Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

ZORGANIZOWANIE REALIZACJI CZĘŚCI HISTORYCZNEJ XXI FESTIWALU SŁOWIAN I WIKINGÓW WOLIN 2015

 

Wolin: ZORGANIZOWANIE REALIZACJI CZĘŚCI HISTORYCZNEJ XXI FESTIWALU SŁOWIAN I WIKINGÓW WOLIN 2015

 

Numer ogłoszenia: 21431 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE REALIZACJI CZĘŚCI HISTORYCZNEJ XXI FESTIWALU SŁOWIAN I WIKINGÓW WOLIN 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje : 1) zorganizowanie i realizację programu historycznego Festiwalu, 2) zabezpieczenie porządku, bezpieczeństwa i ochrony mienia podczas Festiwalu, 3) zabezpieczenie czystości i higieny, media, 4) zabezpieczenie miejsc postojowych dla pojazdów uczestników grup historycznych i gości Festiwalu, 5) obsługa fiskalnych kas biletowych, 6) uzgodnienie ze Stowarzyszeniem Słowian i Wikingów w Wolinie sposobu korzystania z terenu Wyspy Ostrów i obiektów Skansenu, w tym pokrycie ewentualnych kosztów tego zakresu . 7) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu - organizatorowi Festiwalu, w terminie do dnia 30.04.2015 r, umów zawartych w odpowiednimi podmiotami w zakresie: a) zabezpieczenia porządku bezpieczeństwa i ochrony mienia wraz z planem ochrony, b) zabezpieczenia medycznego, c) zabezpieczenia przeciwpożarowego wraz z instrukcją przeciwpożarową, c) wyposażenia i utrzymania w porządku, czystości i higienie toalet przenośnych, d) utrzymania porządku i czystości na terenie imprezy, w tym wywozu nieczystości stałych i ciekłych Wym. wyżej umowy są niezbędne dla celów wydania zezwolenia na prowadzenie imprezy masowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w : 1) Załączniku nr 8 do SIWZ - Organizacja realizacji części historycznej XXI Festiwalu Słowian i Wikingów Wolin 2015. 2) Załączniku nr 8 a do SIWZ - Wyżywienie grup historycznych, realizujących elementy programu historycznego. Festiwal Słowian i Wikingów stanowi imprezę specyficzną, wymagającą zapewnienia szczególnych warunków pobytu i wyżywienia dla jej uczestników, a mianowicie stylizowanych na okres epoki wczesnego średniowiecza . 3) Załączniku nr 8 b do SIWZ - Zabezpieczenie porządku i bezpieczeństwa publicznego oraz ochrona mienia w obrębie realizacji części historycznej XXI Festiwalu Słowian i Wikingów w Wolinie, organizowanego w dniach 31.07 - 02.08.2015 r. 4) Załączniku nr 7 do SIWZ - Projekt umowy 5) Załączniku nr 9 do SIWZ - Zakres historycznego programu XXI edycji festiwalu Słowian i Wikingów Wolin 31.07 do 02.08. Wolin 2015 3. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 10.08.2014 r., przy czym Festiwal Słowian i Wikingów Wolin 2015 odbędzie się dniach 31.07- 02.08.2015 r. 4. Miejsce realizacji zamówienia : Część historyczna Festiwalu, zlokalizowana jest na ostrowie recławskim, w tzw. wiosce Słowian Wikingów , Gmina Wolin..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.30.00-9, 92.31.22.00-3, 79.71.00.00-4, 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia Wadium

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, ktorzy spelniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia tj. należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia, polegające na świadczeniu usług realizacji programu historycznego festiwalu, z zabezpieczeniem udziału grup historycznych w liczbie min. 1200 osób, w tym co najmniej 500 obcokrajowców wraz z zabezpieczeniem pobytu tych grup (w tym wyżywieniem),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie jako główne zamówienia należy wskazać jedynie zamówienia potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu , o którym mowa w III.3.2) ;;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa, itp.) oraz dokumenty, o których mowa w sekcji III.4.1) - jeżeli dotyczy, z wyjątkiem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. UWAGA Wykazy, o których mowa w sekcji III.4.1) tiret pierwszy i trzeci, muszą być podpisane przez Wykonawcę. 2. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia Wykonawcy zasobów, zgodnie z pkt 1, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. 3. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 1, musi być podpisane przez osobę / osoby uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Do oferty należy załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający ww. pełnomocnika. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów załączonych do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90

  • 2 - Różnorodność i częstotliwość programów historycznych : inscenizacji (obrzędu) i koncertów muzyki dawnej - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne zmiany zapisów umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć: 1) wysokości wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, natomiast cena netto pozostanie bez zmian 2) warunków płatności wynagrodzenia, 3) zakresu czynności wykonawcy, w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 4) zmiany ilości uczestników Festiwalu, 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) w razie wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do Umowy, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na warunki wykonywania umowy, 3) jeżeli wynika to z programu, lub potrzeb organizacyjnych Festiwalu, potrzeb grup historycznych Festiwalu, 4) jeżeli zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy, 5) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego. 3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin , pokój 105 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój nr 12 ( parter),.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 17.02.2015.15.26.15_Ogloszenie_o_zamA_wieniu.doc 2015-02-17 15:26:15 61KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 17.02.2015.15.29.39_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2015-02-17 15:29:39 377,5KB 152 razy
2 17.02.2015.15.31.45_ZaA_A_cznik__nr_1_do_SIWZ_-_formularz__oferty.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-02-17 15:31:45 44,5KB 75 razy
3 17.02.2015.15.32.17_ZaA_A_cznik__nr_1_a__do_SIWZ_-_formularz_kalkulacji_cenowej.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-02-17 15:32:17 56KB 74 razy
4 17.02.2015.15.34.42_ZaA_A_cznik_nr__2_do_SIWZ_-_oA_wiadczenie__art._22_ust._1_ustawy.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-02-17 15:34:42 22KB 62 razy
5 17.02.2015.15.34.56_ZaA_A_cznik_nr___3__do_SIWZ_-_oA_wiadczenie__art._24_ust.1__ustawy.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-02-17 15:34:56 24,5KB 70 razy
6 17.02.2015.15.35.06_ZaA_A_cznik_nr_4__do_SIWZ_-_wykaz_usA_ug.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-02-17 15:35:06 37,5KB 64 razy
7 17.02.2015.15.35.17_ZaA_A_cznik_nr__5__do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-02-17 15:35:17 29KB 73 razy
8 17.02.2015.15.35.28_ZaA_A_cznik_nr_6_do_SIWZ__-_zobowiA_zanie.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-02-17 15:35:28 29KB 75 razy
9 17.02.2015.15.35.38_ZaA_A_cznik_nr_7_do_SIWZ_-_projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-02-17 15:35:38 76,5KB 166 razy
10 17.02.2015.15.35.47_ZaA_A_cznik_Nr_8_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-02-17 15:35:47 51,5KB 79 razy
11 17.02.2015.15.36.00_ZaA_A_cznik_Nr__8_a_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-02-17 15:36:00 27,5KB 84 razy
12 17.02.2015.15.36.45_ZaA_A_cznik_nr_9__do_SIWZ_-_zakres_programu_historycznego-1.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-02-17 15:36:45 41,5KB 129 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 18.02.2015.10.50.24_Modyfikacja_SIWZ_z_dn._18.02.2015r..pdf Po terminie otwarcia ofert 2015-02-18 10:50:24 26,4KB
2 18.02.2015.10.50.47_ZaA_A_cznik_nr_8b_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2015-02-18 10:50:47 76,7KB
Wynik postępowania
1 27.02.2015.14.32.51_informacja_o_wyborze_najkozystniejszej_oferty.pdf 2015-02-27 14:32:51 40,4KB
Udzielenie zamówienia
1 03.03.2015.10.40.52_ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.doc 2015-03-03 10:40:52 37,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ilona Szkudlarek 17-02-2015 15:26
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 17-02-2015
Ostatnia aktualizacja: Paweł Kostka 03-03-2015 10:40