Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przebudowa nawierzchni w ulicy Słowiańskiej w Wolinie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Zamkową do skrzyżowania z ul. Małą


Nasz znak: BIG/ISz.341-20/2009

Wolin: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI W ULICY SŁOWIAŃSKIEJ W WOLINIE NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z ULICĄ ZAMKOWĄ DO SKRZYŻOWANIA Z UL. MAŁĄ
Numer ogłoszenia: 130425 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI W ULICY SŁOWIAŃSKIEJ W WOLINIE NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z ULICĄ ZAMKOWĄ DO SKRZYŻOWANIA Z UL. MAŁĄ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI W ULICY SŁOWIAŃSKIEJ W WOLINIE NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z ULICĄ ZAMKOWĄ DO SKRZYŻOWANIA Z UL. MAŁĄ Zakres prac objętych zamówieniem określony został szczegółowo w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ. W zakres zamówienia wchodzi ponadto: 1) Obsługa geodezyjna zadania, 2) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami drogowymi, 3) Pełna obsługa laboratoryjna nad prowadzonymi robotami, 4) Koszty opracowania badania laboratoryjnego których wykonawcą będzie Politechnika Szczecińska Katedra Dróg i Mostów, na zastosowane do budowy nawierzchni materiały (kostka betonowa, krawężnik, obrzeże, masa asfaltowa), 5) Zmiana organizacji ruchu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia pomiędzy ulicami Mickiewicza, Świerczewskiego, Słowiańską , Jaracza, Kościelną, Sienkiewicza, Małą i Prostą w Wolinie, 6) Dokumentacja geodezyjna powykonawcza wraz z wykazem powierzchni wykonanych nawierzchni, 7) Zgłoszenie na 7 dni przed przystąpieniem do prac ziemnych i uzyskanie zgody na ich rozpoczęcie w: a - Energetyce Szczecińskiej S.A. Rejon Energetyczny Międzyzdroje, b - Zakładzie Gazowniczym w Szczecinie - Rejon Świnoujście, c- Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolinie, d- Zakładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. w Świnoujściu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.42-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , - dla udokumentowania przedłożą: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - dla udokumentowania przedłożą: a) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia (2004-2009), a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 400 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane /są wykonywane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ); 3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, - udokumentowanie poprzez oświadczenie; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, - dla udokumentowania przedłożą: a) wykaz osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy branży drogowej, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze (załącznik Nr 4 do SIWZ), b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował (Załącznik Nr 5 do SIWZ - jeśli nie dotyczy - wpisać w formularzu - Nie dotyczy), c) oświadczenie o gotowości przyjęcia funkcji kierownika budowy branży drogowej (załącznik Nr 6 do SIWZ) , d) uprawnienia budowlane osoby wskazanej jako kierownika budowy, e) zaświadczenie o przynależności osoby wskazanej jako kierownika budowy do Izby Inżynierów Budownictwa; 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - udokumentowane poprzez oświadczenie: 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.) - oświadczenie.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia, zgodne z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i wyszczególnione: w § 1 ust. 1 pkt 2, ust. 2 pkt 1, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami), tj.: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wg załącznika nr 2 do SIWZ ) , b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], c) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia (2004-2009), a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 400 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane /są wykonywane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ); d) wykaz osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy branży drogowej, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze (załącznik Nr 4 do SIWZ), e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował (Załącznik Nr 5 do SIWZ - jeśli nie dotyczy - wpisać w formularzu - Nie dotyczy), f) oświadczenie o gotowości przyjęcia funkcji kierownika budowy branży drogowej (załącznik Nr 6 do SIWZ), g) uprawnienia budowlane osoby wskazanej jako kierownika budowy, h) zaświadczenie o przynależności osoby wskazanej jako kierownika budowy do Izby Inżynierów Budownictwa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, I piętro, pok. 103.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, parter, pok. 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 OgA_oszenie.doc 2009-08-11 08:30:37 41KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-08-11 08:30:37 289,5KB 56 razy
2 zalacznik_nr_8.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-08-11 08:34:41 114,3KB 58 razy
3 zalacznik_nr_9.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-08-11 08:35:15 1,0MB 57 razy
4 dokumentacja.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-08-11 08:39:10 14,3MB 53 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 WyajA_nienia__i_modyfikacja_SIWZ_-26.08.2009_r..doc Po terminie otwarcia ofert 2009-08-27 09:10:43 30KB
Wynik postępowania
1 Informacja_o__wyborze__najkorzystniejszej_oferty.doc 2009-09-07 14:20:49 34,5KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszenie__o_udzieleniu__zamA_wienia_(3).doc 2009-11-09 12:51:59 31KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 11-08-2009 08:30
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ilona Szkudlarek 11-08-2009
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 09-11-2009 12:51