Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Wymiana stolarki okiennej w Publicznej Szkole Podstawowej w Kołczewie


Nr sprawy : BIG/HP. 341-5/08

Wolin: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W KOŁCZEWIE
Numer ogłoszenia: 73451 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, fax 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W KOŁCZEWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi wykonawca wchodzi 1) demontaż istniejącej drewnianej stolarki okiennej , 2) dostawa i montaż stolarki okiennej z PCV , 3) dostawa i montaż wewnętrznych parapetów okiennych (szerokości 40 cm wykonanych z płyt wiórowych laminowanych) , 4) demontaż, dostawa i montaż zewnętrznych parapetów okiennych z blachy ocynkowanej powlekanej farbą proszkową w kolorze brązowym o szerokości w rozwinięciu 25 cm, 5) wykonanie obróbek tynkarskich ościeży okiennych zewnętrznych i wewnętrznych wraz z 2 krotnym malowaniem emulsyjnym . 6) wykonywanie raz w roku serwisu okien w okresie udzielonej gwarancji , Wykonawca przed złożeniem oferty winien sprawdzić bezpośrednio w obiekcie szkolnym podane w załączniku Nr 2 do SIWZ obmiary stolarki okiennej, uwzględniając te obmiary, zakres prac według przedmiotu zamówienia, przedmiaru robót w oferowanej cenie realizacji zamówienia. Realizacja robót objętych zamówieniem nastąpi w oparciu o następujące przepisy : - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami ) - Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano -montażowych z uwzględnieniem stanu prawnego . - Zamawiający zastrzega sobie prawo nie realizowania całego zakresu przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy najkorzystniejsza oferta będzie w znacznym stopniu przekraczać kwotę środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania. Wtedy zadania będzie realizowane w wielkości do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót został określony w załącznikach: a) Przedmiar robót, c) Formularz cenowy, zawierający wymiary i opis okien - załącznik nr 2 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 28.12.10.00-6, 45.42.11.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień dla udokumentowania przedłożą: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) , b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla udokumentowania wykażą : a) wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch zamówień polegających na dostawie i wymianie stolarki okiennej o wartości co najmniej 50.000,00 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane , b) -dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogiem ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zm.), wykażą osobę, która będzie kierownikiem budowy branży budowlanej i przedłożą odpowiednie uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osoby wskazanej na kierownika budowy jak również oświadczenie tej osoby o gotowości uczestnictwa w realizacji zamówienia . 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; dla udokumentowania wykażą: - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia dla udokumentowania oświadczenie

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie, wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch zamówień polegających na dostawie i wymianie stolarki okiennej o wartości co najmniej 50.000,00 zł. każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców (wg wzoru w zał. nr 6 do siwz) . 4) Dokumenty potwierdzające, zamówienia wymienione w załączniku nr 6 zostały wykonane należycie tj.: referencje. 5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru w zał. nr 7 do siwz). 6) Odpowiednie uprawnienia (branży budowlanej) osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia oraz oświadczenie tej osoby o gotowości uczestnictwa w realizacji zamówienia ( wg załącznika Nr 5 do siwz). 7) Zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o członkostwie w Izbie osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika. 8) Oświadczenie osoby wskazanej na kierownika budowy o gotowości uczestnictwa w realizacji zamówienia (wg załącznika Nr 5 do siwz) 9) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90

  • 2. Termin realizacji - 5

  • 3. Okres gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Wolinie, ul.Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 105, (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd MIasta w Wolinie, 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23 , pokój 12, (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Burmistrz Wolina

mgr inż. Eugeniusz Jssiewicz

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Og_oszenie.doc 2008-04-11 08:36:03 41,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SPECYFIKACJA_ISTOTNYCH_WARUNKOW_ZAMOWIENIA.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-04-11 08:36:03 13KB 90 razy
2 zalaczniki.zip Po terminie otwarcia ofert 2008-04-11 08:37:08 1,2MB 79 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Odpowiedz_na_pytania.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-04-17 11:37:51 28KB
2 Odpowiedz_na_pytania-17-04-2008r.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-04-17 14:33:33 29,5KB
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 Zmina_terminu_otwarcia_ofert.doc 2008-04-21 11:04:43 21,5KB
Wynik postępowania
1 OGA_OSZENIE_O_WYBORZE_NAJKORZYSTNIEJSZEJ__OFERT1.doc 2008-05-19 14:04:45 25,5KB
2 ZP_21.doc 2008-05-19 14:04:56 46,5KB
Udzielenie zamówienia
1 OgA_oszenie_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc 2008-06-06 11:58:38 32,5KB
2 Ogloszneie_o_zamA_wieniu.doc 2008-06-13 13:12:06 107,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 11-04-2008 08:36
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Krzysztof Konieczny 11-04-2008
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 13-06-2008 13:12