Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Budowa dróg i ciągów pieszych w ul. Łąkowej w Wisełce wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej.


Znak sprawy: BIG/HP. 341- 24/ 2009 Data: 05.10.2009 r.

Wolin: BUDOWA DRÓG i CIĄGÓW PIESZYCH W UL. ŁĄKOWEJ W WISEŁCE WRAZ Z WYKONANIEM KANALIZACJI DESZCZOWEJ
Numer ogłoszenia: 345156 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DRÓG i CIĄGÓW PIESZYCH W UL. ŁĄKOWEJ W WISEŁCE WRAZ Z WYKONANIEM KANALIZACJI DESZCZOWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa dróg i ciągów pieszych w ul. Łąkowej w Wisełce wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi wykonawca robót wchodzą: 1) Obsługa geodezyjna zadania, 2) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego prowadzonymi robotami drogowymi, 3) Pełna obsługa laboratoryjna nad prowadzonymi robotami, 4) Koszty opracowania badania laboratoryjnego, których wykonawcą będzie Politechnika Szczecińska Katedra Dróg i Mostów, na zastosowane do budowy nawierzchni elementy betonowe (kostka krawężnik, obrzeże), 5) Zmiana organizacji ruchu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia na terenie miejscowości Wisełka w obszarze realizowanej inwestycji , 6) Dokumentacja geodezyjna powykonawcza wraz z wykazem wykonanych powierzchni , 7) Zgłoszenie na 7 dni przed przystąpieniem do prac ziemnych i uzyskanie zgody na ich wykonanie w: a) Energetyce Szczecińskiej S.A. Rejon Energetyczny Międzyzdroje, b) Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolinie, c) Zakładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. w Świnoujściu, 8) Oznakowanie wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Zakres prac drogowych określony został w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej i.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.13.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , - dla udokumentowania przedłożą: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - dla udokumentowania przedłożą: a) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia (2004-2009), a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 300 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane /są wykonywane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ); 3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, - udokumentowanie poprzez oświadczenie; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, - dla udokumentowania przedłożą: a) wykaz osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy branży drogowej, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze (załącznik Nr 4 do SIWZ), b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował (Załącznik Nr 5 do SIWZ - jeśli nie dotyczy - wpisać w formularzu - Nie dotyczy), c) oświadczenie o gotowości przyjęcia funkcji kierownika budowy branży drogowej (załącznik Nr 6 do SIWZ) , d) uprawnienia budowlane osoby wskazanej jako kierownika budowy, e) zaświadczenie o przynależności osoby wskazanej jako kierownika budowy do Izby Inżynierów Budownictwa; 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie -zamówienia, dla udokumentowania przedłożą : - wykażą posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.) - oświadczenie.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wg załącznika nr 2 do SIWZ ) , b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], c) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia (2004-2009), a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 300 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane /są wykonywane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ); d) wykaz osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy branży drogowej, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze (załącznik Nr 4 do SIWZ), e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował (Załącznik Nr 5 do SIWZ - jeśli nie dotyczy - wpisać w formularzu - Nie dotyczy), f) oświadczenie o gotowości przyjęcia funkcji kierownika budowy drogowej (załącznik Nr 6 do SIWZ), g) uprawnienia budowlane osoby wskazanej jako kierownika budowy, h) zaświadczenie o przynależności osoby wskazanej jako kierownika budowy do Izby Inżynierów Budownictwa, i) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

 

  • 1 - Cena - 90

  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 105 ( I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój Nr 12 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

 

BURMISTRZ WOLINA

mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz

 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogA_oszenie_o_zamA_wieniu.doc 2009-10-05 14:20:18 42KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-10-05 14:20:18 27KB 176 razy
2 PDF_-_ul._A_A_kowa_-_ETAP_I.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-10-05 14:21:03 2,3MB 190 razy
3 PRZEDMIAR_-_kanalizacja_deszczowa.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-10-22 12:31:01 46,8KB 92 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Modyfikacja_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-10-13 14:32:48 23KB
2 Modyfkacja_z_dnia_22_10_2009_r_.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-10-22 12:27:34 64KB
3 OdpowiedAo_na_pytania_-pismo_z_dnia_23.10.2009_r..doc Po terminie otwarcia ofert 2009-10-23 09:14:49 30KB
Wynik postępowania
1 Informacja_o__wyborze__najkorzystniejszej_oferty.doc 2009-11-04 12:33:31 36KB
Udzielenie zamówienia
1 Udzielenie_zamA_wienia.doc 2009-11-23 08:09:18 37,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 05-10-2009 14:20
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 05-10-2009
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 10-02-2010 12:07