Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Budowa Parkingu przy ul. Prostej w Wolinie - II Etap


Znak sprawy: BIG/HP. 341- 27/ 2009

Wolin: Budowa Parkingu przy ul. Prostej w Wolinie - II Etap
Numer ogłoszenia: 355068 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Parkingu przy ul. Prostej w Wolinie - II Etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa parkingu przy ul. Prostej w Wolinie - II etap Zakres prac objętych zamówieniem określony został szczegółowo w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ. W zakres prac, których koszty ponosi wykonawca robót wchodzą : 1) Obsługa geodezyjna zadania, 2) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego prowadzonymi robotami drogowymi, 3) Pełna obsługa laboratoryjna nad prowadzonymi robotami, 4) Koszty opracowania badania laboratoryjnego, których wykonawcą będzie Politechnika Szczecińska Katedra Dróg i Mostów, na zastosowane do budowy nawierzchni elementy betonowe (kostka krawężnik, obrzeże), 5) Zmiana organizacji ruchu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia pomiędzy ulicami Mickiewicza, Świerczewskiego i Prostą w Wolinie, 6) Dokumentacja geodezyjna powykonawcza wraz z wykazem powierzchni wykonanych nawierzchni, 7) Zgłoszenie na 7 dni przed przystąpieniem do prac ziemnych i uzyskanie zgody na ich wykonanie w: a) Energetyce Szczecińskiej S.A. Rejon Energetyczny Międzyzdroje, b) Zakładzie Gazowniczym w Szczecinie - Rejon Świnoujście, c) Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolinie, d) Zakładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. w Świnoujściu, 8) Oznakowanie wybudowanej sieci kanalizacji deszczowej , 9) Uzgodnienie z ZGKiM w Wolinie terminu przełączenia nowo wybudowanego odcinka sieci kanalizacji deszczowej,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30-1, 45.23.32.50-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - dla udokumentowania przedłożą: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ); b) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr3 do specyfikacji ); c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; - dla udokumentowania przedłożą: a) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia (2004-2009), a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 200 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane /są wykonywane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ); 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; - udokumentowanie poprzez oświadczenie; 4) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; - dla udokumentowania przedłożą: a) wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej oraz branży sanitarnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie i udokumentuje przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli obowiązek przynależności do izby samorządu zawodowego wynika z innych przepisów; (załącznik Nr 5 do SIWZ); b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował (Załącznik Nr 6 do SIWZ - jeśli nie dotyczy - wpisać w formularzu - Nie dotyczy), c) oświadczenie o gotowości przyjęcia funkcji kierownika budowy branży drogowej (załącznik Nr 7 do SIWZ) ; d) oświadczenie o gotowości przyjęcia funkcji kierownika robót branży sanitarnej (załącznik Nr 8 do SIWZ) ; e) uprawnienia budowlane osób wskazanych jako kierownika budowy branży drogowej i kierownika robót branży sanitarnej. f) zaświadczenie o przynależności osób wskazanych w wykazie, jako kierownika budowy branży drogowej i kierownika robót branży sanitarnej , do Izby Inżynierów Budownictwa; 5) sytuacji ekonomicznej i finansowej ; dla udokumentowania przedłożą : - wykażą posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wg załącznika nr 2 do SIWZ ) , b) oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ ); c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], d) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia (2004-2009), a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 200 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane /są wykonywane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ); e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, jako kierownik budowy branży drogowej i kierownik robót branży sanitarnej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji); f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował (Załącznik Nr 6 do SIWZ - jeśli nie dotyczy - wpisać w formularzu - Nie dotyczy), g) oświadczenie o gotowości przyjęcia funkcji kierownika budowy branży drogowej (załącznik Nr 7 do SIWZ), h) oświadczenie o gotowości przyjęcia funkcji kierownika robót branży sanitarnej drogowej (załącznik Nr 8 do SIWZ), i) uprawnienia budowlane osób wskazanych, jako kierownika budowy branży drogowej i kierownika robót branży sanitarnej , j) zaświadczenie o przynależności osób wskazanych w wykazie, jako kierownika budowy branży drogowej i kierownika robót branży sanitarnej , do Izby Inżynierów Budownictwa; k) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90

  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój Nr 105 ( I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój Nr 12 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

BURMISTRZ WOLINA

mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz

 

 

 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 OgA_oszenie_o_zamA_wieniu__-parking.doc 2009-10-12 14:46:59 44,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 dokumentacja.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-10-12 14:47:00 1,9MB 175 razy
2 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-10-12 14:47:00 305,5KB 181 razy
Wynik postępowania
1 UNIEWAA_NIENIE___POSTA_POWANIA.doc 2009-12-08 14:48:57 23,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 12-10-2009 14:46
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 12-10-2009
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 08-12-2009 14:48