Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Wykonywanie prac planistycznych w 2009 r. związanych ze sporządzeniem projektu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz opiniowaniem projektów podziału, w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.


Znak sprawy : BIG/HP. 341 -40 / 2008 31.12.2008 r.

Wolin: Wykonywanie prac planistycznych w 2009 r. związanych ze sporządzeniem projektu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz opiniowaniem projektów podziału, w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Numer ogłoszenia: 385091 - 2008; data zamieszczenia: 31.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac planistycznych w 2009 r. związanych ze sporządzeniem projektu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz opiniowaniem projektów podziału, w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) Sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w terminie do 1,5 miesiąca od przekazania wniosku , w tym: a) dokonanie analizy warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, wynikających z obowiązujących przepisów, b) dokonanie analizy stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji , c) uzgodnienie projektu decyzji, zgodnie z art. 53 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - wskazanie organów do poszczególnych decyzji. 2) Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy dla pozostałych inwestycji, w terminie do 1,5 miesiąca od przekazania wniosku, w tym: a) przeprowadzenie analizy, o której mowa w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie sposobu ustalenia wymagań dotyczących zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1588), wraz z wykonaniem dokumentacji fotograficznej, b) uzgodnienie projektu decyzji, zgodnie z art. 53 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - wskazanie organów do poszczególnych decyzji. 3) Ustalanie zasad podziału nieruchomości oraz sporządzanie projektu postanowienia opiniującego podział, w terminie do 1 miesiąca od przekazania wniosku. 4) Opracowanie w razie konieczności decyzji i postanowień odmownych w wyżej wym. zakresie. 5) W przypadku dodatkowych uwag wskazanych przez Organy uzgadniające projekty decyzji (w trybie art. 106 Kpa) Architekt jest zobowiązany w ostatecznej wersji projektu decyzji uwzględnić te uwagi . Przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu może od bywać się w siedzibie urbanisty / architekta , po uprzednim przekazaniu materiałów przez Zamawiającego. Każda decyzja winna być opracowana zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, wnioskiem, oraz przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80, poz. 717 ze zmianami), przepisami szczególnymi dotyczącymi danej sprawy i przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zmianami ). 71.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , dla udokumentowania przedłożą : a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3) dysponują niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, - udokumentowanie poprzez oświadczenie 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. a) wykażą osoby, które będą wykonywać zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, b) przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował, c) przedłożą uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia, d) przedłożą aktualne zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów . znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - udokumentowanie poprzez oświadczenie ; 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.) - oświadczenie.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [ wg załącznika nr 2 do SIWZ ) , 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności [wg załącznika Nr 3 do SIWZ], 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wg załącznika nr 4 do SIWZ) , 5) uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia, 6) aktualne zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie , 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23, pokój 105 ( I pietro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23, pokój 115 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Z up. BURMISTRZA

inż. Ryszard Mróz

Zastępca Burmistrza

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie.doc 2009-01-02 18:08:21 38,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-01-02 18:08:21 21KB 33 razy
Wynik postępowania
1 Powiadomienie___o_wyborze_oferty_-_deczyje_urbanistyczne.doc 2009-02-03 14:56:42 25,5KB
2 ZaA_A_cznik__do___informacji_o_wyborze_oferty.doc 2009-02-03 14:56:55 42KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszneie__o__zwarciu_umowy.doc 2009-02-12 18:59:52 32,5KB
2 zmiana_ogloszenia__o_udzieleniu_zamA_wienia.doc 2009-02-20 10:36:33 27KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 02-01-2009 18:08
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 02-01-2009
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 20-02-2009 10:36