Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1 355 000,00 pln przeznaczonego na sfinansowanie zadań inwestycyjnych wymienionych w uchwale nr XXXIX/377/09 Rady Miejskiej w Wolinie z dnia 27 stycznia 2009 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu.


Znak sprawy : BIG/HP. 341 -8 / 2009 Data : 03.04.2009 r.

Wolin: UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 1 355 000,00 PLN PRZEZNACZONEGO NA SFINANSOWANIE ZADAŃ INWESTYCYJNYCH WYMIENIONYCH W UCHWALE NR XXXIX/377/09 RADY MIEJSKIEJ W WOLINIE Z DNIA 27 STYCZNIA 2009 R. W SPRAWIE ZACIĄGNIĘCIA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU
Numer ogłoszenia: 91178 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 1 355 000,00 PLN PRZEZNACZONEGO NA SFINANSOWANIE ZADAŃ INWESTYCYJNYCH WYMIENIONYCH W UCHWALE NR XXXIX/377/09 RADY MIEJSKIEJ W WOLINIE Z DNIA 27 STYCZNIA 2009 R. W SPRAWIE ZACIĄGNIĘCIA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciągnięty kredyt zostanie przeznaczony zgodnie z powołaną wyżej uchwałą na sfinansowanie zadań inwestycyjnych ujętych w planie rzeczowo - finansowym pod nazwą: 1. zadanie inwestycyjne pn. Wymiana pokrycia dachowego w Publicznej Szkole Podstawowej w Kołczewie 200 000,00 zł 2. zadanie inwestycyjne pn. Budowa infrastruktury w ul. Leśnej i Trygława w Wolinie 100 000,00 zł 3. zadanie inwestycyjne pn. Wykonanie projektu technicznego i budowa ul. Łąkowej w Wisełce wraz z jej odwodnieniem i budową kanalizacji sanitarnej od budynku nr 10 do budynku nr 14 200 000,00 zł 4. zadanie inwestycyjne pn. Budowa infrastruktury i wspólnej marki turystycznej Zachodniopomorskiego Szlaku Żeglarskiego w części dotyczącej Gminy Wolin (przygotowanie formalno - prawne i w części dokumentacji). 90 000,00 zł 5. zadanie inwestycyjne pn. Zabezpieczenie udziału w zakresie budowy ciągu pieszego przy drodze nr 102 w Kołczewie 65 000,00 zł 6. zadanie inwestycyjne pn. Budowa parkingów dla samochodów osobowych przy ciągu pawilonów handlowych na ul. Świerczewskiego w Wolinie 500 000,00 zł 7. zadanie inwestycyjne pn. Budowa świetlicy wiejskiej w Uninie 150 000,00 zł 8. zadanie inwestycyjne pn. Budowa wodociągu w ul. Kasztanowej w miejscowości Wisełka 50 000,00 zł 2. Warunki Zamawiającego do przedmiotu zamówienia: 1) Kredyt będzie zaciągnięty jednorazowo w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. 2) Kredyt winien być przekazany na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, w dniu następnym po złożeniu zapotrzebowania. 3) Spłata kapitału kredytu w 2 ratach rocznych do 30 czerwca i 30 września każdego roku, w latach 2010 - 2017. 4) Spłata odsetek kwartalnie, począwszy od 2010 r. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo finansowania z kredytu zadań inwestycyjnych zrealizowanych i rozpoczętych ( dot. zadań wym. w uchwale) przed wszczęciem procedury o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 6) Szczegółowe warunki Zamawiającego do przedmiotu zamówienia ustalone są w Załączniku Nr 3 do niniejszego wniosku, które będą załącznikiem SIWZ i stanowią ISTOTNE DLA ZAMAWIAJĄCEGO POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY JAKO WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , dla udokumentowania przedłożą : - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , - aktualny odpis z właściwego rejestru. W przypadku banku państwowego wystarcza podanie rocznika numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku. .Aktualność dokumentu rejestrowego powinna być potwierdzona złożonym na nim oświadczeniem przez osobę podpisującą ofertę, że dane zawarte w przedstawionym dokumencie są aktualne; - zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku. W przypadku banku państwowego, wystarcza podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku. Aktualność dokumentu rejestrowego powinna być potwierdzona złożonym na nim oświadczeniem przez osobę podpisującą ofertę, że dane zawarte w przedstawionym dokumencie są aktualne; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, dla udokumentowania przedłożą oświadczenie, 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, tj. . dla udokumentowania przedłożą oświadczenie 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dla udokumentowania przedłożą: oświadczenie oraz -upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy osoby podpisującej ofertę, w przypadku , gdy ofertę podpisały osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź w innym dokumencie składającym się na ofertę, Oferta musi zawierać wszelkie dokumenty (pełnomocnictwa, wyciągi z regulaminów organizacyjnych, statutów, wyciągi z rejestru handlowego), które w sposób nie budzący wątpliwości potwierdzą uprawnienia tychże osób do reprezentacji składania oświadczeń. 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dla udokumentowania przedłożą oświadczenie 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). dla udokumentowania przedłożą oświadczenie ..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( załącznik Nr 2 do SIWZ) ;. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru. W przypadku banku państwowego wystarcza podanie rocznika numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku. Aktualność dokumentu rejestrowego powinna być potwierdzona złożonym na nim oświadczeniem przez osobę podpisująca ofertę, że dane zawarte w przedstawionym dokumencie są aktualne; 3) zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku. W przypadku banku państwowego, wystarcza podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku; 4) upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy osoby podpisującej ofertę, w przypadku, gdy ofertę podpisały osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź w innym dokumencie składającym się na ofertę, Oferta musi zawierać wszelkie dokumenty (pełnomocnictwa, wyciągi z regulaminów organizacyjnych, statutów, wyciągi z rejestru handlowego), które w sposób nie budzący wątpliwości potwierdzą uprawnienia tychże osób do reprezentacji składania oświadczeń..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: urzad Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 105 (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin , pokój Nr 12( parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 OgA_oszenie_o_zamA_wieniu.doc 2009-04-06 12:52:27 44,5KB
2 Zmina_ogloszenia_UZP.doc 2009-04-07 15:06:10 22KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 Specyfikacja__-_kredyt__kwiecieA__2009__r_.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-04-06 12:52:27 208,5KB 40 razy
2 Budzet_2007.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-15 12:37:01 446,5KB 7 razy
3 budzet_2008.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-15 12:37:18 468,3KB 14 razy
4 Budzet_2009.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-15 12:37:35 594,0KB 13 razy
5 informacja_o_stanie_mienia_komunalnego.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-15 12:38:29 2,2MB 11 razy
6 inne.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-15 12:38:47 587,2KB 9 razy
7 rb27s2007.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-15 12:39:16 1,2MB 13 razy
8 rb-27s2007.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-15 12:46:57 1,0MB 10 razy
9 rb27s2008.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-15 12:46:57 1,1MB 11 razy
10 rb28s2007.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-15 12:46:57 2,8MB 10 razy
11 rb28s2008.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-15 12:46:57 3,1MB 12 razy
12 rbn2007.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-15 12:46:57 200,5KB 10 razy
13 rbn2008.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-15 12:46:57 144,8KB 6 razy
14 rbnds2007.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-15 12:46:57 143,8KB 11 razy
15 Rbz2007.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-15 12:46:57 439,1KB 6 razy
16 regionalna_izba_obrachunkowa_w_szczecinie.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-15 12:46:57 1,3MB 12 razy
17 statut.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-15 12:46:57 3,1MB 11 razy
18 wykonanie_budzetu_2007.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-15 12:46:57 286,5KB 9 razy
19 wykonanie_budzetu_2008.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-15 12:46:57 475,8KB 16 razy
20 rbz2008.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-04-15 12:47:15 255,0KB 10 razy
21 inne_dokumenty.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-04-17 11:09:46 765,6KB 620 razy
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 przedA_uA_enie_terminu__skA_adania_ofert.doc 2009-04-07 15:06:29 22KB
Wynik postępowania
1 Informacja_o__wyborze__najkorzystniejszej_oferty.doc 2009-05-05 13:09:51 24,5KB
2 ZP-21.doc 2009-05-05 13:09:59 32KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszneie_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc 2009-05-11 07:45:21 38KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 06-04-2009 12:52
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 06-04-2009
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 11-05-2009 07:45