 5) Za wykonywanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za roboczogodzinę wykonywania usługi środkiem transportu czy sprzętem, przy czym czas pracy będzie liczony od momentu stawienia się Wykonawcy ze sprzętem do dyspozycji Kierownika Referatu Gospodarczego w Urzędzie Miejskim w Wolinie. Kierownik Referatu Gospodarstwa Pomocniczego akceptuje godz. rozpoczęcia i zakończenia pracy środka transportu i sprzętu. (Do czasu pracy nie wlicza się czasu dojazdu do świadczenia usług i odjazdu z miejsca świadczenia usług do bazy stacjonowania samochodu czy sprzętu) . 6) Czas wykonywania usługi w danym dniu będzie podlegać potwierdzeniu przez Kierownika Referatu Gospodarczego bądź Kierownika Referatu Budownictwa, Inicjatyw i Działalności Gospodarczych Urzędu Miejskiego w Wolinie . a) dla środków transportowych - w karcie drogowej, b) dla sprzętu - w karcie pracy sprzętu . 7) Jako odpady inne niż niebezpieczne, Zamawiający w ramach zleconych usług zamierza transportować głównie : - odpady z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych oraz infrastruktury drogowej , - odpady z ogrodów i parków, - papier ,szkło, opakowania z tworzyw sztucznych, - inne odpady komunalne typu odpady z czyszczenia ulic i placów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.00.00.00-8, 90.51.20.00-9, 45.52.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; dla udokumentowania spełnienia warunku przedłożą:: a) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych ( załącznik Nr 2 do SIWZ), b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Licencję na przewozy rzeczy. d) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów innych niż niebezpieczne, wydane przez właściwy organ ochrony środowiska. 2 ) posiadania wiedzy i doświadczenia; udokumentowanie poprzez oświadczenie 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; dla udokumentowania spełnienia warunku przedłożą: a) Wykaz środków transportu, sprzętu , b) Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia środków transportu, sprzętu wraz z obsługą, c) Dowody rejestracyjne pojazdów samochodowych lub sprzętu, którymi Wykonawca zamierza wykonywać usługę. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej ; udokumentowanie poprzez oświadczenie 2. Wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i publicznego podlegają również wykonawcy, co do których zachodzą okoliczności wykluczenia opisane w art. 24 i ust.1 i 2 ustawy P.z.p. O nie podleganiu wykluczeniu z postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Wykonawcy winni złożyć oświadczenie jak niżej: a) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych(wg Załącznika Nr 2 do SIWZ), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Wykaz środków transportu, sprzętu (wg Załącznika Nr 4 do SIWZ) , 4) Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia środków transportu, sprzętu wraz z obsługą (wg Załącznika nr 5 do SIWZ) ( jeżeli Wykonawca posiada własne środki transportu i sprzętu, w Załączniku Nr 5 wpisać - nie dotyczy. 5) Dowód rejestracyjny pojazdu samochodowego, sprzętu, którym Wykonawca zamierza wykonywać usługę, 6) Licencję na przewozy rzeczy, 7) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów innych niż niebezpieczne, wydane przez właściwy organ ochrony środowiska. ( W ramach zleconych usług Zamawiający zamierza transportować głównie : - odpady z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych oraz infrastruktury drogowej , - odpady z ogrodów i parków, - papier ,szkło, opakowania z tworzyw sztucznych, - inne odpady komunalne typu odpady z czyszczenia ulic i placów), 2. W celu potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oferta musi zawierać : 1) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wg Załącznika Nr 3 do SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510Wolin, pokój Nr 105 (Ipiętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój Nr 12 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi transportowe samochodem ciężarowym wywrotką o ładowności 5 - 5,5 ton z podwyższonymi i dzielonymi w połowie długości burtami bocznymi,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.00.00.00-8, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi transportowe samochodem ciężarowym z wywrotem do tyłu o ładowności 10-12 ton,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jakw opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.00.00.00-8, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługi transportowe samochodem ciężarowym wraz z przyczepą z wywrotem do tyłu o ładowności 25 ton łącznie,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jakw opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.00.00.00-8, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi koparko - ładowarką kołową z otwieraną łyżką przednią o pojemności 1 -1,5 m 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Burmistrz Wolina

mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 OgA_oszenie_o_zamA_wieniu.doc 2009-12-15 08:43:20 50KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_-usA_ugi_transportowe_2010_r.__I.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-12-15 08:43:20 23KB 196 razy
Wynik postępowania
1 Informacja_o_wyborze_oferty.doc 2010-01-22 08:15:58 36,5KB
2 ZaA_A_cznik_do_informacji_oraz_zawiadomienia__wykonawcA_w__o_wyborze_oferty.doc 2010-01-22 08:16:09 36,5KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszenie_o_udzieleniu__zamowienia.doc 2010-01-28 12:04:35 50KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 15-12-2009 08:43
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 15-12-2009
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 28-01-2010 12:04