Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami ogólnobudowlanymi zlecanymi przez Gminę Wolin 2009 r. oraz sporządzanie kosztorysów i rozliczanie zużycia materiałów budowlanych.


Znak sprawy : BIG/HP. 341-33/08 Data: 21.11.2008 r.

Wolin: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami ogólnobudowlanymi zlecanymi przez Gminę Wolin 2009 r. oraz sporządzanie kosztorysów i rozliczanie zużycia materiałów budowlanych.
Numer ogłoszenia: 327537 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami ogólnobudowlanymi zlecanymi przez Gminę Wolin 2009 r. oraz sporządzanie kosztorysów i rozliczanie zużycia materiałów budowlanych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: 1) Wykonywanie nadzoru, 2) Opracowywanie kosztorysów wstępnej kwalifikacji ekonomicznej przedsięwzięcia w 2009 r. 3) Rozliczanie materiałów budowlanych zużytych do realizacji zadań wykonywanych we własnym zakresie przez Urząd Miasta w Wolinie w 2009 r. 4) Zamawiający wymaga , aby podczas realizacji robót inwestycyjnych w zakresie danej branży nadzór był obowiązkowo wykonywany dwa razy w tygodniu, udokumentowany wpisem do dziennika budowy, oraz na każdorazowe wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.52.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , - dla udokumentowania przedłożą : a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wg. załącznika nr 2 do SIWZ) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ]; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - dla udokumentowania przedłożą : - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej dwóch usług nadzoru nad robotami budowlanymi danej branży o wartości co najmniej 50 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzory te zostały wykonane należycie ( wg załącznika nr 4 do SIWZ i dołączyć referencje) , 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, - udokumentowanie poprzez oświadczenie 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - dla udokumentowania:: a) wykażą osoby, które będą wykonywać zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, b) przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował, b) przedłożą uprawnienia osób wskazanych do wykonywania przedmiotu zamówienia odpowiednio w danej branży oraz zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o członkostwie w Izbie . 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - udokumentowanie poprzez oświadczenie ; 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.) - oświadczenie.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [ wg załącznika nr 2 do SIWZ ) , 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności [wg załącznika Nr 3 do SIWZ], 4) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej dwóch usług nadzoru nad robotami budowlanymi danej branży o wartości pow. 50 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzory te zostały wykonane należycie ( wg załącznika nr 4 do SIWZ i dołączyć referencje) , 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wg załącznika nr 5 do SIWZ) , 6) uprawnienia do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, 7) zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o członkostwie w Izbie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin , pokój 105 (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój nr 12 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży budowlanej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2009 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2009 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres wchodzi: 1) Wykonywanie nadzoru, 2) Opracowywanie kosztorysów wstępnej kwalifikacji ekonomicznej przedsięwzięcia w 2009 r. 3) Rozliczanie materiałów budowlanych zużytych do realizacji zadań wykonywanych we własnym zakresie przez Urząd Miasta w Wolinie w 2009 r. 4) Zamawiający wymaga , aby podczas realizacji robót inwestycyjnych w zakresie danej branży nadzór był obowiązkowo wykonywany dwa razy w tygodniu, udokumentowany wpisem do dziennika budowy, oraz na każdorazowe wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2009.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży sanitarnej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2009 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2009 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres wchodzi: 1) Wykonywanie nadzoru, 2) Opracowywanie kosztorysów wstępnej kwalifikacji ekonomicznej przedsięwzięcia w 2009 r. 3) Rozliczanie materiałów budowlanych zużytych do realizacji zadań wykonywanych we własnym zakresie przez Urząd Miasta w Wolinie w 2009 r. 4) Zamawiający wymaga , aby podczas realizacji robót inwestycyjnych w zakresie danej branży nadzór był obowiązkowo wykonywany dwa razy w tygodniu, udokumentowany wpisem do dziennika budowy, oraz na każdorazowe wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2009.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży drogowej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2009r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2009 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres wchodzi: 1) Wykonywanie nadzoru, 2) Opracowywanie kosztorysów wstępnej kwalifikacji ekonomicznej przedsięwzięcia w 2009 r. 3) Rozliczanie materiałów budowlanych zużytych do realizacji zadań wykonywanych we własnym zakresie przez Urząd Miasta w Wolinie w 2009 r. 4) Zamawiający wymaga , aby podczas realizacji robót inwestycyjnych w zakresie danej branży nadzór był obowiązkowo wykonywany dwa razy w tygodniu, udokumentowany wpisem do dziennika budowy, oraz na każdorazowe wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2009.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży elektrycznej , zlecanymi przez Gminę Wolin w 2009r. w oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2009 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres wchodzi: 1) Wykonywanie nadzoru, 2) Opracowywanie kosztorysów wstępnej kwalifikacji ekonomicznej przedsięwzięcia w 2009 r. 3) Rozliczanie materiałów budowlanych zużytych do realizacji zadań wykonywanych we własnym zakresie przez Urząd Miasta w Wolinie w 2009 r. 4) Zamawiający wymaga , aby podczas realizacji robót inwestycyjnych w zakresie danej branży nadzór był obowiązkowo wykonywany dwa razy w tygodniu, udokumentowany wpisem do dziennika budowy, oraz na każdorazowe wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2009.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

BURMISTRZ WOLINA

 

mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie.doc 2008-11-24 10:29:50 50,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-11-24 10:29:50 259,5KB 51 razy
Wynik postępowania
1 Informacja_o_wyborze_oferty.doc 2008-12-29 10:46:59 28,5KB
2 ZaA_A_cznik_do_informacji_o_wyborze_oferty.doc 2008-12-29 10:47:07 46KB
Udzielenie zamówienia
1 OgA_oszneie__o_udzielenu_zamowienia.doc 2009-01-13 14:36:53 49KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 24-11-2008 10:29
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 24-11-2008
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 13-01-2009 14:36