Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Słowiańskiej w Wolinie na odcinku od ul. Parkowej (studnia D - 46 poprzez D - 42 do S-1) i od ulicy Jaracza (studnia D - 10 do studni D - 42) wraz z do S-1) i od ulicy Jaracza (studnia D - 10 do studni D - 42) wraz z budową do rowu retencyjnego


Nasz znak :BIG/HP. 341-6/08

Wolin: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Słowiańskiej w Wolinie na odcinku od ul. Parkowej (studnia D - 46 poprzez D - 42 do S-1) i od ulicy Jaracza (studnia D - 10 do studni D - 42) wraz z budową do rowu retencyjnego
Numer ogłoszenia: 83899 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, fax 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Słowiańskiej w Wolinie na odcinku od ul. Parkowej (studnia D - 46 poprzez D - 42 do S-1) i od ulicy Jaracza (studnia D - 10 do studni D - 42) wraz z budową do rowu retencyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi wykonawca wchodzi : 1) Budowa kanalizacji, 2) Odtworzenie jezdni, 3) Obsługa geodezyjna zadania, 4) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami drogowymi, 5) Zmiana organizacji ruchu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia w pasach dróg powiatowych ul. Słowiańska , Jaracza Parkowej i Słowackiego, 6) Dokumentacja geodezyjna powykonawcza wraz z wykazem długości i średnic wykonanej sieci kanalizacji deszczowej, 7) Uzgodnienie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w szczecinie robót ziemnych wraz z kosztami zabezpieczenia ewentualnych znalezisk , 8) Zgłoszenie na 7 dni przed przystąpieniem do prac ziemnych i uzyskania zgody na ich wykonanie w: a- Energetyce Szczecińskiej S. A .Rejon Energetyczny Międzyzdroje, b- Zakładzie Gazowniczym w Szczecinie - Rejon Świnoujściu, c- Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wolinie, d- Zakładzie Telekomunikacji Polskiej S. A. w Świnoujściu Zakres prac określony został w Przedmiarze robót, Specyfikacji technicznej i Projekcie budowlanym, stanowiących załącznik Nr 8 do SIWZ, załącznik Nr 9 do SIWZ , załącznik Nr 10 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, dla udokumentowania spełnienia warunku : a) posiadają aktualny wpis do rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu terminu składania ofert. b) przedłożą aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; a. przedłożą aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert [ (dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. Nr 197, poz. 1661)]. c) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu i przedłożą aktualne zaświadczenie potwierdzające odpowiednio stan faktyczny Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , wystawne nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,. dla udokumentowania spełnienia warunku przedłożą:: - wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 500 000 zł każda, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane . 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia udokumentowanie poprzez oświadczenie 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dla spełnienia warunku: - wykażą, iż dysponują osobą, która będzie kierownikiem budowy branży sanitarnej i drogowej oraz przedłożą odpowiednie uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osoby wskazanej na kierownika budowy, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dla spełnienia warunku przedłożą : a) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 300 000,00 PLN , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( z informacji winna wynikać konkretne kwota), b) wykażą posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.). - oświadczenie

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 4 do SIWZ) b) oświadczenie Wykonawcy (wg załącznika nr 5 do SIWZ) c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, P. z. p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , e) aktualną informację z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawne nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawne nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , i) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 500 000 zł każda, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika Nr 2 do SIWZ ) oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane, j) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 300 000,00 PLN , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( z informacji winna wynikać konkretne kwota), k) wykaz osób , które będą pełnić funkcję kierowników budowy w branżach : sanitarnej i drogowej, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówieniu, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze (wg załącznika Nr 3 do SIWZ) , l) oświadczenia o gotowości przyjęcia funkcji kierownika budowy w branży sanitarnej i drogowej (wg załącznika nr 6 do SIWZ) . m) uprawnienia budowlane osób wskazanych jako kierowników budowy w branżach : sanitarnej i drogowej , n) zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o członkostwie w Izbie osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95

  • 2. Termin realizacji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Wolinie, 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23, pokój 105 (I Piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Wolinie, 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23, pokój 12 ( parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Og_oszenie.doc 2008-04-28 08:12:33 45,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-04-28 08:12:33 26KB 76 razy
2 Przedmiar_-_KD.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-04-28 08:12:56 77,3KB 85 razy
3 specyfikacje_KD_-_ul.S_OWIANSKA_W_WOLINIE.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-04-28 08:13:19 351,9KB 83 razy
4 projekt_budowlany_cz_I.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-04-28 14:25:39 549,9KB 93 razy
5 Projekt_budowlany_cz_III.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-04-28 14:41:03 6,7MB 88 razy
6 Projekt_budowlany_cz_II.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-04-28 14:44:03 17,4MB 68 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Modyfikacja.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-05-06 13:08:00 22KB
2 RYSUNEK_NR_4.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-05-06 13:08:46 2,7MB
3 RYSUNEK_NR_5.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-05-06 13:44:46 10,5MB
4 str._tytu_owa.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-05-09 13:19:14 1,6MB
5 str._1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-05-09 13:19:45 1,3MB
6 str._2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-05-09 13:20:15 1,3MB
7 str._3.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-05-09 13:20:37 820,9KB
8 str._4.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-05-09 13:21:01 1,0MB
9 str._5.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-05-09 13:21:49 1,0MB
10 str._6.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-05-09 13:22:14 1010,3KB
11 str._7.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-05-09 13:23:11 1,0MB
12 str._8.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-05-09 13:23:35 1,0MB
13 str._9.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-05-09 13:24:02 1,3MB
14 str._10.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-05-09 13:24:47 1,2MB
15 str._11.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-05-09 13:25:40 1023,9KB
16 str._12.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-05-09 13:26:12 1,0MB
17 str._13.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-05-09 13:26:42 1,4MB
18 str._14.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-05-09 13:27:04 770,1KB
19 odpowiedzi_na_pytania.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-05-09 14:21:58 47KB
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 PredA_uA_enie_terminu_skladania_ofert.doc 2008-05-19 14:14:50 23,5KB
Wynik postępowania
1 OGA_OSZENIE_O_WYBORZE_NAJKORZYSTNIEJSZEJ__OFERTY.doc 2008-06-06 11:58:07 30KB
Udzielenie zamówienia
1 udzielenie_zamA_wienia.doc 2008-10-24 15:25:34 34KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 28-04-2008 08:12
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Krzysztof Konieczny 28-04-2008
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 24-10-2008 15:25