Budowa hali przeładunkowej odpadów komunalnych na terenie oczyszczalni ścieków w Wolinie przy ul. Mickiewicza 20 - II ETAP
Nasz znak: BIG/HP. 341- 4/2008 Data: 02. 04. 2008r .
Wolin: Budowa hali przeładunkowej odpadów komunalnych na terenie oczyszczalni ścieków w Wolinie przy ul. Mickiewicza 20 - II ETAP
Numer ogłoszenia: 66434 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, fax 091 3261333.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali przeładunkowej odpadów komunalnych na terenie oczyszczalni ścieków w Wolinie przy ul. Mickiewicza 20 - II ETAP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie i montaż konstrukcji stalowej hali, 2) Lekka obudowa ścian i dachu blachą trapezową , 3) Wewnętrzna instalacja elektryczna wraz z przyłączem, 4) Przyłącze wody wraz z instalacją wewnętrzną , 5) Obsługa geodezyjna zadania, 6) Oznakowanie i zabezpieczenie tereny bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami budowlanymi, 7) Dokumentacja geodezyjna powykonawcza, 8) Oznakowanie wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej , wodociągowej i energii elektrycznej .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.30.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, dla udokumentowania spełnienia warunku przedłożą:: a. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) , b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,. dla udokumentowania spełnienia warunku przedłożą:: - wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadającej swoim rodzajem robotom , stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 200 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane /są wykonywane należycie, 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia udokumentowanie poprzez oświadczenie 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dla spełnienia warunku: - wykażą, iż dysponują osobą, która będzie kierownikiem budowy branży budowlanej i przedłożą odpowiednie uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osoby wskazanej na kierownika budowy. 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dla spełnienia warunku przedłożą : a) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, b) wykażą posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.). - oświadczenie
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,, d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych , odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 200 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawcy ( wg Załącznika Nr 2 do SIWZ) oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że roboty budowlane zostały wykonane /są wykonywane należycie, f) wykaz osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy ( załącznik Nr 3) , g) odpowiednie uprawnienia (branży budowlanej) osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. h) zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o członkostwie w Izbie osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika . i) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Wolinie, 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23, pokój 105 (I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Wolinie, 72-510 Wolin, ul.Zamkowa 23, pokój Nr 12 (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 26.05.2008.
BURMISTRZ WOLINA
Z up. Burmistrza
inż. Ryszard Mróz
Z-ca Burmistrza
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Og_oszenie.doc | 2008-04-03 09:58:53 | 41KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-04-03 09:58:53 | 23KB | 69 razy |
2 | PRZEDMIAR__II_etap_hala_2008_cz._budowlana,_cz._elektryczna,_cz._sanitarna,.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-04-03 10:07:12 | 97KB | 64 razy |
3 | Architektura+Konstrukcja.rar Po terminie otwarcia ofert | 2008-04-03 10:09:01 | 5,3MB | 63 razy |
4 | IE.zip Po terminie otwarcia ofert | 2008-04-03 10:09:17 | 470,8KB | 46 razy |
5 | WOD-KAN.rar Po terminie otwarcia ofert | 2008-04-03 10:10:34 | 3,7MB | 51 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Odpowied__na_pytania.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-04-10 08:02:08 | 26KB | |
2 | Odpowiedz_na_pytania_z_dnia_14-04-2008r.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-04-17 11:38:09 | 31,5KB | |
3 | odpowied___na_pyt._zwi_zane_z_blach__z_dnia_21.04.2008_r..doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-04-22 07:39:37 | 27KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | UNIEWA_NIENIE___POSTEPOWANIA.doc | 2008-05-09 10:12:53 | 22KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Konieczny | 03-04-2008 09:58 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Krzysztof Konieczny | 21-04-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Krzysztof Konieczny | 09-05-2008 10:12 |