Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Budowa sieci wodociągowej z Korzęcina do Korzęcin - Kolonia z rur pe ? 50 i 63 i z Korzęcina do Jarzębowa z rur pe 125 i 160 wraz z budową przyłączy do posesji.


Nasz znak: BIG/HP. 341-25/08 Data: 01.09.2008 r.

Wolin: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z KORZĘCINA DO KORZĘCIN - KOLONIA Z RUR PE ? 50 I 63 I Z KORZĘCINA DO JARZĘBOWA Z RUR PE 125 I 160 WRAZ Z BUDOWĄ PRZYŁĄCZY DO POSESJI
Numer ogłoszenia: 206046 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, fax. 091 3261333.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.wolin.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z KORZĘCINA DO KORZĘCIN - KOLONIA Z RUR PE ? 50 I 63 I Z KORZĘCINA DO JARZĘBOWA Z RUR PE 125 I 160 WRAZ Z BUDOWĄ PRZYŁĄCZY DO POSESJI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi wykonawca robót wchodzą : 1) Budowa sieci wodociągowej wraz z budową przyłączy do posesji , 2) Obsługa geodezyjna zadania, 3) Zajęcie pasa drogowego , 4) Oznakowanie wodociągu na gruncie , 5) Uzgodnienie z zarządzającym siecią wodociągową -WODOCIĄGI ZACHODNIOPOMORSKIE Spółka z .o. o w Goleniowie - terminu włączenia wybudowanego odcinka do sieci wodociągowej, 6) Koszty czasowego zajęcia terenów upraw rolnych przez które prowadzona będzie sieć wodociągowa, 7) Przywrócenia terenu do stanu pierwotnego - odtworzenie nawierzchni. Dodatkowe ustalenia : W przypadku wykonywania prac budowlanych sieci wodociągowej w odległości mniejszej niż 1,5 m roboty ziemne należy wykonywać ręcznie . Zakres prac budowlano montażowych określony został w Przedmiarze robót, Specyfikacji technicznej i Projekcie budowlanym, stanowiących załącznik Nr 9, 10 i 11 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, dla udokumentowania spełnienia warunku : a) przedłożą oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , b) posiadają i przedłożą aktualny wpis do rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu terminu składania ofert. c) przedłożą aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; d) przedłożą aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert [ (dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. Nr 197, poz. 1661), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; e) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu i przedłożą aktualne zaświadczenie potwierdzające odpowiednio stan faktyczny Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego i przedłożą w tym zakresie zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,. dla udokumentowania spełnienia warunku przedłożą:: - wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 300 000 zł każda, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane . 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia udokumentowanie poprzez oświadczenie 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dla spełnienia warunku: - wykażą, iż dysponują osobami, które będą pełnić funkcję kierownika budowy branży sanitarnej i drogowej oraz przedłożą odpowiednie uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osoby wskazanej na kierownika budowy danej branży . 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dla spełnienia warunku przedłożą : a) wykażą posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.). - oświadczenie.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 5 do SIWZ) b) oświadczenie Wykonawcy (wg załącznika nr 6 do SIWZ) c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, P. z. p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , e) aktualną informację z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawne nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawne nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , i) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 300 000 zł każda, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika Nr 3 do SIWZ ) oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane, j) wykaz osób , które będą pełnić funkcję kierowników budowy w branżach : sanitarnej i drogowej, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówieniu, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze (wg załącznika Nr 4 do SIWZ) , k) oświadczenia o gotowości przyjęcia funkcji kierownika budowy w branży sanitarnej i drogowej (wg załącznika nr 7 A i 7 B do SIWZ) . l) uprawnienia budowlane osób wskazanych jako kierowników budowy w branżach : sanitarnej i drogowej , m) zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o członkostwie w Izbie osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 103 (I piętro) Ilona Szkudlarek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Wolinie, 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23, pokój Nr 12( parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 21.10.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa sieci wodociągowej z Korzęcina do Jarzębowa z rur PE ? 125 i 160 wraz z budową przyłączy do posesji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: 1) Budowa sieci wodociągowej wraz z budową przyłączy do posesji , 2) Obsługa geodezyjna zadania, 3) Zajęcie pasa drogowego , 4) Oznakowanie wodociągu na gruncie , 5) Uzgodnienie z zarządzającym siecią wodociągową -WODOCIĄGI ZACHODNIOPOMORSKIE Spółka z .o. o w Goleniowie - terminu włączenia wybudowanego odcinka do sieci wodociągowej, 6) Koszty czasowego zajęcia terenów upraw rolnych przez które prowadzona będzie sieć wodociągowa, 7) Przywrócenia terenu do stanu pierwotnego - odtworzenie nawierzchni. Dodatkowe ustalenia : W przypadku wykonywania prac budowlanych sieci wodociągowej w odległości mniejszej niż 1,5 m roboty ziemne należy wykonywać ręcznie . Zakres prac budowlano montażowych określony został w Przedmiarze robót, Specyfikacji technicznej i Projekcie budowlanym, stanowiących załącznik Nr 9, 10 i 11 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa sieci wodociągowej Korzecin do Korzęcin -Kolonia z rur PE ? 50 i 63 wraz z budową przyłączy do posesji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamowienia : 1) Budowa sieci wodociągowej wraz z budową przyłączy do posesji , 2) Obsługa geodezyjna zadania, 3) Zajęcie pasa drogowego , 4) Oznakowanie wodociągu na gruncie , 5) Uzgodnienie z zarządzającym siecią wodociągową -WODOCIĄGI ZACHODNIOPOMORSKIE Spółka z .o. o w Goleniowie - terminu włączenia wybudowanego odcinka do sieci wodociągowej, 6) Koszty czasowego zajęcia terenów upraw rolnych przez które prowadzona będzie sieć wodociągowa, 7) Przywrócenia terenu do stanu pierwotnego - odtworzenie nawierzchni. Dodatkowe ustalenia : W przypadku wykonywania prac budowlanych sieci wodociągowej w odległości mniejszej niż 1,5 m roboty ziemne należy wykonywać ręcznie . Zakres prac budowlano montażowych określony został w Przedmiarze robót, Specyfikacji technicznej i Projekcie budowlanym, stanowiących załącznik Nr 9, 10 i 11 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie.doc 2008-09-02 10:36:36 52KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_-_budowa_wodociagu_Korzecin_-_Jarzebowo.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-09-02 10:36:36 29KB 91 razy
2 Rysunek_Nr_2_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-09-02 14:43:56 133,0KB 117 razy
3 Rysunek_Nr_3_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-09-02 14:44:13 131,7KB 110 razy
4 Rysunek_Nr_4_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-09-02 14:44:30 158,9KB 97 razy
5 Rysunek_Nr_6_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-09-02 14:44:43 101,1KB 102 razy
6 Rysunek_Nr_7_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-09-02 14:45:31 63,1KB 101 razy
7 Rysunek_Nr_8_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-09-02 14:45:39 62,2KB 689 razy
8 Rysunek_Nr_11_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-09-02 14:46:07 60,3KB 93 razy
9 Rysunek_Nr_12_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-09-02 14:46:23 66,0KB 90 razy
10 Rysunek_Nr_13_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-09-02 14:46:41 66,3KB 210 razy
11 Rysunek_Nr_14_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-09-02 14:46:53 92,8KB 92 razy
12 Rysunek_Nr_15_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-09-02 14:47:13 78,5KB 100 razy
13 Rysunek_16_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-09-02 14:47:28 51,6KB 119 razy
14 Rysunek_Nr_17_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-09-02 14:47:42 97,5KB 105 razy
15 Rysunek_Nr_18_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-09-02 14:47:55 52,1KB 93 razy
16 Rysunek_Nr_19_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-09-02 14:48:06 114,9KB 95 razy
17 Specyfikacja.rtf Po terminie otwarcia ofert 2008-09-03 08:04:51 211,9KB 88 razy
18 Przedmiary.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-09-03 11:04:24 1,6MB 71 razy
19 11,04____1111__OPIS_TECHNICZNY.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-09-03 11:04:50 73,3KB 376 razy
20 dwg.zip Po terminie otwarcia ofert 2008-09-18 09:42:33 453,8KB 51 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 OdpowiedAo_na_wniosek.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-09-22 08:37:59 26KB
Wynik postępowania
1 Informacja_o__wyborze__najkorzystniejszej_oferty.doc 2009-01-08 14:08:35 40KB
Udzielenie zamówienia
1 OgA_oszenie_o_zawarciu_umowy.doc 2009-01-08 14:08:18 38,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 02-09-2008 10:36
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Krzysztof Konieczny 02-09-2008
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 08-01-2009 14:08