Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Świadczenie usług przewozowych dzieci i młodzieży do Publicznych Szkół Podstawowych, Punktów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych, Publicznych Gimnazjów i Przedszkola Miejskiego na terenie Gminy Wolin w okresie od dnia 1 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r., na podstawie biletów miesięcznych ulgowych, umożliwiających przejazdy uczniów w komunikacji regularnej z wyłączeniem okresu wakacyjnego

 

Ogłoszenie nr 339676 - 2016 z dnia 2016-11-09 r.

 

Wolin: Świadczenie usług przewozowych dzieci i młodzieży do

Publicznych Szkół Podstawowych, Punktów Przedszkolnych przy

Szkołach Podstawowych, Publicznych Gimnazjów i Przedszkola

Miejskiego na terenie Gminy Wolin w okresie od dnia 1 stycznia

2017r. do 31 grudnia 2017r., na podstawie biletów miesięcznych

ulgowych, umożliwiających przejazdy uczniów w komunikacji

regularnej z wyłączeniem okresu wakacyjnego

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii

Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,

których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które

będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących

członkami grup społecznie marginalizowanych

nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej

kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez

zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

(jeżeli dotyczy):

http://www.bip.wolin.pl/zamowienia.dhtml

Ogłoszenie Page 1 of 22

http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli

przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie

postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać

adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do

kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw

członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw

członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień

publicznych:

Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, krajowy numer

identyfikacyjny 52974600000, ul. ul. Zamkowa 23, 72510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, państwo

Polska, tel. 091 3261322, 3220809, e-mail , faks 913 261 333.

Adres strony internetowej (URL): www.gminawolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania

postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z

innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za

przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania

Ogłoszenie Page 2 of 22

http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09

odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z

zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych

zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można

uzyskać pod adresem (URL)

tak

http://www.bip.wolin.pl/zamowienia.dhtml

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych

warunków zamówienia

tak

http://www.bip.wolin.pl/zamowienia.dhtml

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można

uzyskać pod adresem

nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:

Elektronicznie

nie

adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu w inny sposób:

nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu w inny sposób:

tak

Inny sposób:

Oferty należy złożyć pisemnie

Ogłoszenie Page 3 of 22

http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09

Adres:

Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów

plików, które nie są ogólnie dostępne

nie

Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod

adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozowych

dzieci i młodzieży do Publicznych Szkół Podstawowych, Punktów Przedszkolnych przy Szkołach

Podstawowych, Publicznych Gimnazjów i Przedszkola Miejskiego na terenie Gminy Wolin w okresie od

dnia 1 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r., na podstawie biletów miesięcznych ulgowych,

umożliwiających przejazdy uczniów w komunikacji regularnej z wyłączeniem okresu wakacyjnego

Numer referencyjny: BIO.271.32.2016.HP

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog

techniczny

nie

II.2) Rodzaj zamówienia: usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:

Tak

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w

odniesieniu do:

wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup

części:

Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę.

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie

Ogłoszenie Page 4 of 22

http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09

jednemu wykonawcy:

3

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót

budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa

innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty

budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi o nazwie „Świadczenie usług

przewozowych dzieci i młodzieży do Publicznych Szkół Podstawowych, Punktów Przedszkolnych przy

Szkołach Podstawowych, Publicznych Gimnazjów i Przedszkola Miejskiego na terenie Gminy Wolin w

okresie od dnia 1 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r., na podstawie miesięcznych ulgowych biletów

umożliwiających przejazdy uczniów w komunikacji regularnej z wyłączeniem okresu wakacyjnego”. 1)

Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie z biletem miesięcznym zakupionym przez Zamawiającego u

Wykonawcy w czasie przejazdu do szkół od poniedziałku do piątku z wyłączeniem: dni wolnych od

pracy określonych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 2015r.

poz. 90 ) oraz zgodnie z organizacją roku szkolnego określoną rozporządzeniem MENiS z dnia 18

kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.).

2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - Załączniku Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy

opis przedmiotu zamówienia - Załączniku nr 2 do SIWZ - wzór umowy 3) Przedmiot zamówienia został

podzielony na trzy części: I Część : Przywóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w

Wolinie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Dargobądzu, Punktu Przedszkolnego przy PSP w

Dargobądzu, Publicznego Gimnazjum w Wolinie oraz Przedszkola Miejskiego w Wolinie II Część:

Przywóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kołczewie, Punktu Przedszkolnego przy

PSP w Kołczewie, Publicznego Gimnazjum w Sierosławiu III Część: Przywóz i odwóz uczniów do

Publicznej Szkoły Podstawowej w Koniewie i Publicznej Szkoły Podstawowej w Troszynie 4) Każdy

wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Każda Część przedmiotu zamówienia stanowi

osobne zamówienie, na które będzie zawarta odrębna umowa. Wykonawca może złożyć ofertę na

jedną lub więcej Części przedmiotu zamówienia. 5) Przystanki docelowe znajdują się przy szkołach,

natomiast z przystanków (punktów zbiorczych) na trasie Wykonawca będzie korzystał według

zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na linii

komunikacyjnej przewoźnika drogowego na terenie Gminy Wolin . 6) Łączna ilość dzieci dowożonych

(liczba szacunkowa, może ulec zmianom +/_ 5%). 2. WYMÓG ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ

Ogłoszenie Page 5 of 22

http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09

OSÓB NA UMOWĘ O PRACĘ : Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp, wymaga

skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na okres obowiązywania umowy o realizację

zamówienia, będącego przedmiotem niniejszego postępowania, osób zatrudnionych na umowę o

pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.

1502 z późn. zm.), stanowiących obsługę pojazdów do przewozów uczniów i dzieci . 1) Zamawiający

wymaga skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na okres obowiązywania umowy o

realizację zamówienia, osób zatrudnionych na umowę o pracę na stanowisku: kierowca autobusu,

busa : ? dla Części I zamówienia - nie mniej niż 4 osoby ? dla Części II zamówienia - nie mniej niż 4

osoby ? dla Części III zamówienia - nie mniej niż 2 osoby 2) Wykonawca zobowiązany jest przekazać

Zamawiającemu, w terminie do dnia 5 stycznia 2017 r. wykazu pracowników zatrudnionych na

podstawie umowy o pracę oraz uwierzytelnionych przez Wykonawcę kopii umów o pracę z wyżej wym.

osobami. Określona w umowie o pracę wysokość wynagrodzenia pracownika nie może być niższa niż

kwota minimalnego wynagrodzenia określona w przepisach o minimalnym wynagrodzeniu z pracę. 3)

Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania liczby pracowników, o których mowa w pkt 1 przez

cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 4) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy związane z

zatrudnieniem na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w

tym również sankcje za niedopełnienie tych obowiązków, zawarte są we wzorze umowy o realizację

zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dla

każdej części zamówienia: 1) Do Wykonawcy należy zapewnienie sprawowania opieki nad uczniami i

dziećmi podczas świadczenia usług przewozowych tj. w czasie wsiadania, przewozu i wysiadania,

przez opiekuna zatrudnionego do tego celu przez Wykonawcę. 2) W przypadku awarii środka

transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować

opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia

liczby przewożonych uczniów. W przypadku nie podstawienia pojazdu zastępczego i konieczności

wynajęcia pojazdu przez Gminę, Wykonawca zostanie obciążony pełnymi kosztami wynajęcia pojazdu.

W/w koszty zostaną potrącone z faktury Wykonawcy za wykonane usługi przewozowe. 3) Wykonawca

jest zobowiązany do zapewnienia transportu uczniów do szkół i ze szkół autobusami, którymi będzie

dysponował na potrzeby realizacji zamówienia. 4) Autobusy, którymi będzie dokonywany transport

uczniów i dzieci muszą być sprawne i wyposażone w miejsca siedzące dla uczniów i opiekunów. 5)

Szczegółowe miejsca, terminy i godziny przewozu do szkół i ze szkół ustalone zostaną z dyrektorami

szkół i wykonawcą po wyborze oferty. 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany czasu

dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych. 7) Wykonawca jest zobowiązany do

Ogłoszenie Page 6 of 22

http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09

wykonania minimalnej liczby kursów na danej trasie w ciągu jednego dnia szkolnego. 8) Celowym jest,

aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej trasy na której będzie się odbywał przewóz uczniów

celem sprawdzenia właściwej ilości kilometrów. 9) Zamawiający w trakcie trwania umowy w roku

szkolnym będzie przekazywał wykonawcy aktualną liczbę uczniów korzystających z przewozów

szkolnych. 10) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w porozumieniu z Dyrektorami szkół i

placówek oświatowych rozkładów jazdy / harmonogramów przewozu i przekazać je Dyrektorom szkol i

placówek oświatowych, w terminie na 10 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. 11)

Wykonawca zobowiązany jest przekazać do Gminnego Biura Administracyjnego Szkół w Wolinie

działającego w zakresie przedmiotu zamówienia z up. Zamawiającego, w terminie 3 dni od daty

rozpoczęcia przewozu objętego umową w danym miesiącu, kopię Harmonogramu przewozu uczniów

dzieci, uwzględniającego wszelkie ewentualne zmiany. - wykaz opiekunów, - oświadczenie opiekuna o

niekaralności, - kserokopia zaświadczenia o odbyciu szkolenia BHP. 12) Pojazdy muszą być sprawne

technicznie, Niedopuszczalne jest np.: przedostawanie się do wnętrza pojazdu spalin i innych

nieprzyjemnych zapachów pochodzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu,

wyciekanie oleju lub paliwa. 13) Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone ustawą z

dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) oraz

Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych

pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013 r. poz. 951 z późn. zm.). 14)

Wielkość pojazdu dowożącego uczniów musi być dostosowana do liczby przewożonych uczniów,

zgodnie z § 22 ust. 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie

warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013 r. poz. 951 z

późn. zm.). 15) Pojazdy o masie własnej do 6 ton muszą jeździć na oponach zimowych od dnia 1

listopada do dnia 31 marca. 16) Zamawiający ma prawo wprowadzenia zmian w trasach przewozów

uczniów do szkół, a Wykonawca zobowiązuje się do ich realizacji pod warunkiem, że zmiany nie

wykraczają poza przedmiot zamówienia. Zmiany mogą być wprowadzone, jeżeli wystąpią niżej

wymienione okoliczności: a) w sytuacji zmiany rozkładu zajęć w szkołach lub liczby dowożonych

uczniów, b) w sytuacji odpracowania zajęć, rekolekcje, imprezy szkolne, c) w sytuacji wprowadzenia

reformy oświatowej i wynikających z tego tytułu zmian obwodów szkolnych. 17) Wykonawca ustali

optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania uczniów w podróży, z

uwzględnieniem tego, że młodzież ma być dowieziona do szkoły w takim czasie, aby możliwe było

terminowe rozpoczęcie przez nią zajęć lekcyjnych i aby max czas oczekiwania dzieci na odwóz nie

wynosił więcej niż 1 godz. 18) Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub

Ogłoszenie Page 7 of 22

http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09

spóźnienie przewozu wskutek działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenie nadzwyczajne,

zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia. 19) Przez okres realizacji zamówienia

Wykonawca zobowiązany jest posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument

potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie

prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia min. 1 000

000,00 zł. 20) Pojazdy, którymi przewoźnik wykonuje przewozy, muszą być czyste wewnątrz i na

zewnątrz, a ich wystrój zewnętrzny i wewnętrzny musi być estetyczny. Za pojazd czysty uważa się

pojazd, w którym w momencie rozpoczęcia pracy przewozowej wewnątrz pojazdu na siedzeniach i

podłogach nie ma widocznych zanieczyszczeń np. błota, kurzu, a na szybach i ramach okiennych, po

przesunięciu po nich tkaniny, nie pozostają ślady. Zewnętrzna część pojazdu nie mogą być pokryte

kurzem i błotem. Przy temperaturze zewnętrznej poniżej 0oC, pojazdy muszą być ogrzewane tak, że

temperatura wewnątrz pojazdu będzie wynosiła co najmniej plus 10oC. 21) Zamawiający nie ponosi

odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. 22)

Zamawiający zwraca szczególną uwagę na możliwość dokonania wizji lokalnej tras na których

dokonywane będą przezowy objęte niniejszym zamówieniem . 23) Zamawiający zastrzega prawo

dyrektora szkoły do dokonywania doraźnych kontroli sposobu wykonywania usługi dowozu uczniów, a

w szczególności sprawdzania obecności opiekunów odpowiedzialnych za opiekę nad uczniami w czasie

przewozu.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości

zamówienia):

Wartość bez VAT:

Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita

maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu

zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7

lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak

Ogłoszenie Page 8 of 22

http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia,

o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający

przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, tj. polegających na

powtorzeniu podobnych usług przewozu, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia opisanego

w pkt III SIWZ, do wysokości : Część I zamówienia - 50 000 zł, 2) Część II zamówienia - 40 000 zł ,

3) Część III zamówienia - 20 000 zł

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta

umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2017

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: umowa zostanie zawarta na okres od

01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.( z wyłączeniem okresu ferii zimowych oraz wakacji letnich określonych

w organizacji roku szkolnego) lub do wyczerpania ceny oferty brutto określonej w ofercie Wykonawcy,

w zależności od tego, które z powyższych zdarzeń wystąpi jako pierwsze.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności

zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają :

aktualną licencję, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 5 kwietnia 2013 r. o zmianie ustawy

o transporcie drogowym oraz o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2013r., poz. 564 z późn. zm.)

Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe w

wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł, lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie

mniejszej niż 50 000,00 zł.

Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek , jeśli wykaże, że dysonuje lub będzie

dysponował : a) wymaganą ilością pojazdów, o wymaganej ilości miejsc siedzących: • dla Części I

Ogłoszenie Page 9 of 22

http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09

zamówienia : min 4 autobusy , z min 54 miejscami siedzącymi każdy • dla Części II zamówienia -

min 3 autobusy, z min 54 miejscami siedzącymi każdy i jeden BUS - z min 16 miejscami

siedzącymi • dla Części III zamówienia - min 2 autobusami, z min 54 miejscami siedzącymi każdy

b) Wykonawca spełni warunek , jeśli wykaże, że dysonuje lub będzie dysponował osobami, do

realizacji przedmiotu zamówienia w charakterze kierowcy, w ilości co najmniej : • dla Części I

zamówienia - 4 kierowcami • dla Części II zamówienia - 4 kierowcami • dla Części III zamówienia

- 2 kierowcami Osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierowcy muszą

posiadać wymagane uprawnienia do świadczenia usług będących przedmiotem przyszłej umowy .

Kierowcy autobusów muszą posiadać uprawnienie do prowadzenia pojazdów, przewidziane w

Ustawie z dnia 20.06.1997 Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, ze zm. oraz

aktualne świadectwa kwalifikacji. c) osobami, do realizacji przedmiotu zamówienia w charakterze

opiekunki, w ilości co najmniej: • dla Części I zamówienia - min 4 osobami do sprawowania opieki

nad dziećmi i młodzieżą • dla Części II zamówienia - min 4 osobami do sprawowania opieki nad

dziećmi i młodzieżą , • dla Części III zamówienia - min 2 osobami do sprawowania opieki nad

dziećmi i młodzieżą

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do

udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia

wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak

Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5

ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO

POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI

UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w

postępowaniu

tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

nie

Ogłoszenie Page 10 of 22

http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W

POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA

OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W

POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA

OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany

jest do przedłożenia na wezwanie Zamawiającego : 1. aktualnej licencji, o której mowa w art. 5

ust. 1 ustawy z dnia 5 kwietnia 2013 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz o czasie

pracy kierowców (Dz. U. z 2013r., poz. 564 z późn. zm.) 2. informacji z banku lub społdzielczej

kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w

kwocie nie mniejszej niż 50 000,00 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie

mniejszej niż 50 000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu

składania ofert, Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów

dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może

złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez

Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 3. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub

urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z

informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami wraz z kopiami dowodów rejestracyjnych,

które zostaną użyte przy realizacji zamówienia (wzór wg załącznika nr 5 do SIWZ). W wykazie

należy wskazać, narzędzia , wyposażenie i urządzenia techniczne potwierdzające spełnienie

warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt V.1.2 ppkt 3 )lit. a SIWZ . Do wykazu

należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów, którymi Wykonawca ma zamiar

przewozić uczniów i dzieci . Dowody rejestracyjne winny być skopiowane w taki sposób, aby

Zamawiający mógł odczytać liczbę miejsc siedzących . 4. wykazu osób, skierowanych przez

wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za

świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,

doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także

zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi

osobami potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępwoaniu opisanego w pkt V.1.2 ppkt

3) lit. b SIWZ (zdolność techniczna (wzór wg załącznika nr 6 do SIWZ). 5. oświadczenia na temat

Ogłoszenie Page 11 of 22

http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09

kwalifikacji zawodowych osób Wykonawcy (wzór wg załącznika nr 6A do SIWZ)

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W

POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA

OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

I. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Ofertę należy przygotować w

języku polskim w formie pisemnej, w sposób czytelny i trwały, na druku stanowiącym Załącznik nr

7 do SIWZ (uwzgledniając odpowiednio cześć zamówienia), Do oferty należy załączyć kalkulację

ceny ofertowej, sporządzoną na druku Załącznika 7 A do SIWZ . W przypadku sporządzenia oferty

przez Wykonawcę na własnym formularzu, wymaga się aby Wykonawca uwzględnił w nim

wszystkie oświadczenia i elementy zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ i Załącznik nr 7A. Zalącznik

nr 7 wraz z Załącznikiem nr 7 A do SIWZ lub własne formularze złożone przez Wykonawcę, będą

stanowić treść oferty w związku z tym nie podlegają one uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3

ustawy PZP. Niezłożenie któregokolwiek z tych dokumentu (lub ich części), skutkować będzie

odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. 2. Do oferty należy załączyć

oświadczenia wymienione w pkt VI. 1 SIWZ. 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w

postępowaniu (wzór wg Załącznika nr 3 do SIWZ), 2) oświadczenie o braku podstaw do

wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (wzór wg Załącznika nr 4 do SIWZ),

3.Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w załączniku do SIWZ

stanowiącym druk oferty -jeżeli dotyczy. UWAGA. 4. Do oferty nie należy dołączać dokumentów, o

których mowa w pkt Vl.3 oraz Vl.4 SIWZ. 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie

Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie

krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów

potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, dotyczących : 6.

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której

mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA,

oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg

załącznika nr 9 .do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem

oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie

prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. W sytuacji, o

której mowa w pkt V.3.1 SIWZ, tj. gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych

Ogłoszenie Page 12 of 22

http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09

podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na

potrzeby realizacji zamówienia (wzór wg Załącznika nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,

Informacja na temat wadium

1. Wykonawca w terminie do upływu terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w

wysokości: Część I zamówienia - 6000,00 zł (słownie :sześć tysięcy zlotych ) Część II zamówienia

- 4 000,00 zł (słownie : pięć tysięcy zlotych) Część III zamówienia - 2 500 ,00 zł (słownie: trzy

tysięce zlotych ) 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych

lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest

zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. warancjach bankowych, 2.4. gwarancjach

ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.

5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

(Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek

bankowy Zamawiającego o numerze 80 9393 0000 0000 0156 2000 0010 w Banku Spółdzielczym

w Wolinie 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków

pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt Vlll.3 SIWZ, przed

upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny

termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1

pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 5.2

innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w

siedzibie Zamawiającego przy ul. Zamkowej 23 w Wolinie ,w Kasie Urządu Miejskiego w Wolinie ,

pokój 6, a jego kopia załączona do oferty. 6. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać: 6.1

nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego),

gwaranta/ poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib,

6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 6.3 kwota

gwarancji / poręczenia, 6.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres

związania ofertą począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert, 6.5 bezwarunkowe, na

Ogłoszenie Page 13 of 22

http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09

każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie

Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.

46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób

nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz

zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa

PZP.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do

ofert katalogów elektronicznych:

nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert

katalogów elektronicznych:

nie

Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w

postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców

Przewidywana minimalna liczba wykonawców

Maksymalna liczba wykonawców

Kryteria selekcji wykonawców:

Ogłoszenie Page 14 of 22

http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

nie

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

nie

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w

formie katalogów elektronicznych:

nie

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do

sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg

ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:

Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu

przedmiotu zamówienia:

nie

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej

oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:

Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:

Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na

jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):

Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji

Ogłoszenie Page 15 of 22

http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09

technicznych w zakresie połączeń:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:

Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr czas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego

etapu: nie

Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

Kryteria Znaczenie

Cena 60

“ Podstawienie pojazdu zastępczego w razie awarii 30

Termin płatności faktury 10

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg

nieograniczony)

tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez

przeprowadzenia negocjacji nie

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

Ogłoszenie Page 16 of 22

http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego

przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje

nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie

Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać

wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez

zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

nie

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji

elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym

wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Ogłoszenie Page 17 of 22

http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości

postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr czas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie

zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Zamawiający załącza projekt umowy do dokumentacji przetargowej- Załącznik nr 2 do SIWZ .

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,

na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) nastąpi zmiana

powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu

zamówienia lub świadczenia stron ; 2) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie

można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie

umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 3) przedłużenia lub skrócenia

terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: działalności siły wyższej( np. klęski żywiołowe,

strajki) mającej bezpośredni wpływ na terminowe zakończenie realizacji zadania, 4) zmiany w sieci

placówek oświatowych na terenie Gminy Wolin, w tym trasy dowozu uczniów i dzieci i odpowiednio

Ogłoszenie Page 18 of 22

http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09

cen biletów miesięcznych, 5) zmiany w liczbie dowożonych uczniów i dzieci na poszczególnych

trasach, 5) realizacji dodatkowych zadań, które mogą być podyktowane sytuacjami, które były

niemożliwe do przewidzenia, mogą prowadzić do zmian zawartej umowy i mogą wynikać w

szczególności z sytuacji: działaniem nieprzewidywalnych zjawisk przyrodniczych, usprawnieniem

procesu dowozu uczniów, nieprzewidzianej konieczności zmiany zakresu zamówienia, z rezygnacji

przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy lub gdy zaistnieje inna okoliczność prawna,

ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy

zgodnie z SIWZ. 3. Zamawiający nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmian jeżeli zmiana może

wpłynąć na opóźnienie lub zwiększenie kosztów w wykonaniu umowy zawartej w efekcie

przeprowadzenia niniejszego postępowania lub obniżenie jakości wykonania tej umowy.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 23/11/2016, godzina: 11:00,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg

nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

nie

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu

>

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w

przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz

niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie

Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na

sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie Page 19 of 22

http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli

środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które

zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie

zostały mu przyznane nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

1. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie

zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej

współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób

współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność

za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji

przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy

konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia. 2. W przypadku,

gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia

umowy, Zamawiający będzie mógł wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez

przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w

art. 93 ust. 1 ustawy PZP. 3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana

za najkorzystniejszą dla danej cześci zamówienia, zobowiązany jest, pod rygorem utraty wadium na

podstawie art. 46 ust. 5 pkt 2 i 3 ustawy PZP, do przedłożenia potwierdzonych za zgodność z

oryginałem przez osobę uprawnioną dokumentów : 1) zezwolenia na wykonywanie regularnych

przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na linii komunikacyjnej na obszarze gminy (dla

potrzeb realizacji odpowiednio I.II,III części zamówienia )/ 2) kopii opłaconej polisy ubezpieczeniowej,

a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony w

zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie

mniejszą niż 1 000 000,00 (słownie: jeden milion złotych ); 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca,

którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest, w przypadku powierzenia części

zamówienia podwykonawcom, do przedstawienia projektu umowy z podwykonawcą i z dalszym

podwykonawcą, dotyczącą powierzonej mu części zamówienia, o której mowa w pkt XVIII.4 SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Przywóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Wolinie, Publicznej

Szkoły Podstawowej w Dargobądzu, Punktu Przedszkolnego przy PSP w Dargobądzu, Publicznego

Gimnazjum w Wolinie oraz Przedszkola Miejskiego w Wolinie

Ogłoszenie Page 20 of 22

http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót

budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa

innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty

budowlane:Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis

przedmiotu zamówienia i Załączniku nr 2 do SIWZ - wzór umowy

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości

zamówienia):

Wartość bez VAT:

Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017

5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria Znaczenie

Cena 60

Podstawienie pojazdu zastępczego w razie awarii 30

Termin płatności faktury 10

6) INFORMACJE DODATKOWE: Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do

SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i Załączniku nr 2 do SIWZ - wzór umowy

Część nr: 2 Nazwa: Przywóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kołczewie, Punktu

Przedszkolnego przy PSP w Kołczewie, Publicznego Gimnazjum w Sierosławiu

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót

budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa

innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty

budowlane:Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis

przedmiotu zamówienia i Załączniku nr 2 do SIWZ - wzór umowy

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości

zamówienia):

Wartość bez VAT:

Waluta:

Ogłoszenie Page 21 of 22

http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017

5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria Znaczenie

Cena 60

Podstawienie pojazdu zastępczego w razie awarii 30

Termin płatności faktury 10

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 3 Nazwa: Przywóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Koniewie i

Publicznej Szkoły Podstawowej w Troszynie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót

budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa

innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty

budowlane:Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis

przedmiotu zamówienia i Załączniku nr 2 do SIWZ - wzór umowy

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości

zamówienia):

Wartość bez VAT:

Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017

5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria Znaczenie

Cena 60

Podstawienie pojazdu zastępczego w razie awarii 30

Termin płatności faktury 10

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Ogłoszenie Page 22 of 22

http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=97db270f-8e7e-4668-a59c-66c226ca7858... 2016-11-09

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 09.11.2016.13.49.07_OgA_oszenie__o_zamA_wieniu_Nr_339676,_z_dnia_09.11.2016.pdf 2016-11-09 13:49:07 6,1MB
2 17.11.2016.14.54.35_Zmiana_ogA_oszenia_o_zamA_wieniu_,z_dnia_17.11.2016_r..pdf 2016-11-17 14:54:35 995,8KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 09.11.2016.13.53.45_SIWZ_-_DowA_z__uczniA_w__do_szkA_A__w_2017_r..pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-11-09 13:53:45 8,0MB 59 razy
2 09.11.2016.13.54.15_ZaA_A_cznik_nr_1_do_SIWZ_-Opis_przedmiotu_zamA_wienia_-_dowA_z_uczniA_w_do_szkA_A__w_2017_r..pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-11-09 13:54:15 2,9MB 61 razy
3 09.11.2016.13.54.44_ZalA_cznik_nr_2_do_SIWZ_-_wzA_r_umowy-__dowA_z_uczniA_w_do_szkA_A___w_2017_r..pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-11-09 13:54:44 4,4MB 53 razy
4 09.11.2016.13.55.49_ZaA_A_cznik_nr_3_do_SIWZ-__oA_wiadczenie_o_speA_nianiu_warunkA_w_udziaA_u_w_postA_powaniu.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-11-09 13:55:49 36,5KB 51 razy
5 09.11.2016.13.56.04_ZaA_A_cznik_nr_4_do_SIWZ_-_oA_wiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-11-09 13:56:04 38KB 50 razy
6 09.11.2016.13.56.49_ZaA_A_cznik_nr_6A__-oA_wiadczenie_na_temat_kwalifiakcji__zawodowych.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-11-09 13:56:49 24KB 53 razy
7 09.11.2016.13.57.03_ZaA_A_cznik_nr_7_do_SIWZ_-_FORMULARZ_OFERTOWY.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-11-09 13:57:03 10KB 54 razy
8 09.11.2016.13.57.22_ZaA_A_cznik_nr__7A_do_SIWZ_-_formularz_kalkulacji_cenowej.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-11-09 13:57:22 22KB 52 razy
9 09.11.2016.14.10.54_ZaA_A_cznik_nr__8__do_SIWZ_-_WzA_r_zobowiA_zania_do_udostA_pnienia__zasobA_w___przez_inne_podmioty.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-11-09 14:10:54 29,5KB 50 razy
10 09.11.2016.14.11.13_ZaA_A_cznik_nr_9_do_SIWZ_-_Informacja_dot._przynaleA_noA_ci_do_grupy_kapitaA_owej.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-11-09 14:11:13 27,5KB 52 razy
11 09.11.2016.14.24.39_ZaA_A_cznik_nr__5_do_SIWZ_-_wykaz__narzA_dzi_i_wyposaA_enia.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-11-09 14:24:39 69,5KB 54 razy
12 09.11.2016.14.24.59_ZaA_A_cznik_nr__6_do_SIWZ_-_wykaz_osA_b.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-11-09 14:24:59 63,5KB 49 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 17.11.2016.14.54.54_Modyfikacja_SIWZ_(I)_,_z_dnia___17.11.2016_r..pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-11-17 14:54:54 302,0KB
2 17.11.2016.14.55.15_Zmiana_ogA_oszenia_o_zamA_wieniu_,z_dnia_17.11.2016_r..pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-11-17 14:55:15 995,8KB
Wynik postępowania
1 25.11.2016.15.09.48_UniewaA_nienie_postA_powania__w_zakresie_I_i_III_czA_A_ci_zamA_wienia.pdf 2016-11-25 15:09:48 414,1KB
2 22.12.2016.15.12.04_Zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_BIO.271.32.2016.HP.pdf 2016-12-22 15:12:04 424,4KB
Informacja z otwarcia ofert
1 25.11.2016.14.36.01_INFORMACJE_po_otwarciu_ofert_(__na_podstawie_art._86_ust._5_ustawy_PZP).pdf 2016-11-25 14:36:01 535,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ilona Szkudlarek 09-11-2016 13:49
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 09-11-2016
Ostatnia aktualizacja: Ilona Szkudlarek 22-12-2016 15:12