Świadczenie usług przewozowych dzieci i młodzieży do Publicznych Szkół Podstawowych, Punktów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych, Publicznych Gimnazjów i Przedszkola Miejskiego na terenie Gminy Wolin w okresie od dnia 1 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r., na podstawie biletów miesięcznych ulgowych, umożliwiających przejazdy uczniów w komunikacji regularnej z wyłączeniem okresu wakacyjnego
Ogłoszenie nr 339676 - 2016 z dnia 2016-11-09 r.
Wolin: Świadczenie usług przewozowych dzieci i młodzieży do
Publicznych Szkół Podstawowych, Punktów Przedszkolnych przy
Szkołach Podstawowych, Publicznych Gimnazjów i Przedszkola
Miejskiego na terenie Gminy Wolin w okresie od dnia 1 stycznia
2017r. do 31 grudnia 2017r., na podstawie biletów miesięcznych
ulgowych, umożliwiających przejazdy uczniów w komunikacji
regularnej z wyłączeniem okresu wakacyjnego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,
których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
(jeżeli dotyczy):
http://www.bip.wolin.pl/zamowienia.dhtml
Ogłoszenie Page 1 of 22
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, krajowy numer
identyfikacyjny 52974600000, ul. ul. Zamkowa 23, 72510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel. 091 3261322, 3220809, e-mail , faks 913 261 333.
Adres strony internetowej (URL): www.gminawolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
Ogłoszenie Page 2 of 22
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można
uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://www.bip.wolin.pl/zamowienia.dhtml
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
tak
http://www.bip.wolin.pl/zamowienia.dhtml
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można
uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć pisemnie
Ogłoszenie Page 3 of 22
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09
Adres:
Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod
adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozowych
dzieci i młodzieży do Publicznych Szkół Podstawowych, Punktów Przedszkolnych przy Szkołach
Podstawowych, Publicznych Gimnazjów i Przedszkola Miejskiego na terenie Gminy Wolin w okresie od
dnia 1 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r., na podstawie biletów miesięcznych ulgowych,
umożliwiających przejazdy uczniów w komunikacji regularnej z wyłączeniem okresu wakacyjnego
Numer referencyjny: BIO.271.32.2016.HP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie
Ogłoszenie Page 4 of 22
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09
jednemu wykonawcy:
3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi o nazwie „Świadczenie usług
przewozowych dzieci i młodzieży do Publicznych Szkół Podstawowych, Punktów Przedszkolnych przy
Szkołach Podstawowych, Publicznych Gimnazjów i Przedszkola Miejskiego na terenie Gminy Wolin w
okresie od dnia 1 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r., na podstawie miesięcznych ulgowych biletów
umożliwiających przejazdy uczniów w komunikacji regularnej z wyłączeniem okresu wakacyjnego”. 1)
Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie z biletem miesięcznym zakupionym przez Zamawiającego u
Wykonawcy w czasie przejazdu do szkół od poniedziałku do piątku z wyłączeniem: dni wolnych od
pracy określonych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 2015r.
poz. 90 ) oraz zgodnie z organizacją roku szkolnego określoną rozporządzeniem MENiS z dnia 18
kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.).
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - Załączniku Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia - Załączniku nr 2 do SIWZ - wzór umowy 3) Przedmiot zamówienia został
podzielony na trzy części: I Część : Przywóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w
Wolinie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Dargobądzu, Punktu Przedszkolnego przy PSP w
Dargobądzu, Publicznego Gimnazjum w Wolinie oraz Przedszkola Miejskiego w Wolinie II Część:
Przywóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kołczewie, Punktu Przedszkolnego przy
PSP w Kołczewie, Publicznego Gimnazjum w Sierosławiu III Część: Przywóz i odwóz uczniów do
Publicznej Szkoły Podstawowej w Koniewie i Publicznej Szkoły Podstawowej w Troszynie 4) Każdy
wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Każda Część przedmiotu zamówienia stanowi
osobne zamówienie, na które będzie zawarta odrębna umowa. Wykonawca może złożyć ofertę na
jedną lub więcej Części przedmiotu zamówienia. 5) Przystanki docelowe znajdują się przy szkołach,
natomiast z przystanków (punktów zbiorczych) na trasie Wykonawca będzie korzystał według
zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na linii
komunikacyjnej przewoźnika drogowego na terenie Gminy Wolin . 6) Łączna ilość dzieci dowożonych
(liczba szacunkowa, może ulec zmianom +/_ 5%). 2. WYMÓG ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ
Ogłoszenie Page 5 of 22
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09
OSÓB NA UMOWĘ O PRACĘ : Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp, wymaga
skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na okres obowiązywania umowy o realizację
zamówienia, będącego przedmiotem niniejszego postępowania, osób zatrudnionych na umowę o
pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.
1502 z późn. zm.), stanowiących obsługę pojazdów do przewozów uczniów i dzieci . 1) Zamawiający
wymaga skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na okres obowiązywania umowy o
realizację zamówienia, osób zatrudnionych na umowę o pracę na stanowisku: kierowca autobusu,
busa : ? dla Części I zamówienia - nie mniej niż 4 osoby ? dla Części II zamówienia - nie mniej niż 4
osoby ? dla Części III zamówienia - nie mniej niż 2 osoby 2) Wykonawca zobowiązany jest przekazać
Zamawiającemu, w terminie do dnia 5 stycznia 2017 r. wykazu pracowników zatrudnionych na
podstawie umowy o pracę oraz uwierzytelnionych przez Wykonawcę kopii umów o pracę z wyżej wym.
osobami. Określona w umowie o pracę wysokość wynagrodzenia pracownika nie może być niższa niż
kwota minimalnego wynagrodzenia określona w przepisach o minimalnym wynagrodzeniu z pracę. 3)
Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania liczby pracowników, o których mowa w pkt 1 przez
cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 4) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy związane z
zatrudnieniem na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w
tym również sankcje za niedopełnienie tych obowiązków, zawarte są we wzorze umowy o realizację
zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dla
każdej części zamówienia: 1) Do Wykonawcy należy zapewnienie sprawowania opieki nad uczniami i
dziećmi podczas świadczenia usług przewozowych tj. w czasie wsiadania, przewozu i wysiadania,
przez opiekuna zatrudnionego do tego celu przez Wykonawcę. 2) W przypadku awarii środka
transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować
opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia
liczby przewożonych uczniów. W przypadku nie podstawienia pojazdu zastępczego i konieczności
wynajęcia pojazdu przez Gminę, Wykonawca zostanie obciążony pełnymi kosztami wynajęcia pojazdu.
W/w koszty zostaną potrącone z faktury Wykonawcy za wykonane usługi przewozowe. 3) Wykonawca
jest zobowiązany do zapewnienia transportu uczniów do szkół i ze szkół autobusami, którymi będzie
dysponował na potrzeby realizacji zamówienia. 4) Autobusy, którymi będzie dokonywany transport
uczniów i dzieci muszą być sprawne i wyposażone w miejsca siedzące dla uczniów i opiekunów. 5)
Szczegółowe miejsca, terminy i godziny przewozu do szkół i ze szkół ustalone zostaną z dyrektorami
szkół i wykonawcą po wyborze oferty. 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany czasu
dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych. 7) Wykonawca jest zobowiązany do
Ogłoszenie Page 6 of 22
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09
wykonania minimalnej liczby kursów na danej trasie w ciągu jednego dnia szkolnego. 8) Celowym jest,
aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej trasy na której będzie się odbywał przewóz uczniów
celem sprawdzenia właściwej ilości kilometrów. 9) Zamawiający w trakcie trwania umowy w roku
szkolnym będzie przekazywał wykonawcy aktualną liczbę uczniów korzystających z przewozów
szkolnych. 10) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w porozumieniu z Dyrektorami szkół i
placówek oświatowych rozkładów jazdy / harmonogramów przewozu i przekazać je Dyrektorom szkol i
placówek oświatowych, w terminie na 10 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. 11)
Wykonawca zobowiązany jest przekazać do Gminnego Biura Administracyjnego Szkół w Wolinie
działającego w zakresie przedmiotu zamówienia z up. Zamawiającego, w terminie 3 dni od daty
rozpoczęcia przewozu objętego umową w danym miesiącu, kopię Harmonogramu przewozu uczniów
dzieci, uwzględniającego wszelkie ewentualne zmiany. - wykaz opiekunów, - oświadczenie opiekuna o
niekaralności, - kserokopia zaświadczenia o odbyciu szkolenia BHP. 12) Pojazdy muszą być sprawne
technicznie, Niedopuszczalne jest np.: przedostawanie się do wnętrza pojazdu spalin i innych
nieprzyjemnych zapachów pochodzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu,
wyciekanie oleju lub paliwa. 13) Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone ustawą z
dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) oraz
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych
pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013 r. poz. 951 z późn. zm.). 14)
Wielkość pojazdu dowożącego uczniów musi być dostosowana do liczby przewożonych uczniów,
zgodnie z § 22 ust. 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie
warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013 r. poz. 951 z
późn. zm.). 15) Pojazdy o masie własnej do 6 ton muszą jeździć na oponach zimowych od dnia 1
listopada do dnia 31 marca. 16) Zamawiający ma prawo wprowadzenia zmian w trasach przewozów
uczniów do szkół, a Wykonawca zobowiązuje się do ich realizacji pod warunkiem, że zmiany nie
wykraczają poza przedmiot zamówienia. Zmiany mogą być wprowadzone, jeżeli wystąpią niżej
wymienione okoliczności: a) w sytuacji zmiany rozkładu zajęć w szkołach lub liczby dowożonych
uczniów, b) w sytuacji odpracowania zajęć, rekolekcje, imprezy szkolne, c) w sytuacji wprowadzenia
reformy oświatowej i wynikających z tego tytułu zmian obwodów szkolnych. 17) Wykonawca ustali
optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania uczniów w podróży, z
uwzględnieniem tego, że młodzież ma być dowieziona do szkoły w takim czasie, aby możliwe było
terminowe rozpoczęcie przez nią zajęć lekcyjnych i aby max czas oczekiwania dzieci na odwóz nie
wynosił więcej niż 1 godz. 18) Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub
Ogłoszenie Page 7 of 22
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09
spóźnienie przewozu wskutek działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenie nadzwyczajne,
zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia. 19) Przez okres realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia min. 1 000
000,00 zł. 20) Pojazdy, którymi przewoźnik wykonuje przewozy, muszą być czyste wewnątrz i na
zewnątrz, a ich wystrój zewnętrzny i wewnętrzny musi być estetyczny. Za pojazd czysty uważa się
pojazd, w którym w momencie rozpoczęcia pracy przewozowej wewnątrz pojazdu na siedzeniach i
podłogach nie ma widocznych zanieczyszczeń np. błota, kurzu, a na szybach i ramach okiennych, po
przesunięciu po nich tkaniny, nie pozostają ślady. Zewnętrzna część pojazdu nie mogą być pokryte
kurzem i błotem. Przy temperaturze zewnętrznej poniżej 0oC, pojazdy muszą być ogrzewane tak, że
temperatura wewnątrz pojazdu będzie wynosiła co najmniej plus 10oC. 21) Zamawiający nie ponosi
odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. 22)
Zamawiający zwraca szczególną uwagę na możliwość dokonania wizji lokalnej tras na których
dokonywane będą przezowy objęte niniejszym zamówieniem . 23) Zamawiający zastrzega prawo
dyrektora szkoły do dokonywania doraźnych kontroli sposobu wykonywania usługi dowozu uczniów, a
w szczególności sprawdzania obecności opiekunów odpowiedzialnych za opiekę nad uczniami w czasie
przewozu.
II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7
lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Ogłoszenie Page 8 of 22
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający
przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, tj. polegających na
powtorzeniu podobnych usług przewozu, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia opisanego
w pkt III SIWZ, do wysokości : Część I zamówienia - 50 000 zł, 2) Część II zamówienia - 40 000 zł ,
3) Część III zamówienia - 20 000 zł
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta
umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: umowa zostanie zawarta na okres od
01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.( z wyłączeniem okresu ferii zimowych oraz wakacji letnich określonych
w organizacji roku szkolnego) lub do wyczerpania ceny oferty brutto określonej w ofercie Wykonawcy,
w zależności od tego, które z powyższych zdarzeń wystąpi jako pierwsze.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają :
aktualną licencję, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 5 kwietnia 2013 r. o zmianie ustawy
o transporcie drogowym oraz o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2013r., poz. 564 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe w
wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł, lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie
mniejszej niż 50 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek , jeśli wykaże, że dysonuje lub będzie
dysponował : a) wymaganą ilością pojazdów, o wymaganej ilości miejsc siedzących: • dla Części I
Ogłoszenie Page 9 of 22
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09
zamówienia : min 4 autobusy , z min 54 miejscami siedzącymi każdy • dla Części II zamówienia -
min 3 autobusy, z min 54 miejscami siedzącymi każdy i jeden BUS - z min 16 miejscami
siedzącymi • dla Części III zamówienia - min 2 autobusami, z min 54 miejscami siedzącymi każdy
b) Wykonawca spełni warunek , jeśli wykaże, że dysonuje lub będzie dysponował osobami, do
realizacji przedmiotu zamówienia w charakterze kierowcy, w ilości co najmniej : • dla Części I
zamówienia - 4 kierowcami • dla Części II zamówienia - 4 kierowcami • dla Części III zamówienia
- 2 kierowcami Osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierowcy muszą
posiadać wymagane uprawnienia do świadczenia usług będących przedmiotem przyszłej umowy .
Kierowcy autobusów muszą posiadać uprawnienie do prowadzenia pojazdów, przewidziane w
Ustawie z dnia 20.06.1997 Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, ze zm. oraz
aktualne świadectwa kwalifikacji. c) osobami, do realizacji przedmiotu zamówienia w charakterze
opiekunki, w ilości co najmniej: • dla Części I zamówienia - min 4 osobami do sprawowania opieki
nad dziećmi i młodzieżą • dla Części II zamówienia - min 4 osobami do sprawowania opieki nad
dziećmi i młodzieżą , • dla Części III zamówienia - min 2 osobami do sprawowania opieki nad
dziećmi i młodzieżą
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5
ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Ogłoszenie Page 10 of 22
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany
jest do przedłożenia na wezwanie Zamawiającego : 1. aktualnej licencji, o której mowa w art. 5
ust. 1 ustawy z dnia 5 kwietnia 2013 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz o czasie
pracy kierowców (Dz. U. z 2013r., poz. 564 z późn. zm.) 2. informacji z banku lub społdzielczej
kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w
kwocie nie mniejszej niż 50 000,00 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie
mniejszej niż 50 000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu
składania ofert, Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów
dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może
złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez
Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 3. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub
urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z
informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami wraz z kopiami dowodów rejestracyjnych,
które zostaną użyte przy realizacji zamówienia (wzór wg załącznika nr 5 do SIWZ). W wykazie
należy wskazać, narzędzia , wyposażenie i urządzenia techniczne potwierdzające spełnienie
warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt V.1.2 ppkt 3 )lit. a SIWZ . Do wykazu
należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów, którymi Wykonawca ma zamiar
przewozić uczniów i dzieci . Dowody rejestracyjne winny być skopiowane w taki sposób, aby
Zamawiający mógł odczytać liczbę miejsc siedzących . 4. wykazu osób, skierowanych przez
wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępwoaniu opisanego w pkt V.1.2 ppkt
3) lit. b SIWZ (zdolność techniczna (wzór wg załącznika nr 6 do SIWZ). 5. oświadczenia na temat
Ogłoszenie Page 11 of 22
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09
kwalifikacji zawodowych osób Wykonawcy (wzór wg załącznika nr 6A do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
I. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Ofertę należy przygotować w
języku polskim w formie pisemnej, w sposób czytelny i trwały, na druku stanowiącym Załącznik nr
7 do SIWZ (uwzgledniając odpowiednio cześć zamówienia), Do oferty należy załączyć kalkulację
ceny ofertowej, sporządzoną na druku Załącznika 7 A do SIWZ . W przypadku sporządzenia oferty
przez Wykonawcę na własnym formularzu, wymaga się aby Wykonawca uwzględnił w nim
wszystkie oświadczenia i elementy zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ i Załącznik nr 7A. Zalącznik
nr 7 wraz z Załącznikiem nr 7 A do SIWZ lub własne formularze złożone przez Wykonawcę, będą
stanowić treść oferty w związku z tym nie podlegają one uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3
ustawy PZP. Niezłożenie któregokolwiek z tych dokumentu (lub ich części), skutkować będzie
odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. 2. Do oferty należy załączyć
oświadczenia wymienione w pkt VI. 1 SIWZ. 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu (wzór wg Załącznika nr 3 do SIWZ), 2) oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (wzór wg Załącznika nr 4 do SIWZ),
3.Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w załączniku do SIWZ
stanowiącym druk oferty -jeżeli dotyczy. UWAGA. 4. Do oferty nie należy dołączać dokumentów, o
których mowa w pkt Vl.3 oraz Vl.4 SIWZ. 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, dotyczących : 6.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której
mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA,
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg
załącznika nr 9 .do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem
oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. W sytuacji, o
której mowa w pkt V.3.1 SIWZ, tj. gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych
Ogłoszenie Page 12 of 22
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09
podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia (wzór wg Załącznika nr 8 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca w terminie do upływu terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w
wysokości: Część I zamówienia - 6000,00 zł (słownie :sześć tysięcy zlotych ) Część II zamówienia
- 4 000,00 zł (słownie : pięć tysięcy zlotych) Część III zamówienia - 2 500 ,00 zł (słownie: trzy
tysięce zlotych ) 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. warancjach bankowych, 2.4. gwarancjach
ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.
5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek
bankowy Zamawiającego o numerze 80 9393 0000 0000 0156 2000 0010 w Banku Spółdzielczym
w Wolinie 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków
pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt Vlll.3 SIWZ, przed
upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny
termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1
pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 5.2
innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w
siedzibie Zamawiającego przy ul. Zamkowej 23 w Wolinie ,w Kasie Urządu Miejskiego w Wolinie ,
pokój 6, a jego kopia załączona do oferty. 6. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać: 6.1
nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego),
gwaranta/ poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib,
6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 6.3 kwota
gwarancji / poręczenia, 6.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres
związania ofertą począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert, 6.5 bezwarunkowe, na
Ogłoszenie Page 13 of 22
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09
każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie
Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.
46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób
nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz
zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa
PZP.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do
ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Ogłoszenie Page 14 of 22
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w
formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu
przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na
jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
Ogłoszenie Page 15 of 22
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60
“ Podstawienie pojazdu zastępczego w razie awarii 30
Termin płatności faktury 10
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
Ogłoszenie Page 16 of 22
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje
nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać
wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Ogłoszenie Page 17 of 22
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Zamawiający załącza projekt umowy do dokumentacji przetargowej- Załącznik nr 2 do SIWZ .
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) nastąpi zmiana
powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu
zamówienia lub świadczenia stron ; 2) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie
można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie
umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 3) przedłużenia lub skrócenia
terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: działalności siły wyższej( np. klęski żywiołowe,
strajki) mającej bezpośredni wpływ na terminowe zakończenie realizacji zadania, 4) zmiany w sieci
placówek oświatowych na terenie Gminy Wolin, w tym trasy dowozu uczniów i dzieci i odpowiednio
Ogłoszenie Page 18 of 22
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09
cen biletów miesięcznych, 5) zmiany w liczbie dowożonych uczniów i dzieci na poszczególnych
trasach, 5) realizacji dodatkowych zadań, które mogą być podyktowane sytuacjami, które były
niemożliwe do przewidzenia, mogą prowadzić do zmian zawartej umowy i mogą wynikać w
szczególności z sytuacji: działaniem nieprzewidywalnych zjawisk przyrodniczych, usprawnieniem
procesu dowozu uczniów, nieprzewidzianej konieczności zmiany zakresu zamówienia, z rezygnacji
przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy lub gdy zaistnieje inna okoliczność prawna,
ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy
zgodnie z SIWZ. 3. Zamawiający nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmian jeżeli zmiana może
wpłynąć na opóźnienie lub zwiększenie kosztów w wykonaniu umowy zawartej w efekcie
przeprowadzenia niniejszego postępowania lub obniżenie jakości wykonania tej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/11/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie Page 19 of 22
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli
środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które
zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej
współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób
współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność
za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji
przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy
konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia. 2. W przypadku,
gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia
umowy, Zamawiający będzie mógł wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez
przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w
art. 93 ust. 1 ustawy PZP. 3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą dla danej cześci zamówienia, zobowiązany jest, pod rygorem utraty wadium na
podstawie art. 46 ust. 5 pkt 2 i 3 ustawy PZP, do przedłożenia potwierdzonych za zgodność z
oryginałem przez osobę uprawnioną dokumentów : 1) zezwolenia na wykonywanie regularnych
przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na linii komunikacyjnej na obszarze gminy (dla
potrzeb realizacji odpowiednio I.II,III części zamówienia )/ 2) kopii opłaconej polisy ubezpieczeniowej,
a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony w
zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie
mniejszą niż 1 000 000,00 (słownie: jeden milion złotych ); 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca,
którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest, w przypadku powierzenia części
zamówienia podwykonawcom, do przedstawienia projektu umowy z podwykonawcą i z dalszym
podwykonawcą, dotyczącą powierzonej mu części zamówienia, o której mowa w pkt XVIII.4 SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa: Przywóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Wolinie, Publicznej
Szkoły Podstawowej w Dargobądzu, Punktu Przedszkolnego przy PSP w Dargobądzu, Publicznego
Gimnazjum w Wolinie oraz Przedszkola Miejskiego w Wolinie
Ogłoszenie Page 20 of 22
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia i Załączniku nr 2 do SIWZ - wzór umowy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Podstawienie pojazdu zastępczego w razie awarii 30
Termin płatności faktury 10
6) INFORMACJE DODATKOWE: Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do
SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i Załączniku nr 2 do SIWZ - wzór umowy
Część nr: 2 Nazwa: Przywóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kołczewie, Punktu
Przedszkolnego przy PSP w Kołczewie, Publicznego Gimnazjum w Sierosławiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia i Załączniku nr 2 do SIWZ - wzór umowy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
Ogłoszenie Page 21 of 22
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Podstawienie pojazdu zastępczego w razie awarii 30
Termin płatności faktury 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 3 Nazwa: Przywóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Koniewie i
Publicznej Szkoły Podstawowej w Troszynie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia i Załączniku nr 2 do SIWZ - wzór umowy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Podstawienie pojazdu zastępczego w razie awarii 30
Termin płatności faktury 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Ogłoszenie Page 22 of 22
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 09.11.2016.13.49.07_OgA_oszenie__o_zamA_wieniu_Nr_339676,_z_dnia_09.11.2016.pdf | 2016-11-09 13:49:07 | 6,1MB | |
2 | 17.11.2016.14.54.35_Zmiana_ogA_oszenia_o_zamA_wieniu_,z_dnia_17.11.2016_r..pdf | 2016-11-17 14:54:35 | 995,8KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 09.11.2016.13.53.45_SIWZ_-_DowA_z__uczniA_w__do_szkA_A__w_2017_r..pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-11-09 13:53:45 | 8,0MB | 59 razy |
2 | 09.11.2016.13.54.15_ZaA_A_cznik_nr_1_do_SIWZ_-Opis_przedmiotu_zamA_wienia_-_dowA_z_uczniA_w_do_szkA_A__w_2017_r..pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-11-09 13:54:15 | 2,9MB | 61 razy |
3 | 09.11.2016.13.54.44_ZalA_cznik_nr_2_do_SIWZ_-_wzA_r_umowy-__dowA_z_uczniA_w_do_szkA_A___w_2017_r..pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-11-09 13:54:44 | 4,4MB | 53 razy |
4 | 09.11.2016.13.55.49_ZaA_A_cznik_nr_3_do_SIWZ-__oA_wiadczenie_o_speA_nianiu_warunkA_w_udziaA_u_w_postA_powaniu.doc Po terminie otwarcia ofert | 2016-11-09 13:55:49 | 36,5KB | 51 razy |
5 | 09.11.2016.13.56.04_ZaA_A_cznik_nr_4_do_SIWZ_-_oA_wiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia.doc Po terminie otwarcia ofert | 2016-11-09 13:56:04 | 38KB | 50 razy |
6 | 09.11.2016.13.56.49_ZaA_A_cznik_nr_6A__-oA_wiadczenie_na_temat_kwalifiakcji__zawodowych.doc Po terminie otwarcia ofert | 2016-11-09 13:56:49 | 24KB | 53 razy |
7 | 09.11.2016.13.57.03_ZaA_A_cznik_nr_7_do_SIWZ_-_FORMULARZ_OFERTOWY.doc Po terminie otwarcia ofert | 2016-11-09 13:57:03 | 10KB | 54 razy |
8 | 09.11.2016.13.57.22_ZaA_A_cznik_nr__7A_do_SIWZ_-_formularz_kalkulacji_cenowej.doc Po terminie otwarcia ofert | 2016-11-09 13:57:22 | 22KB | 52 razy |
9 | 09.11.2016.14.10.54_ZaA_A_cznik_nr__8__do_SIWZ_-_WzA_r_zobowiA_zania_do_udostA_pnienia__zasobA_w___przez_inne_podmioty.doc Po terminie otwarcia ofert | 2016-11-09 14:10:54 | 29,5KB | 50 razy |
10 | 09.11.2016.14.11.13_ZaA_A_cznik_nr_9_do_SIWZ_-_Informacja_dot._przynaleA_noA_ci_do_grupy_kapitaA_owej.doc Po terminie otwarcia ofert | 2016-11-09 14:11:13 | 27,5KB | 52 razy |
11 | 09.11.2016.14.24.39_ZaA_A_cznik_nr__5_do_SIWZ_-_wykaz__narzA_dzi_i_wyposaA_enia.doc Po terminie otwarcia ofert | 2016-11-09 14:24:39 | 69,5KB | 54 razy |
12 | 09.11.2016.14.24.59_ZaA_A_cznik_nr__6_do_SIWZ_-_wykaz_osA_b.doc Po terminie otwarcia ofert | 2016-11-09 14:24:59 | 63,5KB | 49 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 17.11.2016.14.54.54_Modyfikacja_SIWZ_(I)_,_z_dnia___17.11.2016_r..pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-11-17 14:54:54 | 302,0KB | |
2 | 17.11.2016.14.55.15_Zmiana_ogA_oszenia_o_zamA_wieniu_,z_dnia_17.11.2016_r..pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-11-17 14:55:15 | 995,8KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 25.11.2016.15.09.48_UniewaA_nienie_postA_powania__w_zakresie_I_i_III_czA_A_ci_zamA_wienia.pdf | 2016-11-25 15:09:48 | 414,1KB | |
2 | 22.12.2016.15.12.04_Zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_BIO.271.32.2016.HP.pdf | 2016-12-22 15:12:04 | 424,4KB | |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | 25.11.2016.14.36.01_INFORMACJE_po_otwarciu_ofert_(__na_podstawie_art._86_ust._5_ustawy_PZP).pdf | 2016-11-25 14:36:01 | 535,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ilona Szkudlarek | 09-11-2016 13:49 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Halina Prachnio | 09-11-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | Ilona Szkudlarek | 22-12-2016 15:12 |