Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Wykonywanie wceny nieruchomości w 2010.


Znak sprawy : BIG/HP. 341 - 29 / 2009

Wolin: WYKONYWANIE WCENY NIERUCHOMOŚCI W 2010
Numer ogłoszenia: 360622 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE WCENY NIERUCHOMOŚCI W 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : 1. Wykonywanie operatów szacunkowych dla celów: a/ sprzedaży, nabywania i zamiany nieruchomości b/ oddawania nieruchomości w użytkowanie wieczyste, zarząd i użytkowanie c/ ustalania opłat z tytułu użytkowania wieczystego, zarządu i użytkowania d/ znoszenia współwłasności nieruchomości e/ sprzedaży użytkowania wieczystego na własność lub przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności / w zależności od potrzeby wartość rynkowa prawa własności danej nieruchomości i wartość prawa użytkowania wieczystego mogą być określone w jednym operacie szacunkowym bądź też w odrębnych operatach / f/ ustalania odszkodowania z tytułu przejęcia przez Gminę z mocy prawa dróg gminnych lub działek na ich poszerzenie powstałych na skutek podziału nieruchomości na wniosek właściciela g/ ustalania odszkodowania z tytułu wywłaszczenia nieruchomości na rzecz Gminy h/ ustalanie wartości rynkowej nakładów poniesionych na przebudowę lub rozbudowę obiektu i/ ustalania opłat planistycznych z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianą j/ ustalania opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem geodezyjnym k/ ustalania opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego budową urządzeń infrastruktury technicznej . 2. Sporządzanie wycen nieruchomości jako środków trwałych. Przedmiot wyceny opisany jest szczegółowo na Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, które proponuję wykorzystać w postępowaniu przetargowym 3. Rzeczoznawca zobowiązany będzie uczestniczyć, w razie potrzeby, w postępowaniu administracyjnym w ramach wykonywania umowy stosownie do przepisów art.79 kodeksu postępowania administracyjnego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dla udokumentowania przedłożą : a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg. Załącznika Nr 3 do SIWZ); b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg. załącznika Nr 4 do SIWZ); c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dla udokumentowania : a) wykażą osoby, które będą wykonywać zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia ( wg załącznika Nr 5 do SIWZ ); b) przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wg. załącznika Nr 6 do SIWZ); c) przedłożą uprawnienia wykonywania usług geodezyjnych osób wskazanych do wykonywania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej - dla spelnienia warunku : a) wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności, o których mowa w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami, albo osoba którą będzie dysponował Wykonawca , posiada powyższe ubezpieczenie..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [ wg Załącznika Nr 3 do SIWZ ), c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych -[wg Załącznika Nr 4 do SIWZ], d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności [wg Załącznika Nr 5 do SIWZ], f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1 lit. d wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował [wg Załącznika Nr 6 do SIWZ], g) uprawnienia do wykonywania usług geodezyjnych osób wskazanych do wykonywania zamówienia, h) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności, o których mowa w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami, albo osoba, którą będzie dysponował Wykonawca , posiada powyższe ubezpieczenie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój Nr 105 ( I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój Nr 12 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

 

BURMSITRZ WOLINA

 

mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogA_oszenie_o_zmaA_wieniu.doc 2009-10-15 13:24:16 39,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_-_wycena__nieruchomoA_ci.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-10-15 13:24:16 28KB 122 razy
Wynik postępowania
1 Informacja_o__wyborze__najkorzystniejszej_oferty.doc 2009-11-23 08:12:39 22,5KB
2 ZaA_A_cznik_Nr_1__do_powiadomienia_o_wyborze_oferty.doc 2009-11-23 08:14:46 113,5KB
Udzielenie zamówienia
1 ogA_oszenie_o_udzieleniu__zamA_wienia.doc 2009-12-04 13:13:55 93KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 15-10-2009 13:24
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 15-10-2009
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 04-12-2009 13:14